Voidaan nyt ihan

Anonyymi-ap

Rauhassa riidellä täällä kun ei tarvitse nähdä.

27

407

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ajatele. Eikä ees tunneta. Mikä autuus.

• Anonyymi00002

En aio riidellä. Vetäydyn ja hoidan asiani rauhassa. Se on näissä olosuhteissa varmaan normaali reaktio?

• Anonyymi00004

Mut palaatko takaisin?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mut palaatko takaisin?

En tiedä. Ehkä sitten kun olen valmis.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En tiedä. Ehkä sitten kun olen valmis.

Mutta luuletko että rakastat?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mutta luuletko että rakastat?

Suren ja selvittelen ajatukset ja tunteet rauhassa.

• Anonyymi00010

Mua ahdistaa koko ajan. Tällainen olo on jossain vaiheessa varmasti monella.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Suren ja selvittelen ajatukset ja tunteet rauhassa.

Tiedätkö että ajattelen sinua paljon. Ei kannata hakea vastauksia täällä palstalla, ja sinäkin toivot sitä…mutta ajattelen sinua ja suren samalla. Luulen että tulee hetkiä että itken. Tiedän ettet ole halunnut ainakaan pelkästään leikkiä minun tunteilla. Yritetään muistaa kuinka vaikeista asioista selvittiin.

• Anonyymi00003

En ole riidellyt. Olen ollut vaan iskuja vastaanottavana ja täällä tunteita purkanut.

• Anonyymi00005

Ajattelen just toisinpäin. Nyt kun ei tarvitse stressata kohtaamisia ja niistä syntyviä väärinkäsityksiä ja torjumisia, voi luritella tänne lemmenkipeitä juttuja arjen lomassa.
      Naiselta

• Anonyymi00013

Kaveri on vissiin kuvitellut olevansa suhteessa kanssani, vaikka koskaan mitään suhdetta ole ollut.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kaveri on vissiin kuvitellut olevansa suhteessa kanssani, vaikka koskaan mitään suhdetta ole ollut.

Sinun kaverisi vai? Meillä ei ole tällaisia harhaluuloja ollut. Molemmat tahollaan varattuja, se on karu fakta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei kai sellainen ole mahdollista, ellei tee niitä parisuhteen juttuja kaverin kanssa?

• Anonyymi00006

Niin voidaan 😅

• Anonyymi00012

Ei kiinnosta tuhlata arvokasta aikaani sinuun.

• Anonyymi00016

Mua ei kiinnosta riitely, kostaminen toiselle, draamahakuisuus. Mulla ei ole edelleenkään tarvetta riidellä, toisin kuin ehkä eräällä miehellä, joka kehitti riitoja jokseenkin absurdeista asioista. Mitään riitoja ja draamaa ei olis tarvittu, jos toinen olisi kyennyt avaamaan suunsa asiallisesti. Osaan itse avata suuni, jos toivon tai haluan muuta. Nykyään vedän myös melko nopeasti rajat, jos huomaan, että toisen käytös rikkoo omia rajoja.

• Anonyymi00017

Minä en ainakaan ole kehittänyt riitoja mistään. Alkaa kyllästyttämään syyttely.

• Anonyymi00018

En halua riidellä. Olen hyvin riidaton ihminen paitsi.

• Anonyymi00019

MENKÄÄ HOITOON

• Anonyymi00020

ei ole apua ehkä koska

,,,,

valehtelisin jos väittäisin

vihaavani

kauneutta

:”/

• Anonyymi00021

Suksi kuuseen näin joulun kunniaksi.

• Anonyymi00022

Kyllä mä mieluummin tänne oksennan kaiken happaman, ja tosielämässä sanon ne viimeiset hyvät sanat, joita irtoaa. (En jatkossa ehkä siihenkään pysty)

Tiedän, että sitten kun olen tämän loppuun työstänyt, en jaksa edes tämän vertaa näpytellä. Mietin muita asioita.

• Anonyymi00024

Oletko koko ajan sanonut IRL vain hyviä sanoja ja täällä vain "happamia"? Minulla on välillä ollut toisinpäin.
        n>m

• Anonyymi00023

Ei tosiaankaan kiinnostaisi riidellä yhtään kenenkään kanssa.

• Anonyymi00025

En minä riitele, mutta, jos luottamuksen pettää, se on zoronoo.

• Anonyymi00026

Ei voida .
      Mua ei kiinnosta riitely
      On muuta paljon kivempaa tekemistä
      Heippa
      T A-nainen

• Anonyymi00027

Ei oo suhun enää tunteita kiitos sinun enkä aijo enää sekaantua olet hullu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7266
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5408
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3335
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      49
      2350
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1288
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe