Rauhassa riidellä täällä kun ei tarvitse nähdä.
Voidaan nyt ihan
27
407
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ajatele. Eikä ees tunneta. Mikä autuus.
- Anonyymi00002
En aio riidellä. Vetäydyn ja hoidan asiani rauhassa. Se on näissä olosuhteissa varmaan normaali reaktio?
- Anonyymi00004
Mut palaatko takaisin?
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mut palaatko takaisin?
En tiedä. Ehkä sitten kun olen valmis.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En tiedä. Ehkä sitten kun olen valmis.
Mutta luuletko että rakastat?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mutta luuletko että rakastat?
Suren ja selvittelen ajatukset ja tunteet rauhassa.
- Anonyymi00010
Mua ahdistaa koko ajan. Tällainen olo on jossain vaiheessa varmasti monella.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Suren ja selvittelen ajatukset ja tunteet rauhassa.
Tiedätkö että ajattelen sinua paljon. Ei kannata hakea vastauksia täällä palstalla, ja sinäkin toivot sitä…mutta ajattelen sinua ja suren samalla. Luulen että tulee hetkiä että itken. Tiedän ettet ole halunnut ainakaan pelkästään leikkiä minun tunteilla. Yritetään muistaa kuinka vaikeista asioista selvittiin.
- Anonyymi00003
En ole riidellyt. Olen ollut vaan iskuja vastaanottavana ja täällä tunteita purkanut.
- Anonyymi00005
Ajattelen just toisinpäin. Nyt kun ei tarvitse stressata kohtaamisia ja niistä syntyviä väärinkäsityksiä ja torjumisia, voi luritella tänne lemmenkipeitä juttuja arjen lomassa.
Naiselta- Anonyymi00013
Kaveri on vissiin kuvitellut olevansa suhteessa kanssani, vaikka koskaan mitään suhdetta ole ollut.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaveri on vissiin kuvitellut olevansa suhteessa kanssani, vaikka koskaan mitään suhdetta ole ollut.
Sinun kaverisi vai? Meillä ei ole tällaisia harhaluuloja ollut. Molemmat tahollaan varattuja, se on karu fakta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei kai sellainen ole mahdollista, ellei tee niitä parisuhteen juttuja kaverin kanssa?
- Anonyymi00006
Niin voidaan 😅
- Anonyymi00012
Ei kiinnosta tuhlata arvokasta aikaani sinuun.
- Anonyymi00016
Mua ei kiinnosta riitely, kostaminen toiselle, draamahakuisuus. Mulla ei ole edelleenkään tarvetta riidellä, toisin kuin ehkä eräällä miehellä, joka kehitti riitoja jokseenkin absurdeista asioista. Mitään riitoja ja draamaa ei olis tarvittu, jos toinen olisi kyennyt avaamaan suunsa asiallisesti. Osaan itse avata suuni, jos toivon tai haluan muuta. Nykyään vedän myös melko nopeasti rajat, jos huomaan, että toisen käytös rikkoo omia rajoja.
- Anonyymi00017
Minä en ainakaan ole kehittänyt riitoja mistään. Alkaa kyllästyttämään syyttely.
- Anonyymi00018
En halua riidellä. Olen hyvin riidaton ihminen paitsi.
- Anonyymi00019
MENKÄÄ HOITOON
- Anonyymi00020
ei ole apua ehkä koska
,,,,
valehtelisin jos väittäisin
vihaavani
kauneutta
:”/
- Anonyymi00021
Suksi kuuseen näin joulun kunniaksi.
- Anonyymi00022
Kyllä mä mieluummin tänne oksennan kaiken happaman, ja tosielämässä sanon ne viimeiset hyvät sanat, joita irtoaa. (En jatkossa ehkä siihenkään pysty)
Tiedän, että sitten kun olen tämän loppuun työstänyt, en jaksa edes tämän vertaa näpytellä. Mietin muita asioita.- Anonyymi00024
Oletko koko ajan sanonut IRL vain hyviä sanoja ja täällä vain "happamia"? Minulla on välillä ollut toisinpäin.
n>m
- Anonyymi00023
Ei tosiaankaan kiinnostaisi riidellä yhtään kenenkään kanssa.
- Anonyymi00025
En minä riitele, mutta, jos luottamuksen pettää, se on zoronoo.
- Anonyymi00026
Ei voida .
Mua ei kiinnosta riitely
On muuta paljon kivempaa tekemistä
Heippa
T A-nainen - Anonyymi00027
Ei oo suhun enää tunteita kiitos sinun enkä aijo enää sekaantua olet hullu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143