Muuta kuin joskus ajat autolla, ja se näkeminen ei lohduta. Olet päässyt kyllä läpi kaikkien suojamuurien herkkään kohtaan, enkä saa sua mielestäni.
Ei nähdä nainen vieläkään
42
778
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ketä?
- Anonyymi00002
Taidat itse olla
- Anonyymi00003
Ei sun tartte saada mua pois mielestä,onneksi näet edes autossa joskus🙃ajattelen samoin yhdestä miehestä,mutta hän ei täällä satarosenttisen varmuudella käy,ehkä joskus jos hänellä on mua ikävä.
- Anonyymi00004
Sama minulla. Näen sinut kun menet ja tulet. Missä voi törmätä?
- Anonyymi00005
Liikennevaloissa 🚦🚗💥🚙
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Liikennevaloissa 🚦🚗💥🚙
En mä halua sillee törmätä😊
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
En mä halua sillee törmätä😊
👋😄
- Anonyymi00006
Niin. Miksi sen pitää olla niin että emme näe mies?
- Anonyymi00016
Tietenkin haluan nähdä kultaseni! Sovitaan tapaaminen. Kumman luona vai missä? Yksityisviesti vaikka Facessa
- Anonyymi00025
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tietenkin haluan nähdä kultaseni! Sovitaan tapaaminen. Kumman luona vai missä? Yksityisviesti vaikka Facessa
Haluat nähdä miksi?
- Anonyymi00008
Miten voitais järjestää niin että näkisimme?🙄
- Anonyymi00009
Puhelin on keksitty?
- Anonyymi00011
Minkälainen auto sulla on?
- Anonyymi00012
Voisin tähän sanoa että käytetty.🫠😌
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voisin tähän sanoa että käytetty.🫠😌
Merkki?
- Anonyymi00014
Fiat Regatta. Sivusta.
- Anonyymi00015
Musta auto sinulla on.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Musta auto sinulla on.
🫢🤚
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
🫢🤚
Oli miehelle, ei sinulle femakko. 😂
- Anonyymi00044
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oli miehelle, ei sinulle femakko. 😂
Missä femakko? Rakastan femakoita 😍
- Anonyymi00020
Minullakin on tuttu mies läheltä eksynyt sydämeeni
- Anonyymi00021
3km🤔
- Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
3km🤔
Meillä on tuo 3km. Onko se sitten paljon vai vähän?
- sivusta huom.
- Anonyymi00022
mitäköhän niin ihmeellistä minussa on että tuollaisia tunteita sinussa herätän, vaikea edelleen uskoa.. vanhuuden merkitkin näkyy minussa taas entistä enemmän. Ja kauneus ja seksikkyys vähenee koko ajan.. :/
- Anonyymi00023
En minä näe mitään vanhenemisen merkkejä. Aika on kohdellut sinua hyvin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
En minä näe mitään vanhenemisen merkkejä. Aika on kohdellut sinua hyvin.
et olekaan nähnyt minua kunnolla muutamaan viikkoon.. ne vanhenemisen merkit ei näy auton ikkunan läpi :( en ole enää täydellinen ihannenaisesi mutta onko tuolla edes väliä :) Kauneus ja seksikkyyskin on katoavaista.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
et olekaan nähnyt minua kunnolla muutamaan viikkoon.. ne vanhenemisen merkit ei näy auton ikkunan läpi :( en ole enää täydellinen ihannenaisesi mutta onko tuolla edes väliä :) Kauneus ja seksikkyyskin on katoavaista.
En ole naista nähnyt kunnolla, siis päässyt keskustelemaan moneen vuoteen. Hyvät päivät on sentään sanottu.
- Anonyymi00026
Ihan vahingossa vois törmätä perään rajusti risteyksessä😵
- Anonyymi00027
eli mietitkö että jouduttais sitten molemmat sairaalaan ja siellä sitten luonnollisemmin voitais tutustua, juttu lähtis luontevasti sujumaan onnettomuudesta keskustellen... miten osaisit törmätä juuri "oikein" niin että ei kumpikaan loukkaannuttais peruuttamattoman vakavasti mutta jouduttais silti sairaalaan kumpikin..?
- Anonyymi00032
Oletko aloituksen kirjoittaja naiselle jo melko tuttu? Olisin innoissani jos olisit tuntemani mies
- Anonyymi00033
Tää sopis, mut on kyllä häviävän pieni tod näk et se oisit sä
- Anonyymi00034
Onko ap nähnyt häntä aikaisemmin säännöllisen epäsäännöllisesti?
- Anonyymi00035
Joskus aika säännöllisesti. Mutta seurustelua ei ole ollut.
- Anonyymi00036
Jos todella näit minut, minkälainen auto minulla on?
- Anonyymi00037
Semmonen oikea auto, kuten hälle sanoin.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Semmonen oikea auto, kuten hälle sanoin.
Hahah. Okei, mikä merkki sulla on? Se kertoo mulle heti, oletko hän.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Hahah. Okei, mikä merkki sulla on? Se kertoo mulle heti, oletko hän.
Ei ole sama malli, sulla on tummempi.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei ole sama malli, sulla on tummempi.
Kiitos, ohi 😁
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kiitos, ohi 😁
Siis sulla ei ole tummaa autoa?
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kiitos, ohi 😁
Oliko teillä sama merkkinen auto?
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Oliko teillä sama merkkinen auto?
Väri on sama 😁 Merkit ovat eri, mut alkuperämaa on sama.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217166Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4955303Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1483266Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t412324Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771242Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681188Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133