Halunnut seurustella minkä helvetin HULLUN kanssa
En ois ikinä
40
685
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka pakotti?
- Anonyymi00002
Minkälaisen hullun?
- Anonyymi00003
aha no okei
- Anonyymi00004
Nyt vedetään hullukortti esiin jollekulle. Olet kiusaaja.
- Anonyymi00005
Kaikki muut on aina hulluja juu…
- Anonyymi00006
Luepa näitä otsikoita täällä.
- Anonyymi00008
No jos sun ulkonäköä katsoo niin tuskin kukaan on susta kiinnostunut. sori siitä
naiselle- Anonyymi00011
Et ole tainnut viime aikoina katsoa peilikuvaasi miehelle
- Anonyymi00012
Mutta silti viitsit kirjoitella tänne?
- Anonyymi00013
Miehekkäät naiset eivät edelleenkään kiinnosta. En tiedä missä vainoharhoissa olet elänyt, mutta jos vähän viitsisit edes katsoa peiliin niin aika miehekäs nainen sieltä katsoo. Vaatteet ja kengät miesten osastolta myös.
- Anonyymi00014
Oon kuullut tuon monta kertaa. Ei tarvitsekaan kenenkään kiinnostua.
- Anonyymi00027
Onko tämä joku kaksoisviestintäyritys? 😃
- Anonyymi00031
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miehekkäät naiset eivät edelleenkään kiinnosta. En tiedä missä vainoharhoissa olet elänyt, mutta jos vähän viitsisit edes katsoa peiliin niin aika miehekäs nainen sieltä katsoo. Vaatteet ja kengät miesten osastolta myös.
Miehekäs puoli on se jonka avulla selviydyn arjesta ja töistä. Naisellinen puoli on saanut eniten siipeensä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Miehekäs puoli on se jonka avulla selviydyn arjesta ja töistä. Naisellinen puoli on saanut eniten siipeensä.
Ei sulla mitään töitä ole.
- Anonyymi00035
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei ole sun kiusankohteeltasi yksikään aloitus ja harvempi vastauskin.
Yhtään aloitusta ei ole löydetty, eikä tulla löytämään.
Kovin on pieniä miehiä sun ympärilläsi.
- Anonyymi00009
Se oli hullu kun se antanut mulle?
- Anonyymi00015
Kaikissa muissa on vika paitsi minussa. Kaikki muut ovat hulluja, mutta minä en.
- Anonyymi00016
Täytyy olla hullu kun ei kiinnostu minusta?
- Anonyymi00037
Ei vaan kaukaa viisas on nainen, kuka uskaltaa kieltäytyä.
- Anonyymi00019
Vain hullut saa ikuisen porttikiellon ravintolaan?
- Anonyymi00026
Niin toivon yhden saaneen turpaan koska koski toisen naiseen ja kiusaa ihmisiä.
- Anonyymi00020
Vain hullut pitää peruukkia?
- Anonyymi00021
Täytyy muiden olla hulluja kun ei päästä minua ravintolaan?
- Anonyymi00022
Ikävä palstalle vaan piti tunkea sinunkin 😏
- Anonyymi00023
Kaikki on hulluja jos ei tanssi sun pillin mukaan.
- Anonyymi00024
imeskelet kummiskin joten koita käsittää
- Anonyymi00025
No niin, joku on tullut järkiinsä! Selvä merkki siitä, että pinkit lasit on poissa ja ihmisen todellinen luonne paljastunut. Suunta on tuosta vain ylöspäin.
- Anonyymi00029
Aika paljon voi päätellä siitä että on nämä hulluksi haukkumiset jo valmiiksi mietittynä.
- Anonyymi00034
Ei, kyllä nämä ovat L:n kirjoituksia. Hänellä on tapana haukkua kaikki, jotka kokee antaneensa hänelle pakit.
- Anonyymi00030
Sori. Yritin kyllä kertoa. Mut pidit mua suloisena.
- Anonyymi00033
Kirjoitus ei ole sinulle. Sinä et ole suloinen, et sinne päinkään, vaikka niin luulottelet. Luulet itsestäsi liikoja.
- Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kirjoitus ei ole sinulle. Sinä et ole suloinen, et sinne päinkään, vaikka niin luulottelet. Luulet itsestäsi liikoja.
Kyllä olen. Ainakin jonkun mielestä. ❤️ Sinun mielipiteesi ei merkitse minulle.
- Anonyymi00036
:DDD
- Anonyymi00038
Ja silti olet aina päätynyt yhteen hullun kanssa
- Anonyymi00039
Onko taivaan hullu ja helvetin hullu erilaisia paljonki?
- Anonyymi00041
Kokeile sitä hullua. Saatat vielä joskus saada terveen paperit.
- Anonyymi00042
mitään hulua ole tehnyt ollut vaan "hakattavana". eikä ole suurempia traumoja jotta väärän naisen hakkasitte. eikä ole tapaa kiertää muiden tallissa huutamassa, hyvin harvoin huudan, jokaisen saa huutamaan. toiset tekee sitä melkein harrastuksena, provosoi ja yrittää saada tahtoaan läpi. mutta kyllä se iskee aina omiin nilkkoihin.
- Anonyymi00043
Sellainen mopokerhonimi kun helvtin hullut :Dd
- Anonyymi00044
Noin niissä saattaa helposti käydä kun ei tunne ihmistä jonka kanssa on voi olla vaikea oppia tuntemaan kun hyvä muistaa että ihmiset harvoin puhuvat totta ah niitä ihania oppeja joita siirtyy sukupolvelta seuraavalle kun valehtelemalla pääsee niin paljon helpommalla ei viitsinyt si kukaan herätä koskaan millaisen parisuhteen valehtelemalla itselleen sai mu toivotan teille silti onnea niihin suhteisiinne joilla on korttitalon perusta mitenkä käy suhteen joka perustuu valheelle mitä kaikkea joutuu uhraamaan kun väkisin pysytään yhdessä suhteessa joka on valheellisesti rakennettu
- Anonyymi00045
Monella näköjään paha olla jouluisin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143