Onko tunteet kylmenneet tai oletko jotenkin muuten menettänyt kaivattusi?
Miten tai miksi?
Onko kaikki ohi
32
416
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se kun ei osapuoli halua olla vaikka näytteleekin osaa
- Anonyymi00009
Toivottavasti saatte asianne selvitettyä. Työt ja toimet kutsuu takaisin todellisuuteen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toivottavasti saatte asianne selvitettyä. Työt ja toimet kutsuu takaisin todellisuuteen.
Minulla on töitå. En ehdi täällä roikkua. Toivottavasti tekin menette töihin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minulla on töitå. En ehdi täällä roikkua. Toivottavasti tekin menette töihin.
Paina sitä nappia! Sulla alkaa lääkkeen teho laskea. Nyt on sunnuntai!
- Anonyymi00002
Eiköhän se tuolta yhdestä ketjusta löydy. En ota eteenpäin menneitä enkä varattuja lukuun. Puhtaalta näyttää pöytä tulevaa vuotta ajatellen.
Olis vain kertonut reilusti, ei siitä mitään draamaa olisi tullut.- Anonyymi00003
Ketjusta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00004
Miten tunnistit varmuudella?
- Anonyymi00017
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten tunnistit varmuudella?
En tunnistanut. Mutta löysin järkevän selityksen sille, mitä olin aavistellut.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin... Pliis?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei hyvänen aika....uskotko oikeasti jotain anonyymin kirjoittelua palstalla????
- Anonyymi00005
Mä en rupea käymään asiaa enäö
Palstalla läpi .
Asia on käsitelty jonka kumpikin tietää
Nyt on aika antaa olla
Naiselta - Anonyymi00006
Jäi vain ikävä. E
- Anonyymi00012
Mullakin on ikävä sua, mutta oli pakko. L.
- Anonyymi00031UUSI
Soita hänelle?
- Anonyymi00007
Vaikeita aikoja valheitten kaikilla voimilla.
-veivaus&kuivaus-- Anonyymi00008
Suomennatko?
- Anonyymi00010
Ei, olin vaan ajatuksissani.
- Anonyymi00011
Ei voi menettää sellaista, mitä ei ole koskaan omistanutkaan.
- Anonyymi00013
Tiedät varmaan, mitä aloituksessa tarkoitetaan. Eikä ihmistä omista. Lisäksi voi menettää sen yhteyden ja tunnesiteen toisen kanssa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tiedät varmaan, mitä aloituksessa tarkoitetaan. Eikä ihmistä omista. Lisäksi voi menettää sen yhteyden ja tunnesiteen toisen kanssa.
Opettele kirjoittamaan. Outoa, vähintääkin nämä kääntelyt
-sivusta
- Anonyymi00014
Ei.
- Anonyymi00015
No kiva, että jollain asiat mukavasti.
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
No kiva, että jollain asiat mukavasti.
En sellaista kirjoittanut. Kirjoitin ei. Ei ole tunteet kylmentyneet missään vaiheessa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
En sellaista kirjoittanut. Kirjoitin ei. Ei ole tunteet kylmentyneet missään vaiheessa.
Ok.
- Anonyymi00020
Ei ole ollut minkäänlaista yhteyttä vuosiin. Mutta yksipuolista tämä voi hyvin olla. Silti kaipaan hirveästi.
- Anonyymi00021
Älä kysele
- Anonyymi00022
Kysyin jo.
Älä kommentoi! - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kysyin jo.
Älä kommentoi!Evvk
- Anonyymi00027
en halua naista jos haluaisin ajattelisin varmaankin tuss*a kun nain
- Anonyymi00029UUSI
Rakastin sitä kuinka rakastit ”minua”.
- Anonyymi00032UUSI
Ok. Aikamoista. Ketä rakasti ja ketä?
- Anonyymi00030UUSI
Helpompaa kun ei elä tunteidensa mukaan helpoin tapa joutua jopa vaikeuksiin jos kaikkeen reagoi tunteella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.2017674Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest54657Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul854191Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3883684Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden1953376Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1053025Suomessa valtavasti somalien yhdistyksiä, peräti 171 - mistä tulee rahat?
Suurin osa näistä sijoittuu pääkaupunkiseudulle tai Turun ympäristöön. Ovatko kaikki noista pelkkiä huijausyhdistyksiä1332568Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma312547Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp622125- 211983