Miksi ovet ei aukene meille,
onko automme syytä tää?
Skoda vuotaa taas öljyy koneestaan
Auto paalataan kai jo?
Skoda Hoboro katseita kerää
Taavi jonossa se pitää perää
Skoda huonoin kai auto on!
Skoda se laukee pian valoihin
Kansainvälinen se siellä soi
Skoda jenkemiä yhä käyttää
Hullunkuriselta toki näyttää
Kaalikanootti itäblokin!
Ei aukea ovet skodisteille
9
179
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ajatelkaa, tämä reppana on kirjoitellut noita jokusia vuosia Suoleen.
- Anonyymi00002
Joo, 17 vuotta tuli just täyteen. Meinasin jatkaa hautaan saakka, jottei totuus unohtuisi. Kiitos!
- Anonyymi00003
Toisin kuin perinteisessä automaatissa, jossa voima välittyy öljyn välityksellä (momentinmuunnin), DSG:ssä on oikeat kytkinlevyt. Se on periaatteessa tietokoneohjattu manuaalivaihteisto.
Siitä johtuu DSG vika herkkyys. Kannattaa kiertää kaukaa.
Toki manuaalia voi harkita.
t. nuori skodisti
.- Anonyymi00004
Tuon tyyppisiä vaihteistoja on lähes kaikilla merkeillä nykyään ja hyvin ne tuntuvat toimivan.
Noita on ollut markkinoilla jo niin kauan, että ongelmat on jääneet jo vuosien ja vuosien taakse. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuon tyyppisiä vaihteistoja on lähes kaikilla merkeillä nykyään ja hyvin ne tuntuvat toimivan.
Noita on ollut markkinoilla jo niin kauan, että ongelmat on jääneet jo vuosien ja vuosien taakse.Juuri näin.
Mutta vanhoja arvottomia romukasoja on edelleen liikkeellä kun niistä ei pääse eroon. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juuri näin.
Mutta vanhoja arvottomia romukasoja on edelleen liikkeellä kun niistä ei pääse eroon.Jos niitä on ajossa, niin ei ne ole arvottomia.
Kova poika olet yrittämään, hihihii! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos niitä on ajossa, niin ei ne ole arvottomia.
Kova poika olet yrittämään, hihihii!Ehkä niillä on kommunisteille tunnearvoa, kuten Leninin kipsipatsaalla, mutta muutenhan ne ovat romurautaa ja ongelmajätettä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos niitä on ajossa, niin ei ne ole arvottomia.
Kova poika olet yrittämään, hihihii!Onhan ne arvottomia kun korjaus kustannukset ylittävät moninkertaisesti auton myyntiarvon. heh
.
- Anonyymi00008
Skodat näyttää tielle tulevan, punatähdet näyttää olevan.
Savu tumma Skodist väräjää,kääkän katse myöskin häämöttää
Taru
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3094987Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721766Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1011645Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171501- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181356