Salilla kiihottuminen

Anonyymi-ap

Kiihotutteko salilla käydessä, kun näette hyviä perseitä, häpykumpuja, tai miehillä pullistumia. Minua kiinnostaa katsella miesten etumusta tiukoissa trikoissa, alkaa heti itsellä jäykistyyn. Kertokaa mitä olette nähneet

12

731

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

niin käy muillekkin ,vaikka ei itse sitä tiedosta mutta herättää ajatuksia myäs ett miltähän tässä kävi taas näin,no luonnolista että aivot reagoi hyvin nopeasti ainakin mulla ter m

• Anonyymi00002

kylla etenkin runsasmuotoiset naiset siella tiukoissa trikoissaan saavat todellakin mielen niinn virkeaksi ja mielikuvituksen laukalle

• Anonyymi00003

siinä pä se on ,voihan se mulkku esittää oman miieli piteen vaikka ei ehkä nytten olis paras hetki mutta minkäs teet kun se on liian myähästä?ei muuta kun anna seisoo

• Anonyymi00004

Ei siinä mitään hävettävää ole, jos miehillä pullottaa etumus hieman, itselläni on nuo tiukat legginsit yleensä kuntsarilla ja tunnen saavani katseita peppuni suuntaan melkein joka reissulla, enkä ole harmissani lainkaan, vaan saatan jopa itse aiheuttaa tiedostamatta jotain kiihottavaa näkymää jalkovälistäni.

• Anonyymi00006

Kyllä nuoren tai miksei vanhemmankin naisen treenatut,pyöreät pakarat saavat katseen kääntymään.
        Miettimään miltä tuntuisi puristella niitä,läimäytellä paljasta persettä,koittaa sormella kosteaa vakoa.

Ja useinhan hikisten legginsien läpi näkee stringit ,liian pienet peittämään häpykumpua,kiihottava näky..

Mhki66

• Anonyymi00007

Ei tyytyisi vain katseluun. Varmaan raiskaisin ne

• Anonyymi00011

Usein salilla näkee pillukumpuja,kiinteitä pyöreitä pakaroita ja joskus jopa isoja tissejä.
      Viimeksi kiihotuin nuoresta blondista joka harjoitteli lantionnostokoneella .
      Kyllä tytöllä oli vahvat pakarat.
      Kuin koripallot tiukoissa legginseissä.
      Ja rinnat jotka kiihottavasti pullistelivat ja heilahtelivat liikkeiden tahdissa .
      Kyllä tuo blondi olisi antanut ihanat kyydit!

Kurt56 espo

• Anonyymi00016

Upeita panoja salilta löytynyt.

• Anonyymi00017

Itse kun menen salille niin ei siellä mitään ämmiä kiinnosta/kerkeä katsella. Itse ainakin keskityn 100%:sti rautojen nosteluun.

• Anonyymi00018

Taidat olla ehta homo.

• Anonyymi00019

Viimeksi salilla oli niin tylsän näköistä naisväkeä että katselin
      hoikkaa tummatukkaista siivoojaa.
      Mikään työvaate ei pystynyt salaamaan hänen eroottista olemustaan.

• Anonyymi00020

Naisia tulee katseltua. Niin kiihottavia kun ovat trikoissaan. Välillä kulli kovettuu ja en sitä erityisemmin piilottele. Jotkut tulevat oikein pyllistelemään kun huomaavat viehättymisen

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      5994
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      311
      5030
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2578
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      77
      1794
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      102
      1651
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1511
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      106
      1427
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1373
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1366
    Aihe