P*skaa kuulla että teillä oli ollut suhde kun olit saanut niin syvästi rakastumaan.
Se oli vaan niin
32
405
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuntuiko se kuin pahalle?
- Anonyymi00004
Niin pahalle etten enää kestänyt
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ahaa mitä sitten teit
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se on kamalaa. Miten voit?
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ahaa mitä sitten teit
Menin kotiin ja sulkeuduin muusta maailmasta.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Menin kotiin ja sulkeuduin muusta maailmasta.
Voi ei, älä tee niin. Se ei ole hyvä juttu. Hakeudu mieluummin toisten seuraan, ulos ja harrastuksiin. Ei tarvi olla Naantalin aurinko, mutta älä jää yksin, jooko?
- Anonyymi00002
Kenellä suhde?
- Anonyymi00003
heh 🤣
- Anonyymi00005
Ei meillä ole mitään suhdetta ollut🙄 siis ainakaan viellä
- Anonyymi00007
Meinaatko että ei ole suhdetta jos p*nee toisen kanssa
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
No mitä sitten. Ei se kerta suhdetta tee. Siinähän on vaan tyyrytetty tarpeita. jos sua naisena haittaa niin pane sinäkin. Kerro se sitten sille miehelle tai laita sille kuva tai video siitä. Kehut vaan et mittää ei tapahtunu. niih
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ihan täältä sivusta vaan pieni korjaus tietoihisi, että p*neminen ei ole loppunut eikä ole loppumassa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ihan täältä sivusta vaan pieni korjaus tietoihisi, että p*neminen ei ole loppunut eikä ole loppumassa.
Tiedän ettei se ole loppunut.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sama juttu. Salaa paneskellaan blondilta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei se mies siitä välitä mut rahojen takia sen on päästävä naimisiin. Nautiskelen vaan parhaat päältä😊. Ei tartte kärsiä miehen seurasta eikä sen sotkuista.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei se mikään salaisuus ole. Tiedän kyllä enkä piittaa. Mulla on muutakin elämää. Mun elämä ei pyöri miehen ympärillä niin kuin sinulla. Terkuin blondi
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei se mikään salaisuus ole. Tiedän kyllä enkä piittaa. Mulla on muutakin elämää. Mun elämä ei pyöri miehen ympärillä niin kuin sinulla. Terkuin blondi
...miehen elämä taitaa pyörii aika tavalla reikäsi ympärillä.
- Anonyymi00006
Mulle kävi samoin ja muutakin.
- Anonyymi00009
Kenelle tämä menee?
Miehelle vai naiselle? - Anonyymi00010
Ei ole mitään fyysistä ollut hänen kanssaan. Eikä muutenkaan, mitään viestittelyä tms.
Naiselta- Anonyymi00011
Ja mistä muka kuulit? Et ole voinut kuulla, paitsi jos joku on valehdellut.
- Anonyymi00013
Kun ei ollut koskaan mitään suhdetta. Ei mitään ihastumista kummenpaa. Eikö se jo mene jakeluun!
- Anonyymi00025
Nro 1 älä leiki toisen tunteilla
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Nro 1 älä leiki toisen tunteilla
Kyllä!
- Anonyymi00015
Syvällä rakastuttiin joo
- Anonyymi00028
Ketkä rakastui sinä ja hän vai sinä ja joku toinen?
- Anonyymi00016
Uutinen olisi monelle hyväkin asia, silloin asiat olisivat suoraviivaisempia tulevaisuuden suhteen tarvitsisi miettiä
- Anonyymi00026
Tiedän. Miten voisi ottaa vakavissaan ketään, joka on mennyt naimisiin ihan hiljattain?
- Anonyymi00030
Tilanne ja tunne on voinut olla ehkä samankaltainen molemmilla.
- Anonyymi00031
Naimisiin voi mennä montakin kertaa.
- Anonyymi00032
Saman päivän aikana kerta riittää.
- Anonyymi00033
Sä olet hullu mustis pysy poissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217166Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4955303Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1483266Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t412324Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771242Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681188Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133