Mä en tiedä olenko

Anonyymi-ap

oppinut tästä ajasta mitään. Että jos joskus tulisi tilaisuus jutella, olisinko taas ihan yhtä osaamaton ja säikähtänyt kuin silloinkin. Kehtaisinko tunnustaa mitään, tai ylipäätään, uskaltaisinko puhua jotain.

44

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aiotko ottaa selvää?

• Anonyymi00009

Tilaisuutta tuskin järjestyy itsestään, eikä se ole pelkästään minun käsissäni - mutta ehkä. Jyrkkä ehkä.

• Anonyymi00002

En ehkä ole oppinut tästä ajasta, mutta tämän ajan aikana on tapahtunut jotain.

• Anonyymi00003

Mitä on tapahtunut?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mitä on tapahtunut?

Se varmaan selviää minulle paremmin myöhemmin.

• Anonyymi00004

1? 5? 10? 15? 20? 25? 35? 40? joskus sitten kun on oikea aika joskus tosiaan. Valinta se on kullakin ja on oman elämänsä herra.

• Anonyymi00006

Jumissa olit viimeksi ja olit selin. Käänny hymyile ja kosketa. Kutsu sinne paikaan on voimassa ja ilman mitään vaatimuksia ja paineita. Juttelua halia ja ruuan lupaan tarjota ja turvallisen autokyydin. Kiinnostaako?

• Anonyymi00007

Hei, minä tässä aattelen, että elämä on lyhyt. En ajattele, että huonot välit olisi hyvät. Edelleen haaveilen, että olisi niin hyvä halata pitkään ja tunnustaa puolin ja toisin, että rakkautta ja tunteita on, ihan tosi paljon. Kyllä sää tiiät, että olen vanhempana ihmisenä nähnyt kaikenlaista, eikä ne jutut jotka nytkin meidät erotti, ole ratkaisevia. Haluaisin vain, että arvostaisi mua, kuten minäkin sinua arvostan, kaikesta huolimatta. Voi kun voisin vain ottaa sun pään syliini ja silittää. Olla edes yhden kerran olla ihan lähellä.
      Kuin hänelle, vähän nuoremmalle miehelle.

• Anonyymi00010

Sori kirjoitusvirheet. Tulen niin pienestä humalaan nykyään. Saunalonkerosta. Hyvää yötä.

• Anonyymi00012

Mitkä jutut erotti?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mitkä jutut erotti?

Semmoset seksijutut mihin liittyi rahajutut.

• Anonyymi00033

Yritätkö jälleen esittää toista henkilöä.
        Nukkuu.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Nukkuu.

En yrittänyt. Omana itsenäni kirjoitin. En ole täällä esittänyt koskaan ketään muuta. 00.21.42

• Anonyymi00039
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Nukkuu.

Turhaan kaveri aikaansa hassaa esittämällä jotakuta toista. Minä en ole hänestä tippaakaan kiinnostunut. Tunne on täysin yksipuolinen. Kannattaisi jatkaa elämää jonkun muun kanssa.

• Anonyymi00011

Kommentoin kun puhutteli tämä aloitus.

Ihmissuhteet eivät ole helppoja. Jokainen meistä on joskus osaamaton ja säikähtänyt. Tutustuminen vaatii aikaa, herkkyyttä ja motivaatiota. Rohkeus tulee ja kasvaa luottamuksen kautta. Luottamus ja aitous avaavat ajatusten ja tunteiden ilmaisuun ihmissuhteissa.

Mua vähän hymyilytti kun luin koirista, että koiran kouluttaminen on aina myös suhteen rakentamista:
      Kokeillaan, huomataan mikä toimii ja edetään koiran tahdissa. Perustaidot syntyvät toistosta ja selkeydestä.

Eikö ne rescue koirat tarvitse juuri eniten rakkautta ja huolenpitoa? En missään nimessä ole koira-ihminen enkä vertaa ihmistä koiraan. Mutta minulla on kokemus siitä kun olen ollut surun murtama ja särkemä, niin ystäväni iso koira hakeutui aina jalkojeni juureen. Se luontokappale vaistosi suruni jota kannoin sisälläni.

• Anonyymi00014

Lisään vielä, että kirjoitan tänne enää tosi harvoin.
        Olen koittanut etsiä elämääni ammennettavaa muista kuin palstan kirjoituksista. Nyt pyhien aikaan tuli käytyä useammin. Enkä halua loukata muita kirjoittajia. Jokainen tekee sen mitä tuntee tarvitsevansa.

- 🌾 Kaisla

• Anonyymi00042

No, kyllä normaali ihminen ainakin jotakuinkin itse huomaa ja tajuaa onko tunne molemminpuolinen vai yksipuolinen. Eri asia esim. autismismiin taipuvaisilla, eivät osaa tulkita eleitä ja ilmeitä eivätkä osaa flirttailla eivätkä ymmärrä sen merkitystä ollenkaan.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

No, kyllä normaali ihminen ainakin jotakuinkin itse huomaa ja tajuaa onko tunne molemminpuolinen vai yksipuolinen. Eri asia esim. autismismiin taipuvaisilla, eivät osaa tulkita eleitä ja ilmeitä eivätkä osaa flirttailla eivätkä ymmärrä sen merkitystä ollenkaan.

Jos minun pitäisi ottaa omat tuntemukseni nyt tosissaan, niin se mitä olen tulkinnut on että kaivatulla on toinen ihastus. Että kaivattuni on ollut ihastunut minuun, mutta ei ole enää.
        Toisaalta tunteet ovat olleet vahvat. -sivusta

• Anonyymi00045

Nämä ohjeet "tutustuminen vaatii aikaa" ei sovi tämän palstan naisille, ne mokaa heti alussa, kun eivät kykene puhumattomuudessaan kertomaan kiinnostuksestaan, antavat siten itsestään helposti töykeä vaikutelman.
        Ensivaikutelman voi antaa vain kerran, jos sen mokaa, onkin paljon tekemistä, jotta tilanteen pystyisi kääntämään eduksi. Yleensä se ei onnistu.

• Anonyymi00013

Onhan tämä naurettavaa. Varmaan vaikea oppia kommunikoinnista jos sitä ei tässä ajassa ole opetellut. On voinut oppia jotain toisesta ihmisestä, mutta turhaa varmaan sekin, jollei asiaa hyödynnä mihinkään positiiviseen jakamiseen tai uskallukseen.

• Anonyymi00019

Jos "tämä" on naurettavaa, niin muistutan, ettei tarvitse osallistua. Keksi kiinnostavampaa tekemistä.

• Anonyymi00020

Ajattelen, että jokainen meistä voi oppia puhumaan iästä riippumatta. Minulla on kokemuksia iäkkäistä, todella iäkkäistä ihmisistäkin jotka ovat oppineet ilmaisemaan itseään puhumalla ja tunteistaan. Sinä tuskin olet 83-96-vuotias vielä. Joten älä kuvittele minkään olevan turhaa tai naurettavaa tässä elämässä!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ajattelen, että jokainen meistä voi oppia puhumaan iästä riippumatta. Minulla on kokemuksia iäkkäistä, todella iäkkäistä ihmisistäkin jotka ovat oppineet ilmaisemaan itseään puhumalla ja tunteistaan. Sinä tuskin olet 83-96-vuotias vielä. Joten älä kuvittele minkään olevan turhaa tai naurettavaa tässä elämässä!

Tuo on totta. Ja aikaa voi mennä siihenkin, että muodostaa sellaisia ajatuksia, jotka kokee niin tärkeiksi, että haluaa jakaa niitä muille.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kyllä vaan. Pystyn suremaan suruni ikävästä palstan ulottumattomissa. Silloin kukaan ei saa mielihyvää siitä että toiseen sattuu.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jos "tämä" on naurettavaa, niin muistutan, ettei tarvitse osallistua. Keksi kiinnostavampaa tekemistä.

Ei ole naurettavaa

• Anonyymi00016

En tiedä mäkään, miten reagoisin. Mutta itsestäni oon oppinut paljon. En voi enää muuta kuin antaa elämän viedä.

• Anonyymi00018

Sama täällä❤️

• Anonyymi00017

Tässä sinulle uutinen: arvostan itseäni. Hyvää yötä ja hyviä unia.

• Anonyymi00021

Onko itsearvostus sinulle uusi asia? 🥺 Hyvä että olet löytänyt sen. 👍

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Onko itsearvostus sinulle uusi asia? 🥺 Hyvä että olet löytänyt sen. 👍

Ajattelin että se saattaa olla uutinen hänelle.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ajattelin että se saattaa olla uutinen hänelle.

Kuulostaa epämiellyttävältä, kannattaako sellaista ihmistä ikävöidä? :/

• Anonyymi00022

Mukavaa kun ajattelet, on myös "normaaleja" ihmisiä joiden kanssa voi kommunikoida.. Toisilla on niin sairasta maniatoimintaa ettei niihin kannata sekaantua.

• Anonyymi00027

Menikö kollegalle? Itse toivoisin uutta tilaisuutta.

• Anonyymi00030

Entiselle sellaiselle. :)

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Entiselle sellaiselle. :)

Miksi entiselle? Oletko vaihtanut työpaikkaa?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Miksi entiselle? Oletko vaihtanut työpaikkaa?

Siitä on jo aikaa.

• Anonyymi00029

Elämä on täynnä uusia mahdollisuuksia niin kauan kuin on elämää.

• Anonyymi00034

Tulkitsen sitä etten kuule sinusta enää niin, että ilmeisesti tunteesi ovat muuttuneet, joku selitys käytöksellesi on. On ehkä vaikeaa miettiä toisen kannalta tilannetta, kun omissakin myrskyissä on kestämistä.
      Hyvää uutta vuotta. Itselläni ei ole hyvä olo meistä, mutta ilmeisesti sinulla ei ole epäselvää mikään.

• Anonyymi00037

Itsellä ei ole muuta kuin epäselvää.

Sivusta

• Anonyymi00035

Kyllä tunnustaisin jos ulkomaailmassa näkisi.

• Anonyymi00036

Itse oppinut, että tästä kun ja jos suoriudu, niin en avaa sydäntäni enää kenellekään.

• Anonyymi00040

Selvittäisin meidän väit koska vaan❤️
      Ehkä et ymmärrä miltä minusta tuntuu nyt, mutta ehkä kaipasin jotain mistä tiedä että arvostat kuljettua matkaa.

• Anonyymi00041

Omalla kohdalla en voi mitenkään arvostaa.
        Sivusta

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Omalla kohdalla en voi mitenkään arvostaa.
        Sivusta

No voisitko sitten ilmaista sen paremmin, että minäkin pääsen tästä välitilasta? En tietenkään roiku henkisesti ihmisessä, joka ei arvosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7166
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      495
      5303
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      148
      3266
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      41
      2324
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1242
    8. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1188
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe