Moro,ajeletteko alapään karvoitukset pois kun,menette inttiin
varmaan helpompi huolehtia hygieniasta.
Ajeleeko inttiin menevät miehet
8
572
Vastaukset
- Anonyymi00001
No itse tein sen virheen -04 ja se 30km marssi oli yhtä tuskaa kun pariviikkoa sänki kasvanut kasseissa. Eikä siellä pimeässä metsässä ihan niin vain sheivailla. Tai ainankaan silloin ei hirveästi mahdollisuuksia ollut.
- Anonyymi00002
Ei siellä karvattomana pärjää. Kyllä sille on syy miksi karvat kasvaa ja varaasti on hygieenisempää karvoilla, kun ilman.
- Anonyymi00003
Joo ei kukaan omasta ikäotannastani ainakaan ajellut. Kaikilla oli luonnolliset karvoitukset.
- Anonyymi00004
Miksihän sukukypsälle miehelle kasvavat alakarvat? Olisikohan niin, että niiden kuuluisi olla siellä ja luonto on tarkoittanut niille enemmän positiivisia merkityksiä kuin mitä negatiivisia juttuja tulisi ajellessa karvat pois. Voisikohan mitenkään olla näin...
- Anonyymi00005
Ei ajella , myöskään suihkussa ei läträtä vaan kerätään kunnon sissijuustot esinahan alle!
Miehen pitää näyttää ja haista mieheltä.
Homot saa sheivailla ja pelleillä hajuvesiensä kanssa. - Anonyymi00006
Meidän joukkueessa oli muutama joka ajeli koko intin ajan, minä myös. Ei siihen kiinnitetty huomiota. Illalla suihkussa myös vaikka olis ollut muita näkemässä, ei kukaan ainakaan sanonut mitään. Leireillä alkoi tosin pisteleen kun ei päässy ajaan mut sit taas kassulla tai viimeistään kotona sileeks.
- Anonyymi00009
Varmaan luulivat, ettei teille ole vielä karvat kasvaneet ja säälistä vaikenivat. Mut ei kannata ajella, haittaa siitä vaan on. Epävarmojen feminiinisiä hommia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m794421Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 232006
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715