Kiihotutteko salilla käydessä, kun näette hyviä perseitä, häpykumpuja, tai miehillä pullistumia. Minua kiinnostaa katsella miesten etumusta tiukoissa trikoissa, alkaa heti itsellä jäykistyyn. Kertokaa mitä olette nähneet
Salilla kiihottuminen
6
222
Vastaukset
- Anonyymi00001
niin käy muillekkin ,vaikka ei itse sitä tiedosta mutta herättää ajatuksia myäs ett miltähän tässä kävi taas näin,no luonnolista että aivot reagoi hyvin nopeasti ainakin mulla ter m
- Anonyymi00002
kylla etenkin runsasmuotoiset naiset siella tiukoissa trikoissaan saavat todellakin mielen niinn virkeaksi ja mielikuvituksen laukalle
- Anonyymi00003
siinä pä se on ,voihan se mulkku esittää oman miieli piteen vaikka ei ehkä nytten olis paras hetki mutta minkäs teet kun se on liian myähästä?ei muuta kun anna seisoo
- Anonyymi00004
Ei siinä mitään hävettävää ole, jos miehillä pullottaa etumus hieman, itselläni on nuo tiukat legginsit yleensä kuntsarilla ja tunnen saavani katseita peppuni suuntaan melkein joka reissulla, enkä ole harmissani lainkaan, vaan saatan jopa itse aiheuttaa tiedostamatta jotain kiihottavaa näkymää jalkovälistäni.
- Anonyymi00006
Kyllä nuoren tai miksei vanhemmankin naisen treenatut,pyöreät pakarat saavat katseen kääntymään.
Miettimään miltä tuntuisi puristella niitä,läimäytellä paljasta persettä,koittaa sormella kosteaa vakoa.
Ja useinhan hikisten legginsien läpi näkee stringit ,liian pienet peittämään häpykumpua,kiihottava näky..
Mhki66
- Anonyymi00007
Ei tyytyisi vain katseluun. Varmaan raiskaisin ne
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153