Putler on tapattanut enemmän slaaveja kuin kukaan muu Aatun ja Stalinin jälkeen

Anonyymi-ap

Putler on 2000-luvun kovin kansallissosialisti.

33

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Putte on yhdistelmä kansallissosialismia ja stalinismia.

    • Anonyymi00002

      Putin on sotahullujen idoli!

      • Anonyymi00005

        Trump on fani juu .


    • Anonyymi00004

      Netanjahu on kans aika hyvä fasisti .

      • Anonyymi00006

        Sekin. Mutta Putte on vielä kovempi.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Sekin. Mutta Putte on vielä kovempi.

        Laittaisin netulle pisteet, puttea vihaa kaikki netu saa miljardeja jenkeistä.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Laittaisin netulle pisteet, puttea vihaa kaikki netu saa miljardeja jenkeistä.

        Mutta Putte on tapattanut pääasiassa slaaveja kuten Aatukin.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Sekin. Mutta Putte on vielä kovempi.

        Netanjahu jo tappoi 20 00 lasta . Putte oo saanut kuin noin 800 ukrolasta tapettua .


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Netanjahu jo tappoi 20 00 lasta . Putte oo saanut kuin noin 800 ukrolasta tapettua .

        Mutta Neta ei ole surmannut juurikaan slaaveja kuten Aatu ja Putte.


      • Anonyymi00019

        Netanjahu sotii oman vapautensa puolesta, muuten vankila kutsuu. Onhan hän jo pyytänyt armahdusta etukäteen ennen lopullista tuomiota, se kertoo aikalailla kaiken.
        Putinkin tarvitsee täyden "vastuuvapauden" jos uskaltaa koskaan luopua pallistaan, mutta taitaa olla niin, että hän ei uskalla luopua vallasta koskaan ja kokee Stalinin kaltaisen lopun, ellei joku onnistu sitä ennen tiputtamaan tuota sairasta ihmistä päiviltä.


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Mutta Putte on tapattanut pääasiassa slaaveja kuten Aatukin.

        "Mutta Putte on tapattanut pääasiassa slaaveja kuten Aatukin"

        Jeesus: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä." Joh.8:7
        Oletko sinä synnitön?


      • Jeesus:" Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi.
        Mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne." Matt.6:14-15


      • Anonyymi00020
        Joppa2 kirjoitti:

        "Mutta Putte on tapattanut pääasiassa slaaveja kuten Aatukin"

        Jeesus: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä." Joh.8:7
        Oletko sinä synnitön?

        No tuohon sotahulluun Putleriin verrattuna olen kuin puhdas pulmunen.


      • Anonyymi00026
        Joppa2 kirjoitti:

        "Mutta Putte on tapattanut pääasiassa slaaveja kuten Aatukin"

        Jeesus: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä." Joh.8:7
        Oletko sinä synnitön?

        Jep.


      • Anonyymi00027
        Joppa2 kirjoitti:

        Jeesus:" Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi.
        Mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne." Matt.6:14-15

        Faija delas jo.


    • Anonyymi00011

      Eipä ihme että uusnasset fanittaa Puttea.

      • Voi,että tuota. Kremlin pikku sikaa. Paskasaparoa.Kuolo lähestyy vääjäämättä vaikka piiloutuisi minkälaiseen bunkkeriin.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi00012
        Perämetsä kirjoitti:

        Voi,että tuota. Kremlin pikku sikaa. Paskasaparoa.Kuolo lähestyy vääjäämättä vaikka piiloutuisi minkälaiseen bunkkeriin.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Jep. Ukko on jo elämänsä ehtoopuolella.


    • Anonyymi00013

      Eipä ihme että nasut tykkää Putlerista

    • Anonyymi00015

      Uutta Netflixissä:
      Kuinka skandaali paljastetaan.
      Ajankohtainen ja kiehtova sukellus totuudenpuhujan elämään.


      Kannattaa katsoa.

    • Anonyymi00016

      Naton laajenumishalu tuhoisaa!

      • Anonyymi00017

        Venäjän laajenemishalu on tuhoisaa, kuten huomaat, Venäjäkiimavajakki..


    • Anonyymi00018

      Venäjällä on henki halpaa ja kun kansa on valtiota varten ajatus on valtaeliitin motto, niin ei siinä muutaman miljoonan nuoren miehen uhraus tunnu missään.

    • Tietääkseni mitään Putler nimistä henkilöä ei ole olemassakaan koko maailmassa.
      Ja vaikka olisikin, niin on otettava huomioon, mitä Jeesus Kristus on tehnyt hänen ja kaikkien ihmisten synneille jo noin 2000 vuotta sitten. Silloin koko maailma ja kaikki sen ihmiset naulittiin syntiensä johdosta ristille Golgatalla kun he ja heidän syntinsä sälytettiin Jeesuksen päälle. Sen seurauksena kaikkien ihmisten synnit ovat jo sovitetut ja rangaistus niistä kärsitty. (Room.6:6-7. Tämä syntien anteeksiantamus vastaanotetaan uskon kautta.

      Ketään ihmistä ei voida nyt syyttää mistään synnistä eikä rikoksesta. Kaikki ihmiset ovat tasan tarkkaan samalla viivalla. Tämä koskee kaikkien ihmisten menneitä, nykyisiä ja tulevia rikkomuksia kaikkina aikoina. Kaikkien ihmisten synneistä ja rikkomuksista on siis rangaistus jo kärsitty ja mistään synneistä tai rikkomuksesta ei rangaista kahteen kertaan..

      Se, joka syyttää "Putleria" tai jotain muuta ihmistä jostain synnistä tai rikkomuksesta, niin häntä muistutettakoon, mitä Jeesus sanoi fariseuksille, jotka halusivat kivittää aviorikoksesta syytetyn naisen (Joh.8:1-11)
      Hän sanoi fariseuksille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä." Yhtään kiveä ei lentänyt.

      Tämä Jeesuksen lause on hyvin ajankohtainen tänäkin päivänä. Minäkin haluan kysyä kaikilta niiltä, jotka syyttävät "Putleria" jostakin rikkomuksesta: "Oletko sinä itse synnitön"

      On vain kaksi paikkaa, missä ihmisen synnit voidaan sovittaa. Ne ovat Golgata tai helvetti. eli iankaikkinen kadotus. Jokaisen meidän on tehtävä valinta näiden kahden väliltä.

      • Anonyymi00022

        Älä itke,Iines.


      • Anonyymi00023

        Raamatun roolihahmo "Jumala" on mielikuvitusolento, eikä sellaiset siitä lapsia muissa kuin mielikuvitustarinoissa.


      • Anonyymi00028

        Jepjep. Kalkutan Kolkatan konepajalla.


    • Oletko sinä synnitön?

      • Anonyymi00021

        Putler on yhtä synnitön kuin Aatu.


      • Anonyymi00024

        Ilman muuta, sillä vain uskonharhaiset voivat olla omissa harhakuvitelmissaan "syntisiä", kun taas me tervejärkiset emme moisiin harhoihin haksahda.


      • Anonyymi00029

        Jepjep. Miksi kyselet jatkuvasti tuon synnittömyyden perään? Onks sulla joku onkelma?


    • Anonyymi00025

      Putte on kansallissosialistien johtaja

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe