suhun ensisilmäyksellä?
Rakastuuko kaikki
25
591
Vastaukset
- Anonyymi00002
Keneltä kysyt?
- Anonyymi00017
Ei kaikki, mut 50 prosenttiakin kuulostaa jo ihan tyydyttävältä?
- Anonyymi00003
Tuskin häneen sillä hän näyttää kaukaa liian nuorelta.Läheltä katsottuna on sit juuri sopivan ikäinen komistus.
- Anonyymi00004
Silmänilo huono asia ole.
- Anonyymi00005
Ohi.
- Anonyymi00006
Mies sanoo, että nainen rakastui heti. En vaan huomannut, olen puusilmä.
- Anonyymi00007
Ei ole tainnut kukaan silmäyksellä. Mutta 95% treffeistä on jatkuneet ja minä olen se joka on sanonut että tämä ei toimi ja toinen olisi halunnut jatkaa.
- Anonyymi00008
Sä et halua edes tietää. 😂
- Anonyymi00009
Haluanpas.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Haluanpas.
Heistä on jäänyt pieni lauma roikkujia.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Heistä on jäänyt pieni lauma roikkujia.
Eikös se ole vähän itsestä kiinni, että antaako jäädä roikkumaan. Peli pitää tehdä heti selväksi ja pitää välit etäisenä tai poikkasta kokonaan yhteydenpito.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eikös se ole vähän itsestä kiinni, että antaako jäädä roikkumaan. Peli pitää tehdä heti selväksi ja pitää välit etäisenä tai poikkasta kokonaan yhteydenpito.
Näin on. Olen sanonut suoraan ja saanut tappouhkauksia tai kuoleman toivotusta miehiltä. Kyllä minulla on oikeus valita itse seurani.
- Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kaikille on pakit annettu. Eivät usko.
- Anonyymi00010
Kyllä kyllä, se on kuule kau-he-an rasittavaa.😮💨😓
- Anonyymi00011
Joskus ne hyiset katseet palautuvat mieleen.
- Anonyymi00012
Tuolla rakkaus ja rakastaminen palstalla selitetään hyvin ensi silmäyksellä rakastuminen, Se on siellä ihan jonon ensimmäisenä. Menin äsken sinne palstalle, kun täällä tulee välillä paha mieli, kun huomaa että ihmiset on pahalla mielellä,
- Anonyymi00014
Nykytilastani johtuen, ilmeisesti ei 😟
- Anonyymi00016
Kyllä, vähän tukalaa välillä, kun pitää nätisti muotoilla, että kiitos mutta ei kiitos
- Anonyymi00018
No en usko.
- Anonyymi00020
Minuun ei rakastu ainakaan kukaan. Toivon että yksi olisi edes ihastunut oikeasti eikä olisi vedätys kyseessä niinkuin kaikilla muilla tähän asti olleilla, pelkkää näyttelyä ja vedätystä olleet kaikki😡 minäkin tarvin parisuhteen, toisen ihmisen vierelle ja oman perheen.
- Anonyymi00021
Ei sinäänsä sinulle. Mutta yleisellä tasolla mietin. Oletko varma että on vedätystä. Vai oletko kenties tulkinnut väärin toista ja traumat aiheuttanut ongelmia suhteisiin? Ja nämä "vedättäjät" eivät ole olleet valmiita olemaan sinun vanhojen traumojen uhreina.
- Anonyymi00023
Ei. Harvemmin tuijottelen miehiä. Nolottaa kun ne alkaa hymyillä mulle.
- Anonyymi00025
Minä tiedän vain yhden ensituijotuksesta rakastuneen.
- Anonyymi00026
Kehen muhun tuskin aikaisintaan vasta jos olen keskustellut jotain kyseisen naisen kanssa enkä usko että rakastuu useimmat ainakaan kuinka mun kaltaiseen muka vois rakastua väittämän mukaan muhun on mahdotonta luottaa
- Anonyymi00027UUSI
Joo-o ulos lähtiessä on rumistauduttava
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1767323Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul644074Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3703557Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden1333140Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota892955Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma242472Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp591983- 211943
- 171796
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri51724