Mies oli kiva rakastaa

Anonyymi-ap

Sulla ei tunteita ollut, sekään ei haitannut. Munhun tarttui sama, mulle ei tule tunteita kellekään. Onneksi sain kokea tuon, on mitä muistella.

29

378

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Parhaimillaan nainen näkee värejä ja päästelee huutoja , ja tuntee kuinka taju lähtisi.
      Sitä täytyy saada lisää, kun hormooneja tulee rutkasti.

• Anonyymi00003

Haloo! Tunteet ja rakkaus!

• Anonyymi00027

Pissankeltaisista lehdistäkö luit nämä keksimäsi viisaudet... jälleen?

• Anonyymi00002

Okei. Moimoi.

• Anonyymi00004

Kumma et jäätte niiden tunnevammaisten perään itkemään.

• Anonyymi00005

Tunteet ei sammu, kuin naista painamalla. Lisäksi kuumaa kylmää saa vuoristoradallasn ihmisen koukuttumaan.
        Tunnut ilmeisen tunne kylmältä itse.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tunteet ei sammu, kuin naista painamalla. Lisäksi kuumaa kylmää saa vuoristoradallasn ihmisen koukuttumaan.

Nappia

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Oot kyllä aikamoinen tunteiden tulkki kun pystyt mustakin yhdestä lauseesta tuollaista päätelemään. Painamalla okei ootko 15 vuotias. 🤔

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oot kyllä aikamoinen tunteiden tulkki kun pystyt mustakin yhdestä lauseesta tuollaista päätelemään. Painamalla okei ootko 15 vuotias. 🤔

Eiköhän se nyt tuosta sanomastasi käynyt ilmi, ettei myötäelämisen taitoa ole tai ymmärrystä, että tunteet ei syty päivässä. Ihmiset saattavat kiintyä toiseen ennen kuin huomaa "tunne vammaisuuden" niin kuin moni muukin asia voi jäädä ihastuessa huomaamatta. Sehön on luontoäidin tapa huolehtia, että suhteita syntyy, kun on vähän sokea.
        Paina tykkää, jos olet kykenevä empatiaa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eiköhän se nyt tuosta sanomastasi käynyt ilmi, ettei myötäelämisen taitoa ole tai ymmärrystä, että tunteet ei syty päivässä. Ihmiset saattavat kiintyä toiseen ennen kuin huomaa "tunne vammaisuuden" niin kuin moni muukin asia voi jäädä ihastuessa huomaamatta. Sehön on luontoäidin tapa huolehtia, että suhteita syntyy, kun on vähän sokea.

Ihminen on tunnevammainen jos ei tule tunteita kehenkään. Millä tavoin pitäis olla empaattinen. Itse valitset jäädä märehtimään. Etkä etsi ihmistä joka rakastaisi ja arvostaisi sinua. Suhdetta jossa tunteet on molemmin puolisia. Nokka pystyyn.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minun ei tarvitse sinulle empaattisuuttani todistella.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ihminen on tunnevammainen jos ei tule tunteita kehenkään. Millä tavoin pitäis olla empaattinen. Itse valitset jäädä märehtimään. Etkä etsi ihmistä joka rakastaisi ja arvostaisi sinua. Suhdetta jossa tunteet on molemmin puolisia. Nokka pystyyn.

Sinähän et muuten tiedä ollenkaan, olenko jäänyt märehtimään vai en tai mitä etsin. En ole ap.
        Turha selittää ihmiselle, joka ei edes ymmärrä sanaa empatia.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sinähän et muuten tiedä ollenkaan, olenko jäänyt märehtimään vai en tai mitä etsin. En ole ap.

Luuletko että olen täällä sitä varten että joku tuntematon tekee minusta jotain luonne arvioita. Luuletko oikeasti että olen kiinnostunut mitä minusta sanot. Et tunne edes minua. Kommentoin vain aloituksen tekstiä. En jonkun sivusta huutelian tunne elämästä tiedä tuon taivaallista. Eikä edes kiinnosta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Luuletko että olen täällä sitä varten että joku tuntematon tekee minusta jotain luonne arvioita. Luuletko oikeasti että olen kiinnostunut mitä minusta sanot. Et tunne edes minua. Kommentoin vain aloituksen tekstiä. En jonkun sivusta huutelian tunne elämästä tiedä tuon taivaallista. Eikä edes kiinnosta.

Rauhoitu hyvä ihminen.
        Kannattaa ehkä poistua palstalta, jos käy noin tunteisiin.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Lähipiirini on kuvannut minua yliempaattiseksi. Eli unohdan helposti omat tarpeeni. Älä tule mulle mitään selittää empaattisuudesta.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Lähipiirini on kuvannut minua yliempaattiseksi. Eli unohdan helposti omat tarpeeni. Älä tule mulle mitään selittää empaattisuudesta.

Harmi, kun se ei käy ilmi kommenteistasi.
        Mukavas päivää sinulle.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mukavas päivää sinulle.

Juu hyvää päivää sinulle narsisti jonka pakko loukata tuntemattomia.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Juu hyvää päivää sinulle narsisti jonka pakko loukata tuntemattomia.

😂👍
        Lueppa uudestaan.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mukavas päivää sinulle.

Itse vttuilet ja arvostelet kommentiin joka ei edes koskenut sinua. Arvostan itseäni sen verran et kuuntele mitään jonninjoutaa sönkkäystä. Älä odota empatiaa jos oot mlkku itse. Olen empaattinen niille jotka ovat sen arvoisia. En tuntemattomille pipipäille.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

😂👍
        Lueppa uudestaan.

Harmi tein pääätelmäni jo sinusta . Olet epävakaa narsisti voi voi.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Rauhoitu hyvä ihminen.
        Kannattaa ehkä poistua palstalta, jos käy noin tunteisiin.

Niin olen herkkä ja tunteva ihminen toisin kuin sinä.

• Anonyymi00011

No jos sua rääkyvä mies kiinostaa, niin täällä sitä jossain ollaan aina odottamassa. Aina ja aina.

• Anonyymi00012

Kilauta poliisiin.

• Anonyymi00019

Mikä ongelma sulla on? Yleensä silloin poliisiin ollaan yhteydessä jos on aihetta.

• Anonyymi00024

Selvä, heihei.

• Anonyymi00025

Sinun kannattaa pysyä sisällä, etteivät muut huomaa tuota!

• Anonyymi00026

Muusinuijalla kuivana kakkoseen niin loppuu tunteilut.

• Anonyymi00028

Olisitko kuitenkin voinut jutella kaivatun kanssa, jos tunteita kerran oli. Ei välttämättä ollut tunteiden puutteesta kyse, vaan vain epätietoisuudesta, ujoudesta, liian suurista tunteista tms. Voimia!

• Anonyymi00029

lisänä kirotiin erikseen ne naiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7266
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5408
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3335
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      49
      2350
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1288
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe