Varoitus vanhemmille naisille! Pihlavassa asuu pitkällä letillä varustettu reilu 50v ukko joka kiertää mm uskonnollisissa tilaisuuksissa etsien vanhempia naisia. On kohtuu pitkä ja laiha. Aina kun saa jonkun satimeen niin käyttää tätä häikäilemättömästi hyväkseen taloudellisesti. Taloudellinen hyötyminen alkaa pienestä ja kasvaa ajan myötä siihen asti kun vanhuksen rahat on loppu. Tämän jälkeen etsii uuden jallitettavan.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Jakaa myös naisille onnen sarvia.
- Anonyymi00002
Tämähän kuulostaa ns. sokerideittailulta kuten nuoret naiset sanovat nykyään.
Ei se gigeli ilmaista ole mieheltäkään eli mummot maksavat vaakamambosta.- Anonyymi00003
Juuri näin. EN näe mitään ongelmaa aloituksen kuvaamassa toimintatavassa.
Kyseessä on liikesuhde, jossa raha liikkuu. Molemmat osapuolet saavat, mitä haluavat.
- Anonyymi00004
Pidäs pienempää suuta, saat syytteen tuosta hyvästä. Voit saada vielä kunnolla pataankin kun tuollaisia valheita levittelet. Ei auta vaikka olet pikkutyttö.
- Anonyymi00006
Kirjoituksen kuvauksen mukaan siis reilu mies eli hyvä jätkä, eikö hän huolinut sinua vaikka tälläydyit mielestäsi hemaisevaksi tytsyksi.
Kirjoitatko nyt vain koska tulit torjutuksi?
Tiedän monta nupista huteraa ämmää jotka ovat aloittaneet kovan vainoamisen kun eivät ole miehelle kelvanneet, pidähän akka järki päässä nyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520