Onko kyse jostain tapahtumasta vai siitä että ei ole suostunut sek**in jonkun kanssa vai vääristeleekö joku sanojaantai näyttää ulkoisesti lesbomaiselta?
Miten nainen saa lesbon maineen
42
395
Vastaukset
- Anonyymi00001
No jos julkisesti kertoo sen niin sillein.
- Anonyymi00002
Tää on mielenkiintoinen lanka. Oisko muilla kokemuksia kans, itselle tuli täysin puskista tuo oletus toisilta. En jaksa mitään säätöjä, olen aika suora (huom. suora, en epäkohtelias ja osaan jättää sanomattakin jos epäilen toisen loulkaantuvan), enkä lähde joka hullutukseen mukaan. Polvet menee veteläksi pelkästä upeasta vastakkaisen sp edustajasta, mutta ulkomuotoa täytyy sisustaa myös upea luonne ja sydän. Muuten en ala millekään. Ehkä ne ovat olleet aika harvassa ja selittäisikö se nirsouden deittimaailmassa?
- Anonyymi00003
Kuulostaa yläaste skeidalta, eli väärennetty sanoja
- Anonyymi00004
Nainen on kiinnostunut naisista. Menee sekaisin heidän läsnä ollessa. Samoin jos mies on miehistä. Siinä tilassa nainen jää toiseksi
- Anonyymi00008
Miehet on pitkän sivukaljuisen naisen lähistöllä huutelees hyi vitun lesboa .
Kokemusta on kun oma hiustyyli ei ikinä ollut tavallinen tylsä kiharrettu pitkä mitä miehet halajaa ympäri pallon ja pitää kauniina .
Mullon ollu aina oma tyyli hiuksissa ja tulee olemaan . - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kokemusta on kun oma hiustyyli ei ikinä ollut tavallinen tylsä kiharrettu pitkä mitä miehet halajaa ympäri pallon ja pitää kauniina .
Mullon ollu aina oma tyyli hiuksissa ja tulee olemaan .Sama, vaikka olen täysin hetero, laitan itseni just niinkuin itseä kiinnostaa. Ei vois vähempää kutkuttava muiden mp. Mun tukasta, kynsistä, ripsistä, vaatteista, huveista tai ylipäätään mua kiinnostavista asioista. Ei ole tarvinnut hunajaa valuttaa, varmaan se sylettää joitain. Ja ihan varmasti kun vetää rajat selviksi joillekin apinoille, tulee sitä lepakko h*ora huutoa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mullon ollu aina oma tyyli hiuksissa ja tulee olemaan .Minulla on ihan päinvastainen kokemus. Koskaan kukaan ole lesboksi huudellut, vaikka se olenkin ja siltä näytän, enkä sitä peittele, mutta en myöskään sitä mainosta. ihailuja olen saanut enemmän, jopa teineiltä.
- Anonyymi00006
Meillä töissä eräs mies joka oli itse miehiin päin. Laski naisista tällaista skeidaa eteenpäin. Vielä nämä käsitellään
- Anonyymi00007
Mulle on tullu tää maine lähinnä ulkonäön ja tyylin ja pituuden vuoksi.
Jotku sillai silloin keesi tai sivukalju ja se on noin pitkä sen pakko olla lesbo
Ei sitä ainakaan kukaan mies panis
Ja lesbot on lähestynyt ihan kadulla osa käyny myös käsiksi vaikken oo tykännyt
Näitä sanoja ja kommentteja on kuultu .
Siks on semmoinen habitus
Naiselta- Anonyymi00010
Aika rankkoja tommoset, kuitenkin täysin oletuksien varassa tapahtumia...mitä tapahtui kun asia selvisi? Vai selvisikö?
- Anonyymi00036
Suhun lesbot käynyt käsiksi oikein kadullakin, joo varmaan, unelmissasi😂
- Anonyymi00011
Se voi olla jonkun katkeran joukki tai herja
- Anonyymi00012
Näyttää ulkoisesti si näissä pienissä kaupungeissa kun kaikki tietää toinen toisensa vähintään jotenkin ni ei tarvita paljoa minkäänlaisen maineen saamiseksi mu silti on haaste saada maine tekemättä mitään negatiivinen ainakin positiivisen maineen saa helposti valehtelematta taustoistaan toisaalta onko ne valheita kun eivät kaikki itse muista taustojaan on silloin pitäisi olla rehellinen ja sanoa että muista menneisyydestään mitään saattas vaan käydä niin ettei pääse mihinkään töihin kun ei muisti toimi
- Anonyymi00021
Missä piireissä tollasia jos kaikki ollu kännissä kuka oikeessa ja usein noilla keksityillä jutuilla peitellään itsessä jotain. Jokaikinen muistaa varmaan kouluajoilta homottelua. Sinäkin.
- Anonyymi00013
Joku kateellinen toinen akka kylvää juttua. Häpee ku oma ukko kävi panee toista ettei vaan paljastuis. Katos eihän se mitään jos kulkee sen lepson kans reissussa. Kukaan usko että niillä ois mitään. Menee muuten oma maine.
- Anonyymi00014
En tosiaankaan tiedä mistä kyseisen maineen saa, sillä en koskaan ole ollut kiinnostunut naisista romanttis-seksuaalisesti vaan aina rakastunut miehiin. kuitenkin kerta toisensa jälkeen yritetään pakottaa "kokeilemaan" naista tai naiset yrittävät ottaa miehen aseman elämässäni. Ymmärrettävästi ilmiö heräättä toisinaan jopa katkeruutta.
- Anonyymi00015
Sulta pitäis mitata hormoonit,oletko enemmän mies vai nainen?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sulta pitäis mitata hormoonit,oletko enemmän mies vai nainen?
Alla vastaus, joka ei jostakin syystä postautunut kommenttisi yhteyteen.
- Anonyymi00016
Kuinka niin? Tuskin minullolisi rintoja ja kuukautisia, jos estrogeenin ja progesteronin kohdalla olis vajausta tai muutoin ongelmia. Usein kuitenkin koen ettei minun sallita ilmaista tunne- tai ihmissuhdepuolella feminiinisiä piirteitäni vaan vaaditaan miehekkyyttä ja miehisen asenteen omaksumista tai kiusataan herkkyydestä, surusta tai tunteellisuudesta. Usein myös kohtaan tilanteita, joissa koen, että minua yritetään usuttaa kilpailuasetelmaan tai jonkinlaiseen rehentelyyn.
- Anonyymi00018
Olen myös törmännyt tuohon "kokeile naista, sopis sulle" ehdotteluun. Koin sen outona ja loukkaavana varsinkin pitkäaikaisesta miespuoliselta kumppanilta. Ajattelin etten riitä ja mies halusi vain itselleen viihdykettä. No en kokeillut. Kokeilin sensijaan eroa, helpotti.
- Anonyymi00019
Kyllä se on todella loukkaavaa, koska kyseenalaistetaan itsetuntemus ja identiteetti. Miehet eivät ole ehdotelleet, mutta naiset kyllä. Todellisuudessa rakastun harvoin ja silloin seksuaalinen kemia yllättää jopa itseni. Kai nyt itsekin olisin tähän mennessä tajunnut, jos naiset vetoaisivat ja kehoa sekä kehon reaktioita on jokseenkin mahdoton huijata. Vastaus on edelleenkin ei vastentahtoisille kokeiluille.
- Anonyymi00022
Siinä mitään vikaa ole, en kyllä pidä feministirekkalesboista.
- Anonyymi00024
Minä taas pidän heistä, ovat itsevarmoja, se sopii minulle varsin hyvin.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minä taas pidän heistä, ovat itsevarmoja, se sopii minulle varsin hyvin.
Joo, rekkalesbot mukavia kun jättää tuon aktivistiasian sivuun.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Joo, rekkalesbot mukavia kun jättää tuon aktivistiasian sivuun.
Miksi pitäisi jättää? Saa olla aktiivinen mitä kukin tärkeänä pitää.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Miksi pitäisi jättää? Saa olla aktiivinen mitä kukin tärkeänä pitää.
Kanamaiset ämmät ei uskalla olla aktivisteja oikein missään, kun pitää mielistellä miehiä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kanamaiset ämmät ei uskalla olla aktivisteja oikein missään, kun pitää mielistellä miehiä.
Jospa vaikka on tekemisissä siinä määrin terveen itsetunnon omaavien miesten kanssa, etteivät he tarvitse mielistelyä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jospa vaikka on tekemisissä siinä määrin terveen itsetunnon omaavien miesten kanssa, etteivät he tarvitse mielistelyä.
Niinpä niin.. miehen ikeessä se kanakin kasvaa
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Missä semmosen miähen oot nähnyt herra hyvä itsetunto Gubbeloinen, peräkammarissako
- Anonyymi00023
Kuka tuollaista edes jaksaa miettiä, olet sitä mitä olet ja tiedät mitä olet, eikä muulla ole väliä.
- Anonyymi00026
Ei sillä muutoin olekaan välia, mutta kyllä sehitosti vaikeuttaa miehen löytämistä, jos oletetaan, että olisi kiinnostunut naisista.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei sillä muutoin olekaan välia, mutta kyllä sehitosti vaikeuttaa miehen löytämistä, jos oletetaan, että olisi kiinnostunut naisista.
No mitä jos laitat kyltin rinnuksiin, että "Hei, tämä typsy edessäsi on hetsku, vaikka en siltä vaikuta"
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
No mitä jos laitat kyltin rinnuksiin, että "Hei, tämä typsy edessäsi on hetsku, vaikka en siltä vaikuta"
Mysteeri on se miksen vaikuttaisi heterolta?
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mysteeri on se miksen vaikuttaisi heterolta?
Siinä mitään mysteeriä oo,
- Anonyymi00039
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mikset sano suoraan miehelle että olet siitä kiinnostunut vai joka miehellekö sun pitäis se sanoa.
- Anonyymi00025
Olemalla vakituisessa suhteessa saman puolisen kanssa. Muutoin kyse voi olla kaikkiruokaisuudesta.
- Anonyymi00028
Juu tai, jos vaikka jättäisi muiden seksuaalisen suuntautumisen arvioinnin jokaisen omaksi asiaksi ja uskoisi mitä he sanovat ja keiden seuraan hakautuvat atvailun ja olettamusten sijaan.
- Anonyymi00032
Lesboilee tarpeeksi
- Anonyymi00042
Yritän parhaani 🤭
- Anonyymi00040
Maineesta en tiedä, mutta jokainen on sitä, mitä tekee. Ei joku toinen piirre tai teko tee ihmisestä jotakin toista. Aina sitä pitää tehdä, miksi sitten määrittyy.
Jos joku mainetta alkaa mustaamaan, se voi olla jopa rikos. Eikä ihmisen itsensä kannata siihen millään tavalla itseään ryvettää. Jokainen väärä todistus lankeaa sen päälle, ketä sen eteen päin laittaa tai alkuun saattaa.
Kaikkea hyvää! - Anonyymi00041
Kateus ja mustasukkaisuus on se joka aiheuttaa eniten juuri tuollaisia olettamuksia ja vääristelyä, eli gaslightingia, oli lesbo tai ei.
- Anonyymi00043
Varmaan ongelmaiset ihmiset jauhaa muista pskaa niin ne juorut leviää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi455563Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3035386Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä754603Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692465Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y12098Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt491905Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu311858Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva161842Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont261810Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi811745