Mies 77 v. ja vaimo 39 v. miten seksi järjestyy

Anonyymi-ap

Miten järjestätte seksin, jos miehellä ei enään seiso ja vaimolla tekee mieli ?

15

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi akka on ottanut itselleen vanhemman ukon? Rahastako?

• Anonyymi00002

Varmasti rahasta, voisi tuo ikäero olla noissa sugar jutuissa enemmänkin esim. 77 v / 20 v.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Varmasti rahasta, voisi tuo ikäero olla noissa sugar jutuissa enemmänkin esim. 77 v / 20 v.

Mulla on Sugar Daddy, ikäeroa 45 v. Ja seksi, no todella vanha mies on kyllä taitava, mutta ei jaksa niin usein. Mutta ei hätää, hän järjestää minulle bileseuraa ja kun täällä etelässä ollaan, niin seksiä saa ihan niin paljon kuin haluaa ikinä. Daddy saa olla mukana tai vain katsella tai sitten ei ole ollenkaan paikalla.

• Anonyymi00003

Miten pelloo iso Dee Helminsä kanssa?

• Anonyymi00008

Eiköhän iso Dee katsele Helmiä ja mieti miksi niin tekee, unohtanut jo mitä nuorella naisella tehdään.

• Anonyymi00004

77v creep

Jos oisit 50v, voisin ymmärtää teidän suhteen.

• Anonyymi00009

Varmaan tuollainen cuckold juttu voisi toimia. Mun siskolla on 35 vuotta vanhempi mies ja olen ymmärtänyt miehen puheista, että hän järjestää jonkun miehen hoitelemaan tuon asian.

• Anonyymi00011

Ite 74 v vaimo 42 v meillä onnistuu ihan hyvin,tosin ei kauhean useasti noin 3-4 kertaa kuukaudessa,oltu jo 22 v yhdessä

• Anonyymi00012

Olen 75v ja onnistuu kaikenikäisten naisten kanssa vaikka pari kertaa vuorokaudessa
      Isoista rinnoista tykkään.

• Anonyymi00013

Olen 52v mies ja auttanut vuosien varrella useampaa naista saamaan miehen luvalla sitä puuttuvaa osaa elämäänsä. Paitsi ikä myös terveys ym. asiat voivat olla syynä. Parempi hoitaa tarpeet fiksusti kuin turhautua turhaan. kik tommi_nen

• Anonyymi00014

vaimoni nussii minua niin kaun straponilla että saan anaali orkun minä kielellä js vibralla tyydytän orkkuun asti hyvin toimii

• Anonyymi00015

Ota Sildenafia niin kyllä seisoo.
      N 62

• Anonyymi00017

69 oon salarakas 40 .. Kovasti menee.

• Anonyymi00018

Ihan yleisesti liian suuri ikäero on järjetön. Jo pelkästään sekskin kymmenien vuosien ikäerolla on luonnon vastaista ja kumminkinpuolista hyväksikäyttöä. 39v naisella on pillussa valtaa ja 77v mies taloudellisesti vahvempi, vaikka ei nelikymppinenkään mikään persaukinenvälttämättä ole, mutta nelikympinen nainen on parhaassa iässä. Itse olen cviidenkympin yli oleva mies ja miettinyt, että ikäero ei saisi olla paljoa yli viiden vuoden. Se kumpi on vanhempi on ihan yksi ja sama.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      337
      32680
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      63
      2573
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      79
      2050
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1777
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      168
      1688
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      55
      1514
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      99
      1271
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1078
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      103
      1031
    10. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      31
      997
    Aihe