Et rakastun ihmiseen joka omaa erit lähtökohdat
En voinut kuvitellakaan
15
297
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitkä ovat eri lähtökohtia?
- Anonyymi00002
Arvot
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Arvot
Millä tavalla eri arvot? Meillä on kaivattuni kanssa samat arvot enimmäkseen.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Arvot
Omat arvot ovat erittäin vahvat, tiedät jos puhuisit niistä suoraan k.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Omat arvot ovat erittäin vahvat, tiedät jos puhuisit niistä suoraan k.
Ei ole minulta tämä viesti k:lle. Minulla on K:n kanssa samat arvot.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ole minulta tämä viesti k:lle. Minulla on K:n kanssa samat arvot.
Tarkoitat varmaan nyt sitä alle 30v k:ta?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tarkoitat varmaan nyt sitä alle 30v k:ta?
Joo
- Anonyymi00005
Minulla on suht nollatoleranssi kaikenlaiselle arvojen pakkotuputtamiselle, kuten jatkuvalla kasvissyöjäksi/vegaaniksi ryhtymiselle tai muutoin tuputtamiselle. Puolestani jokainen syököön mitä syö, mutta minulle ei tarvitse väkipakolla yrittää tuputtaa ismejä tai ruokavalioita.
- Anonyymi00006
Ei se mitään, en minäkään. Unohda mut, mä pärjään kyllä.
- Anonyymi00007
Ohhoh, oletko sä sit tullut isästäs tai jostain muusta? Luulin että kaikki saa alkunsa äidin kohdussa ja lähtee siitä sitten eteenpäin...ensin solujakautuminen, alkio, sikiö, vauva, imeväisikäinen, tasoero, leikki-ikä, esiteini jne. No, onhan sitä nykyään kaikenlaisia lähtökohtia, en mä tuomitse ketään!
- Anonyymi00009
Sä oot kirjoittanut kauniit arvot paperille
Joita koilotat kaikille mies
Et saat sen kiiltokuva pojan oatsaasi
Mutta petöt omia arvojasi joka yö
Haluan nähdä että
Noi selitykset ja esitys
Näkyy myös vahvasti käytöksestä.
Lopeta myös juominen
Se auttaa pitämään arvot selkeänä.
Sillä ukon että sinyssa on kuitenkin
Siellä paskan alla myös rehellisyys jossakin .
Ala olemaan se Mitä haluat olla.
Todella 😌 - Anonyymi00010
Omaani rakastan. Muihin en koske
- Anonyymi00011
Se onkin hyvin ikävää.
- Anonyymi00012
No tää, asian ytimeen! Ikävää!
- Anonyymi00013
Herkin sisin aina lämpiää hänelle.
Vaikka ois mitä ollaan pohjimmiltaan kumpikin tasaisuutta ja varmuutta kaipaavia.
🩵
👁️🗨️👁️🗨️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi124023Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2393840Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622354Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt411783Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi691666- 1051397
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva111281Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont11268Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221265Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa511104