Pahaa, enkä kyllä hyvääkään. Olet jotenkin poissaoleva yhteisössä. Mutta tiedän, että sinua arvostetaan. Saattaa olla kyse jonkinlaisesta kateudesta, koska olet ainutlaatuinen ja vahva nainen. Itse en kadehdi, vaan ihailen.
Olisipa meillä joku yhteinen ystävä, linkki, jonka kautta saisin jonkinlaisen yhteyden. Saisin kuulla, mitä elämääsi kuuluu, ja tuntumaa näkevätkö muut sinut samalla tavalla kuin minä.
En tiedä mitään luontevaa keinoa uida vaivihkaa elämäsi ympyröihin. Ehkä luotan tässä onnekkaaseen yhteensattumaan. Olet elämäni merkittävin henkilö ihan siitä huolimatta, ettei meillä ole minkäänlaista kontaktia. Outoa, eikö totta.
Nainen, en ole kuullut sinusta
40
816
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi kuinka kauniisti sanottu! <3
- Anonyymi00002
Mitä tarkoitat yhteisöllä? Onko kontakti ollut aiemmin olemassa?
- Anonyymi00003
Odota vielä hetken😉
- Anonyymi00004
Minä tiedän sen😊
Olen tilassa että muiden mielipiteet ei kiinnosta. Tänne en puhu asioitani. Niistäkin rakennetaan heti vihaa. Kateus on kurja asia. Joudun olemaan syystä täällä.
Sinä olet ainutlaatuinen mies. Olet ..
en voi sitä täällä enää sanoa. Mutta jos vaan saadaan joskus tavata. Olisin onnellinen jo siitäkin - Anonyymi00005
Olisit tuamo pysynyt pois
- Anonyymi00006
En pidä salakavaluudesta ja mutkien kautta seuraten salaa, piilossa, nuo asiat saavat minut pakenemaan ja se on todella ahdistavaa. Pidän ihmisten suoruudesta ja rehellisyydestä ja niitä asioita arvostan enemmän kuin mitään. Koska itse haluan olla rehellinen ja muutenkin enemmin tai myöhemmin valehtelu ja teennäisyys tulee aina esiin ja muutenkaan epärehellisyys ei ole hyvä juttu.
Enkä pidä siitä mentaliteesta että ottaa toiselta muttei itse anna mitään.
Aloitus ei ole minulle mutta aloituksesta tuli mieleen ja halusin kommentoida. - Anonyymi00007
Jos nainen haluaakin pitää matalaa profiilia ja elää vapaana ja ilman yhteisön kontrollia tai arvosteluja. Helposti juorutaan ja mustamaalataan, siihen ei tarvita kuin yksi.
- Anonyymi00008
Eikä kaikilla ole edes yhtä ystävää. :(
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikä kaikilla ole edes yhtä ystävää. :(
Ei sellainen ole kaveri eikä ystävä joka mustamaalaa.
- Anonyymi00009
Miksi haluat tietää, mitä hänen elämään kuuluu, jos ette ole missään tekemisissä etkä aio ollakaan missään tekemisissä? Mitä väliä sillä enää on?
- Anonyymi00010
Onhan niitä yhdistäviä henkilöitä tarjolla, kuten ennenkin. Vaikka niitä samoja, joita oli paikalla sinä yhtenä iltana yli vuosi sitten. Jos vain olisit samoissa maisemissa. Mutta totta on, että liikun itsekseni ja vaihdan seuraani tarpeen mukaan. Kenenkään kanssa en ole riidoissa ja siltoja en polta, jos niitä on joskus rakennettu. En myöskään sun kohdalla.
Kuin hänelle.- Anonyymi00012
Ei ole ollut yhteistä iltaa yli vuosi sitten. Emme ole olleet samaan aikaan samassa paikassa tuolla tavalla.
- Anonyymi00014
Sori siitä, ettei natsannut.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole sinulle tämä kirjoitus eikä mikään muukaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei ole sinulle tämä kirjoitus eikä mikään muukaan.
Mitä tuo nyt tarkoitti? Oletko H- mies?
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi kaveri kirjoittaa ikävä-palstalle? Ei kavereihin ihastuta eikä heitä ikävöidä. Kaverit on kavereita eikä ihastuksia eikä ikävöinnin kohteita.
Ei tulisi mieleenkään kirjoitella kavereille ihastumis/rakkaus- tai ikäväpalstalla. - Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei tulis mieleenkään ihastua kavereihin tai kuvitella harrastamassa heidän kanssaan seksiä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei tulis mieleenkään ihastua kavereihin tai kuvitella harrastamassa heidän kanssaan seksiä.
Ei myöskään tulis mieleenkään olla kenenkään kateellisen kaveri, joka kirjoittelee nettiin kaikkea pahaa, puhuu selän takana pahaa tai joka hoitaa kaverisuhteita kirjoittelemalla yleiseen nettiin, joka näkyy kenelle vaan ympäri maailmaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei myöskään tulis mieleenkään olla kenenkään kateellisen kaveri, joka kirjoittelee nettiin kaikkea pahaa, puhuu selän takana pahaa tai joka hoitaa kaverisuhteita kirjoittelemalla yleiseen nettiin, joka näkyy kenelle vaan ympäri maailmaa.
Kun ihminen ei ole yhtään tutustunut omaan itseensä, valoihin ja varjoihin, niin kateus voi ottaa täysin vallan. Kun eletään sen ulkoisen, materialistisen maailman mukaan. Nähdään mitä toisella on, mikä itseltä puuttuu. Tai luulee että se toinen on onnekas ja hänellä paremmin asiat, kuin sinulla. Mulla jäi tällainen ihmissuhde pois vähän aikaa sitten. Eikö ystävän tulisi olla ennemmin tukena, kuin että kaataa oman katkeruutensa toisen niskaan? Ja tämä ei ole mulla ollenkaan ensimmäinen kaverisuhde, mikä päättyy toisen kateuteen. Nyt olen tarkka siitä, keiden kanssa aikaani jaan. Mielummin yksin, kuin huonossa seurassa. Mutta kellään ei ole kateuteen syytä. Ette voi tietää, mitä se toinen tuntee nahoissaan. Ette tosiaan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mitä tuo nyt tarkoitti? Oletko H- mies?
Ihan sitä että viestin sisältö oli jollekin muulle henkilölle
Sinun kavattusibjoku muu kun tämä jolle vastasit
Asia mYmmärretty
Sivusta - Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mitssäpäin natsaa murresana liitetään kavereihin ?
Tuski ootte teinejö?
Kun meillä päin se on ku matsi tai falksi tai mitä näitä on ... Ei oo mikään vain kaveri sana?
Olisko parempi puhua kirjakieltä noin muuten eikä murresanoja että ihmiset tajuaisivat asiat edes oikein mitä kirjoitetaan.😂
Huomautus Sivusta
- Anonyymi00011
Olen tarkoituksella poissaoleva. Myönnän, että resilienssini on vahva.
Haluat varmistuksen kaverin kautta, olenko luotettava. Tämän hetkisessä elämässäni ei ole ketään, jonka tuntisit läheisesti.
Mukava kuulla, jos olen ollut jossain vaiheessa tärkeä. - Anonyymi00013
Kuulostaapa tutulta. Missä olette tavanneet?
- Anonyymi00016
Hississä😆
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hississä😆
Sivusta.
- Anonyymi00015
Nykyisessä vai vanhassa yhteisössä? Kuka arvostaa ja kuka on kateellinen? Naiset vai miehet?
- Anonyymi00025
ei kuulu sinulle vosu
- Anonyymi00026
Helpottaisi jos tietäisi nimen tai etu kirjaimen.
- Anonyymi00028
Saatan olla joidenkin silmissä "poissaoleva", mutta minullakin on oma lähipiiri (niin töissä kuin vapaa-ajallakin), jonka tiedän arvostavan minua. Kaikkia kohtaan olen kuitenkin aina ystävällinen ja myös avulias, joten pahaa en uskoisikaan minusta puhuttavan.
- Anonyymi00040
Paitsi jos joutuu kateellisten panettelujen tai narsistin vihan kohteeksi. Ensimmäisen syyt voi olla hyvin outoja ja toiseen riittää se, ettei suostu hännystelemään narsistia. Valitettavasti on koettu molempia. Paremmat tutut tietää miten asiat on, mutta oudommat uskoo herkästi juttuja, ellei kukaan korjaa.
- Anonyymi00031
Mie kiitän, rakas.
- Anonyymi00032
Toivon ettei tämä ole minulle
Muuten onnekasta sattumaa odotteleva
Mies joutuu pettyyn .
Mutta toivoinkin että henkilö on joku muu...
Ja oikeastaan tuo jännitystys on aika
Kiva sillä elämä kuljettaa ne ihmiset toistensa parii jotka on tarkoitettu
Niin vain käy - Anonyymi00033
Tietenkin olen poissaoleva, koska en enää kuulu siihen yhteisöön. Eikä kenelläkään siellä ole mitään syytä puhua minusta, koska en pidä keneenkään siellä yhteyttä. Minulla on vain pari läheistä ystävää ja perheenjäsentä. Muut ovat hyvänpäiväntuttuja. En pidä yhteyttä hyvänpäiväntuttuihin, jos vaihdan paikkaa. En ole somessa enkä jaksa pitää muuta kautta yhteyttä niin moneen ihmiseen. Ihmisiä tulee ja menee. Vähitellen menijät unohtuu. Sinunkin olisi jo aika unohtaa kokonaan.
Kenelläkään siellä ei myöskään ole mitään syytä olla minulle kateellinen mistään. - Anonyymi00035
Onko mahdollista, että ihmisiä kys.yhteisössä ärsyttää se että yhteisö ei määrittele toisen tekemisiä vaan joku muu, joku korkeampi taho?
- Anonyymi00036
Mä nyt tuun kaikkien kanssa toimeen ja oon ystävällinen mut pidän tietyn etäisyyden. Yleensä minä ollut se puhelian niiden kanssa
Tällä hetkellä jaksa niitä kissanristiäisiä. Mut ehkäpä ens vuonna olo kohenee. - Anonyymi00037
Kenen elämää luovitaan nyt Jos meidän niin jätä rauhaan ihan hyvällä nyt
- Anonyymi00038
Kuulostaa pakkomieleiseltä… Kuuntele PMMP:n pahvinaamari. Olen itse ollut suhteessa jossa toinen ihannoi, itse kuvittelemansa kuvan perusteella, se on kauheaa. Ja irrottautuminen oli todella vaikeaa, se nosti raivon esiin toisessa, koska en ollut ”sitä mitä piti”, vaikka toistuvasti yritin sanoa että hän ei edes tunne minua eikä anna olla tilaa tutustumiselle kun kuvittelee minut tietynlaiseksi. Sen lisäksi outoa, että vaivata päätäsi noin paljon sillä, miten muut hänet näkevät.
- Anonyymi00039
Jotenkin hirveän raskasta lukea vastauksia melkein mihin vain aloitukseen täällä, kun ihmiset keksivät draamaa päästään koko ajan ja kirjoittelevat sitten sen mukaisesti. Ilmeisesti halutaan vaikuttaa "intohimoisesti tuntevalta" palstalla tai jotain? Tämäkin ihan kiva aloitus, mutta tosi omituisia vastauksia taas.
- Anonyymi00041
Moni nähny, mut kukaan ei kuitenkaan tunne?
- Anonyymi00042
Ei siihen yhteisöjä tarvita, jos haluaa tutustua johonkin. Kaikki ei ole laumasieluja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143