Vaivaannuttavaa nähdä
Luultavasti olisi hyvin
51
715
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yhtä "vaivaannuttavaa" mun puolelta kun tähänkin asti.
- Anonyymi00002
Miten niin?
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten niin?
Sitä yrittää pitää tunteet aisoissa, vaikka tuntuu liian pahalta ja tuntunut niin pitkään, että saan kohta sydärin tai satuta itseäni, romahda, sekoan tms.
- Anonyymi00036
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sitä yrittää pitää tunteet aisoissa, vaikka tuntuu liian pahalta ja tuntunut niin pitkään, että saan kohta sydärin tai satuta itseäni, romahda, sekoan tms.
Sipaise kädestä, kysy saatko halata uuden vuoden kunniaksi. Minä aion tehdä näin jos näen hänet.... Ehkä annan pusunpoikasen kaulalle...😊
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sipaise kädestä, kysy saatko halata uuden vuoden kunniaksi. Minä aion tehdä näin jos näen hänet.... Ehkä annan pusunpoikasen kaulalle...😊
Ei tule kyseeseen.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei tule kyseeseen.
Miksei? On normaalia halata kun toivottaa jotain.
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Miksei? On normaalia halata kun toivottaa jotain.
Se nyt vaan ei meidän kohdalla tule kyseeseen.
- Anonyymi00003
Aina voin vetää seitinohuet kännit. Se helpottaa molempia.🤭
- Anonyymi00004
🤪🥰😜
- Anonyymi00005
Ei minusta. Olis ihana nähdä. Jotenkin siitä tuli heti parempi olla.
- Anonyymi00006
Haaveissa varmaan tuntisi prinsessaksi mutta oikeasti sen miten toinen loukkasi
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itse en mieti näitä irl. Irl hän ei ole ollut ilkeä minulle. Toki ihmettelen miksi haluaa tuntea itsensä prinsessaksi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Itse en mieti näitä irl. Irl hän ei ole ollut ilkeä minulle. Toki ihmettelen miksi haluaa tuntea itsensä prinsessaksi.
Miksei tuntisi jos saa niin jumaloivia katseita
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ensimmäinen mies vaan jonka saan tuntemaan itsensä prinsessaksi mut ei se väärin ole sekään.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Huh, ei multa.
Ei-prinsessa - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Huh, ei multa.
Ei-prinsessaSinä oot toi seitinohut tyyppi?😅
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinä oot toi seitinohut tyyppi?😅
Jeps, näin on. Huumoria, mutta pieni todenperä siinäkin. Ja kuten aiemminkin olen todennut: en ole prinsessatyyppiä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuo juurikin
En ainakaan itse uskalla tai halua satuttaa meitä enempää
Riski olisi juurikin tuo .
Sivusta
- Anonyymi00014
Ei lainkaan, kaikki on selitettävissä eikä yliluonnollisten voimien johdatusta.
https://www.youtube.com/watch?v=85ZfHymC-5o&list=PLa9mfzgDsPu3UafgoeHzJV_W31O7x082Q - Anonyymi00015
Kyllä olisi en minä ainakaan haluaisi nähdä K
..ovettunutta jätöstä.Helppo jättää paska lahoamaan karma hoitaa. - Anonyymi00016
Eipä ois vaan maaliman luonnollisinta ja kivointa. Luulen että hymyt ois herkäsä.
- Anonyymi00017
Ei ollenkaan mies. Vain täydellistä ❤️
- Anonyymi00018
Voi että K irsiä et pitänyt prinsessana😕🫤 jokainen nainen haluaa olla prinsessa. Sitä se tuli sinulta hakemaan.
- Anonyymi00021
En, tunne ketään Kirsiä, mutta ajatuksissani oleva nainen on prinsessa. Hän, on todella säihkyvän Kaunis joka kohdasta!
- Anonyymi00032
Anonyymi00021 kirjoitti:
En, tunne ketään Kirsiä, mutta ajatuksissani oleva nainen on prinsessa. Hän, on todella säihkyvän Kaunis joka kohdasta!
Varmaan vaalea hiuksinen. Eikö ne prinsessat yleensä ole ainakin saduissa.
- Anonyymi00019
Olis surullista
nähdä kaksi kerran nii rakastunutta
Mutta nyt niin onnetonta ihmistä
Lähekkäin mies.
Itksimne ähekkäin kyllä halirutussa
Se olisi suloista
Mutta kaikki muu voisi myös järkyttää
Pahoin ja lisää.
Naiselta miehelle .
On kai pakko vain antaa olla
Naiselta miehelle.- Anonyymi00050
Meneekö naiselta miehelle?
- Anonyymi00022
Ei naisen vuoksi, vaan siksi kun minulla on vikaa päässä. En osaisi lähestyä mitään niin ihanaa. Vaivaannuttaisi kun en saisi aikaan mitään. En osaa olla rento. Jännittää liikaa ja on pelottavaa. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00023
Kyllä minuakin jännittäisi tavata ihminen josta olisin puhunut niin paljon pahaa niin että hän sen tietää ja moni muukin.
- Anonyymi00024
Ei tarvitse olla rento
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kyllä minuakin jännittäisi tavata ihminen josta olisin puhunut niin paljon pahaa niin että hän sen tietää ja moni muukin.
En ole koskaan puhunut hänestä mitään pahaa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei tarvitse olla rento
Eikä saada aikaan mitään.
Olisi riittänyt, että ei olisi ollut muita ja olisi oltu lähekkäin, katseltu toisiamme. Siitä hitaasti lähemmäksi ja jossain kohtaa olisi tullut se kosketus tai olisin pikkuhiljaa alkanut vaihtamaan muutaman sanan tai sanomaan jotain ohi mennen. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
En ole koskaan puhunut hänestä mitään pahaa.
No miksi sitten olisi vaivaannuttavaa nähdä? Pahat teot aiheuttavat häpeää ja salailun tarvetta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
No miksi sitten olisi vaivaannuttavaa nähdä? Pahat teot aiheuttavat häpeää ja salailun tarvetta.
Tuossahan se ylempänä luki, miksi hän kokee niin.
- Anonyymi00031
Tässä ole ollut mitään seksiin viittaavaa, eikä pettämistä. Ainoastaan toisen ujous ja arkuus.
- Anonyymi00052
Kerro että sinua jännittää kun olet niin ihastuttava ja haluaisit tutustua paremmin.
- Anonyymi00030
Vilahdukset on ihania.
- Anonyymi00033
Uskotaan vähemmälläkin.
- Anonyymi00034
Onhan noita sun temppuja jo katseltu ja sanoin jo vähän aikaa sitten että en enää edes tervehdi sinua.
- Anonyymi00035
silloin ette ole sopiva pari tai suhteenne ei ole kypsä tapaamiseen.
- Anonyymi00037
Tällä hetkellä voi ehkä tuntua siltä vielä.
- Anonyymi00040
Mikä tekee vaivaannuttavaksi?
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mikä tekee vaivaannuttavaksi?
Ehkä tämä tilanne, joka voi muuttua vielä.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Muuttaako se mennyttä?
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Millä tavoin se voi muuttua?
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Muuttaako se mennyttä?
Se vois olla aika fantsua ehkä jos se menisikin niin.
- Anonyymi00051
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kyllä me vielä selviämme.
- Anonyymi00053
Anonyymi00044 kirjoitti:
Millä tavoin se voi muuttua?
Jos on jotain parannettavaa.
- Anonyymi00046
Täällä on oikeasti hulluja, menkää hoitoon!
- Anonyymi00047
En usko, että tuntisin. Eipä siinä siis vaivaantuisikaan.
- Anonyymi00049
Olisi maailman hienoin aisia tavata sinut J-nainen. J
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133