Vuosi 2025

Anonyymi-ap

Mitä vuosi 2025 on tuonut elämääsi?
Mikä on ollut hyvää ja mikä huonoa?
Mistä olet ylpeä?
Tekisitkö joitain asioita toisin, mitä ja miksi?

38

465

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Yllätyksiä. Pettymyksiä ja mukavia yllätyksiä. Plussan puolella ollaan kuitenkin.

• Anonyymi00002

Ennen kokemattomia yllätyksiä.

• Anonyymi00003

Et halua kertoa?
        Olen utelias 🤭

• Anonyymi00016

Elin ensin jossain arkipäiväisessä horteessa, enkä odottanut mitään. Sitten havahduin aivan kuin eloon ja tajusin ihastuneeni kunnolla. Tunteet jäivät selvitystilaan.

• Anonyymi00038
        UUSI

One freak the bejeezus out of one or two?

• Anonyymi00004

Paljon sellaista hyvää, jota en vielä hahmota.
      Sydänsuruja, rakkautta myös.

• Anonyymi00005

Hyvä kysymys.
      Vuosi toi vakautta, vaurautta ja yhden lahjan. Lahja oli rasia, jota en ole vielä avannut.

• Anonyymi00006

En todellakaan käy vuottani läpi täällä
      Yhtään mitään mikä tähän vuoteen liittyy
      Suurista tunteista ja odotuksista
      Ihan karmean loppuun ja kauheaan loppuvuoteen.
      En tarkenna . on paska olo.
      Naiselta

• Anonyymi00007

Toivottavasti vuosi 2026 on parempi.

• Anonyymi00008

Toivotaan että ensi vuosi tuo ihan muuta, jotain todella hyvää tapahtuu yhtäkkiä.

• Anonyymi00009

Paljon hyviä asioita. Ja sitten sen että miten yksin sitä onkaan. Mut mieluummin yksin kuin muiden seurassa yksinäinen. Mustamaalausta sellaisten ihmisten tahoilta jotka itselle olleet tärkeitä. Koskaan en anna anteeksi

• Anonyymi00013

Ensin yritetään pilata toisen elämä kaikin keinoin ja sitten uhriudutaan. Ei tuollaisista kannata välittää

• Anonyymi00036
        UUSI

Mulle semmoset on vaa kuustoist tusinassa

• Anonyymi00010

Vuosi toi paljon hyvää ja kaunista, mutta vähän myös surua ja murhetta. En halua kertoa muusta tarkemmin, mutta vuosi toi myös yllättävän rakastumisen. Se sai minut pitämään itseäni huonona ihmisenä. Olen työstänyt tätä ja nyt ajattelen, että olen vain ihminen. En kuitenkaan ole ylpeä siitä, että rakastuin, mutta olen tehnyt myös paljon sellaista, mistä voin olla. Aina olen tehnyt parhaani. Jos olisin rohkeampi, olisin jo jutellut hänen kanssaan meistä, mutta ehkä ensi vuonna.

• Anonyymi00011

Hyvää ihmissuhteet huonoa niukkuus

• Anonyymi00012

Paska vuosi kaikilla mittareilla.

• Anonyymi00014

Aika pitkälti sama ap:lla.
        Ylpeä ole itsestäni, että olen pysynyt omana itsenäni, enkä ole sortunut esim. kostoon. Kivempi katsoa, kun toiset näyttävät, mistä ovat tehty 😆
        Pari uutta kaveria tai tuttua, jotka olemassa olollaan tietämättään tuoneet paljon valoa pskaan vuoteen. No, toinen varmaa aavistaakin.

• Anonyymi00015

Ihan ok vuosi ollutkin että näin se vaan menee.

• Anonyymi00017

Vuosi 2025 toi varmaankin sellaset 98%
      itkua, surua, murhetta.
      Kipua ja tuskaa.
      Ikävää.

Toki myös näytti sen kuinka liian moni täällä palstalla ollutkin vaan valehtelee.

Myös opin etten enää halua auttaa,
      enkä tukea melkeinpä ketään.

Siitä olen "ylpeä" että vaikka mitä kaikkea onkin tapahtunut mä olen ollut koko aika se kuka oon.
      En esittänyt muuta, en mielistellyt ketään.
      Ja siitä että vaikken itse ollut jollekin mitään,
      ja joku petti luottamuksen, joku loukkasi jopa ihan tahallaan, joku rikkoi tahallaan mun ihmissuhteita ja antoi kuvan ettei muhun voi luottaa tippaakaan eikä kannata edes tutustua,
      niin en lähtenyt tekemään samaa.
      En pettänyt luottamusta.
      Eikä mun rakkaus muuttunut vihaksi.

Eniten oon ylpeä siitä että vaikka menetin kaiken, mä edelleen välitän ja rakastan,
      ja ennen kaikkea siitä että mä pysyin kuivilla.

• Anonyymi00035
        UUSI

Joo, ei tällä iällä usein kun toi haikee huomen menee kahteen kolmeen osaan jo

• Anonyymi00018

Ihan ok vuosi. Loppu vuosi loka-joulu 💩. Rakkaus loppui miehen pelleilyyn. Toipumista. Tulevaa vuotta odottaen. Matkustelua ja töitä. Ilman kontrollointia.

• Anonyymi00034
        UUSI

No ei ollu gubbe vissii häävit sirkustemput sitte sillä hällä

• Anonyymi00020

Koko vuosi yhtä kärsimystä. Kissa kuoli, sukulainen kuoli. En oikein jaksanut olla iloinen joka päivä. Ahdistaa ja masentaa.

• Anonyymi00033
        UUSI

Ei- ei gubbe kissikin viä. Oot iha

• Anonyymi00021

Mitäänsanomaton vuosi. Kuten monet muutkin jo tähän mennessä.

• Anonyymi00022

Järkevyyttä enemmän ja kasvua ihmisenä.

• Anonyymi00032
        UUSI

Näyttäkääppä joku muillekin mallia

• Anonyymi00023

Surua ja epävarmuutta.

• Anonyymi00024
      UUSI

Ihana lapsi syntyi meille olen onnellinen

• Anonyymi00026
        UUSI

Miksi sitten täällä?

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Miksi sitten täällä?

Jos se kersa nukkuu välillä? Muista ottaa joka tavalla vakavasti gubbeprovot ja tuumailla

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Miksi sitten täällä?

Koska tuo on täyttä teatteria. Onnellisessa suhteessa ja vauvan kanssa elävällä ei ole mitään syytä kirjoitella ikäväpalstalla.

• Anonyymi00025
      UUSI

En halua eritellä, mutta ihan hyvä vuosi. Ei ehkä toisten mittapuiden mukaan, mutta jäi positiivinen fiilis.

• Anonyymi00027
      UUSI

Kadun kun en ymmärtänyt että oikeasti olisit halunnut jutella, minä luulin että olisit kieltänyt mua, niin karkasi vain pois, sitä tulen katumaan varmaan ikuisesti..

• Anonyymi00028
        UUSI

Onko se vielä myöhäistä?

• Anonyymi00031
        UUSI

Kestikö sulla oikeasti vuosi ymmärtää, että olisin halunnut jutella ja kertoa mitä tunnen?

• Anonyymi00029
      UUSI

First of all - there is no coin not to flip on my way, so i look i play

• Anonyymi00039
      UUSI

Sen verran mullistavaa tapahtui, että jään odottamaan, mitä ensi vuonna tulee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      164
      7148
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      38
      3947
    3. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      355
      3463
    4. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      105
      3030
    5. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      89
      2935
    6. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      14
      2403
    7. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      21
      1923
    8. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      52
      1909
    9. 16
      1755
    10. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      5
      1694
    Aihe