Kiihotutteko salilla käydessä, kun näette hyviä perseitä, häpykumpuja, tai miehillä pullistumia. Minua kiinnostaa katsella miesten etumusta tiukoissa trikoissa, alkaa heti itsellä jäykistyyn. Kertokaa mitä olette nähneet
Salilla kiihottuminen
12
731
Vastaukset
- Anonyymi00001
niin käy muillekkin ,vaikka ei itse sitä tiedosta mutta herättää ajatuksia myäs ett miltähän tässä kävi taas näin,no luonnolista että aivot reagoi hyvin nopeasti ainakin mulla ter m
- Anonyymi00002
kylla etenkin runsasmuotoiset naiset siella tiukoissa trikoissaan saavat todellakin mielen niinn virkeaksi ja mielikuvituksen laukalle
- Anonyymi00003
siinä pä se on ,voihan se mulkku esittää oman miieli piteen vaikka ei ehkä nytten olis paras hetki mutta minkäs teet kun se on liian myähästä?ei muuta kun anna seisoo
- Anonyymi00004
Ei siinä mitään hävettävää ole, jos miehillä pullottaa etumus hieman, itselläni on nuo tiukat legginsit yleensä kuntsarilla ja tunnen saavani katseita peppuni suuntaan melkein joka reissulla, enkä ole harmissani lainkaan, vaan saatan jopa itse aiheuttaa tiedostamatta jotain kiihottavaa näkymää jalkovälistäni.
- Anonyymi00006
Kyllä nuoren tai miksei vanhemmankin naisen treenatut,pyöreät pakarat saavat katseen kääntymään.
Miettimään miltä tuntuisi puristella niitä,läimäytellä paljasta persettä,koittaa sormella kosteaa vakoa.
Ja useinhan hikisten legginsien läpi näkee stringit ,liian pienet peittämään häpykumpua,kiihottava näky..
Mhki66
- Anonyymi00007
Ei tyytyisi vain katseluun. Varmaan raiskaisin ne
- Anonyymi00011
Usein salilla näkee pillukumpuja,kiinteitä pyöreitä pakaroita ja joskus jopa isoja tissejä.
Viimeksi kiihotuin nuoresta blondista joka harjoitteli lantionnostokoneella .
Kyllä tytöllä oli vahvat pakarat.
Kuin koripallot tiukoissa legginseissä.
Ja rinnat jotka kiihottavasti pullistelivat ja heilahtelivat liikkeiden tahdissa .
Kyllä tuo blondi olisi antanut ihanat kyydit!
Kurt56 espo - Anonyymi00016
Upeita panoja salilta löytynyt.
- Anonyymi00017
Itse kun menen salille niin ei siellä mitään ämmiä kiinnosta/kerkeä katsella. Itse ainakin keskityn 100%:sti rautojen nosteluun.
- Anonyymi00018
Taidat olla ehta homo.
- Anonyymi00019
Viimeksi salilla oli niin tylsän näköistä naisväkeä että katselin
hoikkaa tummatukkaista siivoojaa.
Mikään työvaate ei pystynyt salaamaan hänen eroottista olemustaan. - Anonyymi00020
Naisia tulee katseltua. Niin kiihottavia kun ovat trikoissaan. Välillä kulli kovettuu ja en sitä erityisemmin piilottele. Jotkut tulevat oikein pyllistelemään kun huomaavat viehättymisen
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit845994KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3115030Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462578Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852771794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1021651Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1061427
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181366