Moro,ajeletteko alapään karvoitukset pois kun,menette inttiin
varmaan helpompi huolehtia hygieniasta.
Ajeleeko inttiin menevät miehet
8
694
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
No itse tein sen virheen -04 ja se 30km marssi oli yhtä tuskaa kun pariviikkoa sänki kasvanut kasseissa. Eikä siellä pimeässä metsässä ihan niin vain sheivailla. Tai ainankaan silloin ei hirveästi mahdollisuuksia ollut.
- Anonyymi00002
Ei siellä karvattomana pärjää. Kyllä sille on syy miksi karvat kasvaa ja varaasti on hygieenisempää karvoilla, kun ilman.
- Anonyymi00003
Joo ei kukaan omasta ikäotannastani ainakaan ajellut. Kaikilla oli luonnolliset karvoitukset.
- Anonyymi00004
Miksihän sukukypsälle miehelle kasvavat alakarvat? Olisikohan niin, että niiden kuuluisi olla siellä ja luonto on tarkoittanut niille enemmän positiivisia merkityksiä kuin mitä negatiivisia juttuja tulisi ajellessa karvat pois. Voisikohan mitenkään olla näin...
- Anonyymi00005
Ei ajella , myöskään suihkussa ei läträtä vaan kerätään kunnon sissijuustot esinahan alle!
Miehen pitää näyttää ja haista mieheltä.
Homot saa sheivailla ja pelleillä hajuvesiensä kanssa. - Anonyymi00006
Meidän joukkueessa oli muutama joka ajeli koko intin ajan, minä myös. Ei siihen kiinnitetty huomiota. Illalla suihkussa myös vaikka olis ollut muita näkemässä, ei kukaan ainakaan sanonut mitään. Leireillä alkoi tosin pisteleen kun ei päässy ajaan mut sit taas kassulla tai viimeistään kotona sileeks.
- Anonyymi00009
Varmaan luulivat, ettei teille ole vielä karvat kasvaneet ja säälistä vaikenivat. Mut ei kannata ajella, haittaa siitä vaan on. Epävarmojen feminiinisiä hommia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401021Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29522