💯💯💯💯💯
BMW N47
Baijerilaismerkin nelisylinterinen dieselmoottorin esiteltiin vuonna 2007 1-sarjaan, mutta sitä käytettiin myöhemmin monissa muissakin malleissa.
Jakoketjun venyminen voi johtaa pahimmassa tapauksessa jopa koko moottorin vaihtamiseen ja tulee siten todella kalliiksi. Ketjun säksättävä ääni vihjaa ongelmasta.
Ruotsalaisen Vi Bilägaren mukaan ongelmaa on esiintynyt myös kahdessa muussa BMW:n dieselmoottorissa (M57 ja N57) sekä kolmessa bensiinimoottorissa (N42, N43 ja N20).
Premium autot tässä niistä kotain
5
120
Vastaukset
- Anonyymi00001
Audi 2,0 TFSI
Kyseistä moottoria löytyy useistakin eri Volkswagen Groupin merkkien automalleista, mutta norjalaislähteen mukaan eniten virheraportteja olisi tullut Audin autoista.
Varhaisissa yksilöissä oli runsaasti haasteita korkean öljynkulutuksen kanssa eivätkä ongelmat jakoketjun kanssa ole nekään vieraita.
BMW N47
Baijerilaismerkin nelisylinterinen dieselmoottorin esiteltiin vuonna 2007 1-sarjaan, mutta sitä käytettiin myöhemmin monissa muissakin malleissa.
Jakoketjun venyminen voi johtaa pahimmassa tapauksessa jopa koko moottorin vaihtamiseen ja tulee siten todella kalliiksi. Ketjun säksättävä ääni vihjaa ongelmasta.
Ruotsalaisen Vi Bilägaren mukaan ongelmaa on esiintynyt myös kahdessa muussa BMW:n dieselmoottorissa (M57 ja N57) sekä kolmessa bensiinimoottorissa (N42, N43 ja N20).
Volkswagen 1,2 TSI (2006–2012)
Edellä mainitut moottorit esiintyivät Vi Bilägaren listalla, mutta Motorin käyttämä asiantuntija Christensen haluaa lisätä vielä neljä muuta moottoria, jotka alkavat tästä Volkswagenin 1,2-litraisesta.
– Nämä moottorit eivät ole koskaan voittaneet mitään palkintoja, mutta ne ovat yhtä huonoja. Vähintään, sanoo Christensen Motorille.
Tässä Volkswagenin vuosien 2006-2012 välille rajatussa moottorissa on norjalaislähteen mukaan isoja ongelmia jakoketjun kanssa.
Audi / Volkswagen 2,0 TDI
Myös Volkswagen Groupin 2,0-litraista dieselmoottoria on käytetty erittäin laajasti eikä Motor tai Christensen rajaa millään tavoin mahdollisia sukupolvia.
Moottorista mainitaan vain varoituksena valtava öljynkulutus.
Esimerkiksi vuonna 2007 esitelty EA189-sukupolvi liittyy Volkswagen Groupin päästöskandaaliin, mutta se on eri asia. - Anonyymi00002
Audi / VW 1,8 bensiinimoottori
Niin ikään Audin ja Volkswagenin 1,8-litrainen bensiinimoottori mainitaan ison öljynkulutuksen takia, mutta taaskaan lähde ei rajaa millään tavoin minä vuosina käytetystä moottorista on kyse.
Kyseessä lienee EA888-perheen 1,8-litrainen, jota käytettiin useissa Audin, Škodan ja Volkswagenin malleissa. - Anonyymi00003
Tämä on Toyotapalsta. Mitä BMW:n viat täällä tekee?
- Anonyymi00004
Käytetään edelleen toyotassa.
- Anonyymi00005
Toyotalla on omat moottoriongelmansa. Mm. dieselkoneissa venttiilikansi löystyy kun lohkon materiaali antaa periksi(liian iso säästö), öljyn syönti kaikissa moottorityypeissä yleinen ongelma. Hybridien moottorien lohkot halkeilevat ja niihin tulee reikiä jos moottorissa ilmenee käyntihäiriöitä ja värinä hajottaa lohkon.
Paljon löytyy muutakin, mutta tässä vähän alkua, olkaa hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413