En ois ikinä

Anonyymi-ap

Halunnut seurustella minkä helvetin HULLUN kanssa

40

685

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuka pakotti?

• Anonyymi00002

Minkälaisen hullun?

• Anonyymi00003

aha no okei

• Anonyymi00004

Nyt vedetään hullukortti esiin jollekulle. Olet kiusaaja.

• Anonyymi00005

Kaikki muut on aina hulluja juu…

• Anonyymi00006

Luepa näitä otsikoita täällä.

• Anonyymi00008

No jos sun ulkonäköä katsoo niin tuskin kukaan on susta kiinnostunut. sori siitä
      naiselle

• Anonyymi00011

Et ole tainnut viime aikoina katsoa peilikuvaasi miehelle

• Anonyymi00012

Mutta silti viitsit kirjoitella tänne?

• Anonyymi00013

Miehekkäät naiset eivät edelleenkään kiinnosta. En tiedä missä vainoharhoissa olet elänyt, mutta jos vähän viitsisit edes katsoa peiliin niin aika miehekäs nainen sieltä katsoo. Vaatteet ja kengät miesten osastolta myös.

• Anonyymi00014

Oon kuullut tuon monta kertaa. Ei tarvitsekaan kenenkään kiinnostua.

• Anonyymi00027

Onko tämä joku kaksoisviestintäyritys? 😃

• Anonyymi00031
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Miehekkäät naiset eivät edelleenkään kiinnosta. En tiedä missä vainoharhoissa olet elänyt, mutta jos vähän viitsisit edes katsoa peiliin niin aika miehekäs nainen sieltä katsoo. Vaatteet ja kengät miesten osastolta myös.

Miehekäs puoli on se jonka avulla selviydyn arjesta ja töistä. Naisellinen puoli on saanut eniten siipeensä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Miehekäs puoli on se jonka avulla selviydyn arjesta ja töistä. Naisellinen puoli on saanut eniten siipeensä.

Ei sulla mitään töitä ole.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei ole sun kiusankohteeltasi yksikään aloitus ja harvempi vastauskin.
        Yhtään aloitusta ei ole löydetty, eikä tulla löytämään.
        Kovin on pieniä miehiä sun ympärilläsi.

• Anonyymi00009

Se oli hullu kun se antanut mulle?

• Anonyymi00015

Kaikissa muissa on vika paitsi minussa. Kaikki muut ovat hulluja, mutta minä en.

• Anonyymi00016

Täytyy olla hullu kun ei kiinnostu minusta?

• Anonyymi00037

Ei vaan kaukaa viisas on nainen, kuka uskaltaa kieltäytyä.

• Anonyymi00019

Vain hullut saa ikuisen porttikiellon ravintolaan?

• Anonyymi00026

Niin toivon yhden saaneen turpaan koska koski toisen naiseen ja kiusaa ihmisiä.

• Anonyymi00020

Vain hullut pitää peruukkia?

• Anonyymi00021

Täytyy muiden olla hulluja kun ei päästä minua ravintolaan?

• Anonyymi00022

Ikävä palstalle vaan piti tunkea sinunkin 😏

• Anonyymi00023

Kaikki on hulluja jos ei tanssi sun pillin mukaan.

• Anonyymi00024

imeskelet kummiskin joten koita käsittää

• Anonyymi00025

No niin, joku on tullut järkiinsä! Selvä merkki siitä, että pinkit lasit on poissa ja ihmisen todellinen luonne paljastunut. Suunta on tuosta vain ylöspäin.

• Anonyymi00029

Aika paljon voi päätellä siitä että on nämä hulluksi haukkumiset jo valmiiksi mietittynä.

• Anonyymi00034

Ei, kyllä nämä ovat L:n kirjoituksia. Hänellä on tapana haukkua kaikki, jotka kokee antaneensa hänelle pakit.

• Anonyymi00030

Sori. Yritin kyllä kertoa. Mut pidit mua suloisena.

• Anonyymi00033

Kirjoitus ei ole sinulle. Sinä et ole suloinen, et sinne päinkään, vaikka niin luulottelet. Luulet itsestäsi liikoja.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kirjoitus ei ole sinulle. Sinä et ole suloinen, et sinne päinkään, vaikka niin luulottelet. Luulet itsestäsi liikoja.

Kyllä olen. Ainakin jonkun mielestä. ❤️ Sinun mielipiteesi ei merkitse minulle.

• Anonyymi00036

:DDD

• Anonyymi00038

Ja silti olet aina päätynyt yhteen hullun kanssa

• Anonyymi00039

Onko taivaan hullu ja helvetin hullu erilaisia paljonki?

• Anonyymi00041

Kokeile sitä hullua. Saatat vielä joskus saada terveen paperit.

• Anonyymi00042

mitään hulua ole tehnyt ollut vaan "hakattavana". eikä ole suurempia traumoja jotta väärän naisen hakkasitte. eikä ole tapaa kiertää muiden tallissa huutamassa, hyvin harvoin huudan, jokaisen saa huutamaan. toiset tekee sitä melkein harrastuksena, provosoi ja yrittää saada tahtoaan läpi. mutta kyllä se iskee aina omiin nilkkoihin.

• Anonyymi00043

Sellainen mopokerhonimi kun helvtin hullut :Dd

• Anonyymi00044

Noin niissä saattaa helposti käydä kun ei tunne ihmistä jonka kanssa on voi olla vaikea oppia tuntemaan kun hyvä muistaa että ihmiset harvoin puhuvat totta ah niitä ihania oppeja joita siirtyy sukupolvelta seuraavalle kun valehtelemalla pääsee niin paljon helpommalla ei viitsinyt si kukaan herätä koskaan millaisen parisuhteen valehtelemalla itselleen sai mu toivotan teille silti onnea niihin suhteisiinne joilla on korttitalon perusta mitenkä käy suhteen joka perustuu valheelle mitä kaikkea joutuu uhraamaan kun väkisin pysytään yhdessä suhteessa joka on valheellisesti rakennettu

• Anonyymi00045

Monella näköjään paha olla jouluisin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7266
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5408
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3335
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      49
      2350
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1288
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe