https://youtu.be/j4J3coXfGis?si=bBcV5TNVe1g49btI
Ei ole muka tarvinnut fysiikkaa eikä kemiaa, eikä osaa laskea kuin kissan ulos.
Tuotevalmistajana on kuitenkin väittänyt olleensa Bernerin kemikaalitehtaalla 20 vuotta.
Mitä se on siellä tehnyt, lattioita lakaissut?
Mitä tuo mies horajaa
10
233
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ovatko autovahat kemiaa?
Kyllä, autovahat ovat ehdottomasti kemiaa. Ne koostuvat erilaisista kemiallisista yhdisteistä, jotka on suunniteltu tarjoamaan suojaa ja kiiltoa auton maalipinnalle [1].
Tyypillisiä ainesosia ovat:
Liuottimet: Auttavat pitämään vahan nestemäisenä ja helpottavat sen levittämistä [1].
Kiillotusaineet (hioma-aineet): Pienet, hienot partikkelit, jotka auttavat poistamaan pieniä naarmuja ja hapettumia maalista [1].
Luonnonvahat: Kuten karnaubavaha, jota saadaan kasveista, luovat luonnollisen suojakerroksen ja kiillon [1].
Synteettiset polymeerit ja tiivisteet: Nämä modernit ainesosat (kuten silikonit ja PTFE) tarjoavat usein pitkäkestoisemman suojan ja paremman vedenhylkivyyden kuin perinteiset vahat [1].
Vahan toiminta perustuu kemialliseen ja fysikaaliseen vuorovaikutukseen maalipinnan kanssa, jossa vaha tarttuu pintaan ja tasoittaa sen mikrohuokosia, mikä parantaa heijastusta (kiiltoa) ja hylkii vettä ja likaa. - Anonyymi00002
Kyllä, shampoot ovat kemiaa. Ne ovat monimutkaisia seoksia erilaisia kemikaaleja, jotka on suunniteltu puhdistamaan hiuksia ja hiuspohjaa tehokkaasti [1].
Shampoon tärkeimpiä ainesosia ovat:
Pinta-aktiiviset aineet (tensidit): Nämä ovat shampoon pääasiallisia puhdistavia ainesosia. Ne auttavat liuottamaan likaa, rasvaa ja muotoilutuotteiden jäämiä veteen, jotta ne voidaan huuhdella pois [1]. Yleisiä esimerkkejä ovat natriumlauryylisulfaatti (SLS) ja natriumlaureettisulfaatti (SLES) [1].
Vesi: Yleensä suurin yksittäinen ainesosa, joka toimii liuottimena muille aineille [1].
Vaahdonvahvistajat: Aineet, jotka auttavat tuottamaan runsaamman ja miellyttävämmän vaahdon, vaikka ne eivät varsinaisesti tehosta puhdistusta [1].
Hoitoaineet: Shampoihin lisätään usein aineita, kuten silikoneja tai polykvaternium-yhdisteitä, jotka auttavat selvittämään hiuksia ja antavat niille kiiltoa [1].
Säilöntäaineet: Estävät bakteerien ja sienten kasvua tuotteessa, mikä pidentää sen käyttöikää ja tekee siitä turvallisen käyttää [1].
Tuoksut ja väriaineet: Parantavat tuotteen aistinvaraista kokemusta.
Kaikki aineet, joista shampoo koostuu, ovat kemiallisia yhdisteitä, ja niiden välinen vuorovaikutus ja toiminta perustuvat kemian periaatteisiin [1]. - Anonyymi00003
Kyllä, Sinol on kemikaali. Se on tuotenimi puhdistetulle denaturoidulle spriille eli......
- Anonyymi00004
Tuskin on olemassa toista yhtä ällösti ja ylimielisesti käyttäytyvää tubettajaa kuin metsäman.
Mutta ehkä tämä aika on sellaista, että vain itsekkäät, röyhkeät ja ällöt pärjäävät.- Anonyymi00005
Minua ei kukkaan vaikka miten vinkuis huomaa??
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minua ei kukkaan vaikka miten vinkuis huomaa??
Mutta sinä huomaat muut, eikö se riitä?
- Anonyymi00007
Mestarimme osaa matematiikan,plus laskuissa kun jää viivan alle hyvveää.
- Anonyymi00008
Otto saattaa vielä olla Metsämannilan tilan kassanhoitaja.
Yleensä se on laiska ja tyhmä poika joka isännäksi päästyään pistää isonkin tilan tärviölle.
- Anonyymi00009
Yleensä kun metsäman puhuu tilan asioista niin puhe tapahtuu kolmannessa persoonassa.
"Ei tarvita, eikä tehdä"
Metsäman itse ei tee mitään muuta kuin kameralle höpäjää, naamaansa vääntelee, kieltään pyörittelee ja kiroilee.
Nyt viime aikoina katseeseen on tullut eläimellinen kiihko joka ei ole lasten katseltavaa, silmät ikään kuin palavat.
On syytä jo kysyä faneilta ja ennen kaikkea hyödyntäjiltä:
"Mitä te olette metsämanille tehneet?" - Anonyymi00010
Eivätkö huimajuomien purkittajat itse osaa tarjota panoksiaan K-kauppiaille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143