Pystytkö siihen ettet ikinä hakeutuisi enää seuraani?
Sitä ajattelin et
17
387
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aivan hyvin, jos sitä toivot. Kohteliaisuudesta hakeutuisin nyt, jos törmättäisiin. Olettaisin että haluat niin, kun ennenkin olen hakeutunut.
- Anonyymi00002
En kyllä. Tulen ihan kiinni sinuun jos jossain nään. Käpälöin.
- Anonyymi00003
Et uskalla
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Et uskalla
En niin. Meen oikeasti piiloon.
- Anonyymi00004
Haluatko sitä? Kerro ihmeessä. Ja oletko mies vai nainen? En halua olla tungettelevainen.
- Anonyymi00007
no enpä tiedä. Haluaisin kyllä edes vähän höpötellä ja höpsötellä kanssasi aina silloin harvoin kun nähdään. Mutta jos et halua olla enää kanssani missään tekemisissä (mitä en kyllä usko), niin huomaan sen kyllä ja annan sinun olla rauhassa :) miten vaan sinä haluat..
- Anonyymi00008
En pysty ❤️❤️❤️❤️❤️❤️. Näithän sen myös tänään.
- Anonyymi00009
En ole ennenkään hakeutunut!
- Anonyymi00010
Ei ole enää yhteisiä tilanteita tai paikkoja.
- Anonyymi00013
Niitä on ollut ja tuleekin. Kaikki on susta kiinni.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niitä on ollut ja tuleekin. Kaikki on susta kiinni.
No mulla ei ole päivisin vapaata, että voisin mennä päivystämään sellaiseen paikkaan, jossa hän käy ehkä kerran viikossa tai kuussa, eli ohi.
- Anonyymi00011
Jos se saa onnelliseksi. Pakko se on sitten.
- Anonyymi00012
En pystyisi vielä tässä vaiheessa, tuntuisi pahalta.
- Anonyymi00014
Älä tule ikinä lähelle!
- Anonyymi00016
Vähennä hakeutumista ihan tietoisesti
entisestään
Kyllä se aukaamyöden
Loppuu ja helpottaa
Olen eri paikassa jatkossa enenpi
Niin uskoisin
Naiselta miehelle - Anonyymi00017
en ole hakeutunut seuraasi, vaan sotket minua muihin ja yrität hakea täältä edelleen juttuja. ja estot alkaa toimimaan myös muille.
- Anonyymi00018
Pystytkö itse? Miksi muilta kyselet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi134070Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2393840Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä172394Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622364Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt421796Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi691666Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont11498- 1051397
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva111291Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221265