Hurrien uusi nimitys on suru.
Surut puhuu surukieltä.
Suomenkieliset yritetään pakolla opettaa puhumaan tuota vanhaa ruotsin murretta, sekakieltä, jota oikeat ruotsalaisetkaan ei ymmärrä.
Surukieli ei suomenkielisille maita eikä siitä pidetä.
Puhukoot surut rauhassa omaa mongerrustaan, mutta suomenkieliset ovat saaneet siitä tarpeekseen.
Pakkosurukielestä = pakko"ruotsista" on päästävä eroon!
Surut puhuu surukieltä
15
198
Vastaukset
- Anonyymi00002
Tämä riitely ja ihmisten jakaminen on mielen surua.
- Anonyymi00003
On me ja ne, niillä on oikeus määrätä mitä me osaamme.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
On me ja ne, niillä on oikeus määrätä mitä me osaamme.
Miksi jatkuvasti määräilet töällä mitä ihmiset saavat (englantia) ja mitä eivät saa opiskella (muut kielet, erityisesti ruotsi)?
Miksi sanasi ja tekosi ovat kokoajan ristiriidassa keskenään?
Olet surkea ja surullinen ihminen. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi jatkuvasti määräilet töällä mitä ihmiset saavat (englantia) ja mitä eivät saa opiskella (muut kielet, erityisesti ruotsi)?
Miksi sanasi ja tekosi ovat kokoajan ristiriidassa keskenään?
Olet surkea ja surullinen ihminen.Olet oikeassa, vain hurrimielisillä on oikeus määräillä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olet oikeassa, vain hurrimielisillä on oikeus määräillä.
Pauvre con...
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olet oikeassa, vain hurrimielisillä on oikeus määräillä.
Niin hurrit, siis surut, ajattelee, että niillä on oikeus elää kuin siat pellossa ja ...
Miksi surut ei muuta Ahvenanmaalle tai Ruotsiin?
Siellähän niiden olis hyvä hössöttää omia juttujaan rauhassa. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin hurrit, siis surut, ajattelee, että niillä on oikeus elää kuin siat pellossa ja ...
Siellähän niiden olis hyvä hössöttää omia juttujaan rauhassa.Älä valehtele.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siellähän niiden olis hyvä hössöttää omia juttujaan rauhassa.Jep, suru-hurrien paratiisi löytyy sveduista.
Tervemenoa vaan ... - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jep, suru-hurrien paratiisi löytyy sveduista.
Tervemenoa vaan ...joo, muuttakaa surut Ruotsiin! Siellä teidän on hyvä olla.
- Anonyymi00013
Kieliriitely loppuu siihen paikkaan, kun pakkoruotsi lakkautetaan!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kieliriitely loppuu siihen paikkaan, kun pakkoruotsi lakkautetaan!
Ei lopu, elät vihasta ruotsia kohtaan.
- Anonyymi00010
Ainoa surukieli on pakkoenglanti, se aiheuttaa paljon surua ja haittaa suomenkielisille ja suomenkielelle.
- Anonyymi00015
Median toimittajalla Lapissa ei ollut yhteistä kieltä ranskalaisturistien kanssa, kun paskoruotsi on vienyt hyödyllisen klelen paikan.
- Anonyymi00017
Ei ruotsi, vaan nimenomaan paskoenglanti on vienyt tuon yhteisen kielen ja tehnyt suomalaisista kielitaidottomia monikielisessä maailmassamme.
- Anonyymi00018
Kuten huomaat, pelkkä englanti ei riitä mihinkään, vaan täällä tarvittaisiin monipuolista kielitaitoa pelkän englannin osaamisen sijaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459