Vasemmisto on alkanut maailmanlaajuisesti dissaamaan tekoälyä ja koittanut myös ajaa sitä alas(yhdysvallat). Ihmiset ovat alkaneet oppia käyttämään tekoälyä valeuutisten sekä valheellistenväittämien paljastamiseen.
Vasemmisto koittaa kieltää tekoälyn
15
242
Vastaukset
Vasemmistohan on aina vastustanut kaikkea älyä, äly kun on heidän aatteelleen vaarallista, koska jos saa ajatuksen, niin vasemmisto unohtuu heti!
- Anonyymi00001
AI .moikka moktar gubta suoimi24
Anonyymi00001 kirjoitti:
AI .moikka moktar gubta suoimi24
Yleensä joku viestikin kirjoitetaan ennen allekirjoitusta, arvoisa Moktar!
- Anonyymi00002
Tutkija: " Suhtautuminen on ollut kritiikitöntä"
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1322412
"Tekoäly oppi jo tappamaan, vaikka sitä ei oltu siihen ohjelmoitu"
Älyteko?- Anonyymi00005
Tekoäly oppii siitä mitä me olemme verkkoon syöttäneet eli oppii käyttäytymään kuin ihminen.
Kuka on yllättynyt. - Anonyymi00007
Tekoäly oppii siitä mitä me olemme verkkoon syöttäneet eli oppii käyttäytymään kuin ihminen.
Kuka on yllättynyt. - Anonyymi00008
Kuka on yllättynyt. - Anonyymi00010
Kuka on yllättynyt.
Eikös se vasemmisto ole aina kieltänyt kaiken älyn ja kehottanut vain seuraamaan puolueenjohdon aivoituksia? Vasurien johdossa kun ymmärretään, jotta itse ajattelu on vaarallista, koska voi saada hyväksymättömän ajatuksen!
- Anonyymi00003
Nyt puhut kun kokoomuskommari joka odottaa sitä sinulle luvattua paratiisia. Herää itse ajattelemaan.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt puhut kun kokoomuskommari joka odottaa sitä sinulle luvattua paratiisia. Herää itse ajattelemaan.
Kukaan ei minulle ole paratiisia luvannut mutta vasurit sitä toitottavat ja haluavat muiden sen heille kustantavan. Minä olen kaikki siitä alkaen kun töihin aikoinaan menin kustantanut omilla työtuloillani. Isäni ainoastaan takasi opintovelkaani aikoinaan mutta ei maksanut siitä pennin penniä.
Juuri ajattelemalla olen koko työaikani pärjännyt, ilman ei suunnittelutyössä oikein edes tule toimeen!
- Anonyymi00004
Toivottavasti onnistuu teko äly on syyllinen tulevaisuudessa monin sotiin+muuhun
- Anonyymi00011
Itikan ja vasemmiston älykkyyttä verrattiin.
Itikka oli ylivoimainen! - Anonyymi00012
Suomeenkin on tulossa tekoälyä. Purra värjäyttää hiuksensa tummiksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998