Vasemmisto on alkanut maailmanlaajuisesti dissaamaan tekoälyä ja koittanut myös ajaa sitä alas(yhdysvallat). Ihmiset ovat alkaneet oppia käyttämään tekoälyä valeuutisten sekä valheellistenväittämien paljastamiseen.
Vasemmisto koittaa kieltää tekoälyn
16
268
Vastaukset
Vasemmistohan on aina vastustanut kaikkea älyä, äly kun on heidän aatteelleen vaarallista, koska jos saa ajatuksen, niin vasemmisto unohtuu heti!
- Anonyymi00001
AI .moikka moktar gubta suoimi24
Anonyymi00001 kirjoitti:
AI .moikka moktar gubta suoimi24
Yleensä joku viestikin kirjoitetaan ennen allekirjoitusta, arvoisa Moktar!
- Anonyymi00002
Tutkija: " Suhtautuminen on ollut kritiikitöntä"
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1322412
"Tekoäly oppi jo tappamaan, vaikka sitä ei oltu siihen ohjelmoitu"
Älyteko?- Anonyymi00005
Tekoäly oppii siitä mitä me olemme verkkoon syöttäneet eli oppii käyttäytymään kuin ihminen.
Kuka on yllättynyt. - Anonyymi00007
Tekoäly oppii siitä mitä me olemme verkkoon syöttäneet eli oppii käyttäytymään kuin ihminen.
Kuka on yllättynyt. - Anonyymi00008
Kuka on yllättynyt. - Anonyymi00010
Kuka on yllättynyt.
Eikös se vasemmisto ole aina kieltänyt kaiken älyn ja kehottanut vain seuraamaan puolueenjohdon aivoituksia? Vasurien johdossa kun ymmärretään, jotta itse ajattelu on vaarallista, koska voi saada hyväksymättömän ajatuksen!
- Anonyymi00003
Nyt puhut kun kokoomuskommari joka odottaa sitä sinulle luvattua paratiisia. Herää itse ajattelemaan.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt puhut kun kokoomuskommari joka odottaa sitä sinulle luvattua paratiisia. Herää itse ajattelemaan.
Kukaan ei minulle ole paratiisia luvannut mutta vasurit sitä toitottavat ja haluavat muiden sen heille kustantavan. Minä olen kaikki siitä alkaen kun töihin aikoinaan menin kustantanut omilla työtuloillani. Isäni ainoastaan takasi opintovelkaani aikoinaan mutta ei maksanut siitä pennin penniä.
Juuri ajattelemalla olen koko työaikani pärjännyt, ilman ei suunnittelutyössä oikein edes tule toimeen!
- Anonyymi00004
Toivottavasti onnistuu teko äly on syyllinen tulevaisuudessa monin sotiin+muuhun
- Anonyymi00011
Itikan ja vasemmiston älykkyyttä verrattiin.
Itikka oli ylivoimainen! - Anonyymi00012
Suomeenkin on tulossa tekoälyä. Purra värjäyttää hiuksensa tummiksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743