Olen nelikymppinen, lihava, isorintainen ja väljävittuinen, mutta todella kiimainen ja kokeilunhaluinen. Haluaisin vaan tulla kerrankin kunnolla naiduksi, ihan uuvuksiin asti. Mies näyttäisi olevan ihan pihalla mun käsittelemisestä. Jotenkin nyt tuli mutta täyteen kun yksi päivä sanoi että oon sentään saanu munaa. Joo. Sainhan minä. Nopsaan, ei siitä ehtinyt nauttia.
Kelpaako tällainen nainen
30
1125
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mun vaimo valitti jatkuvasti että nussin liian kauan. Sai kyllä useita orkkuja jokakerta mut silti valitti. Ehkä siksi ex-vaimo.
- Anonyymi00041UUSI
Sinänsä veemäinen lajina edes että pelkkä naiminen ei riitä jos et osaa saada naista tuntemaan että haluat häntä
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sinänsä veemäinen lajina edes että pelkkä naiminen ei riitä jos et osaa saada naista tuntemaan että haluat häntä
Kyllä
Moikka. Kiinnostaisi kyllä mä kyllä vähän vanhempi. Miten yhteyttä. Oletuksella että haet seuraa
- Anonyymi00002
Kyllä asia onnistuu.
- Anonyymi00006
Voi kyllä kelpaa 😘 olisi ihana päästä nautiskelemaan varattua nelikymppistä joka ei ole kotona tyytyväinen seksiin. Ja sattuu olemaan aika iso tuo lemmentyökalu niin saisi testata että onko sulla edes väljä 🫣
- Anonyymi00007
Tapsukka harhoissa otappa poju lääkettä ja hoitele vaan sitä omaasi siellä.
- Anonyymi00024
Niin joo, sinulle piti vastata että tokihan kaverinkin koolla on joku merkitys. Tarkoitan nyt jotai keskimääräisen kokoista vehjettä jolle ainakin väljä. Joskus nuorempana ollut muutaman isokokoisemman kanssa, ei ne tainnut liian isoja olla nekään. He tietty myös nuorempia, silloin ainakin tuntuivat ajattelevan että se riittää kun on vaa iso k.. Ehkä aikuinen isokokoinen osaisi jo jotain muutakin ku elvistellä
- Anonyymi00025
Mut jos ei muuta niin sait hymyilemään
- Anonyymi00008
Hyi olkoon, pysyn kaukana
- Anonyymi00017
Jos olet 02 eteläisemmältä alueelta, niin löytyy mies, joka pitkällä kaavalla tyydyttää sinut ja saa tuntemaan sinut raukeaksi naiselliseksi seksikkääksi naiseksi.
M.T. - Anonyymi00018
Varmasti kelpais
- Anonyymi00019
Eihän tuo ap plösö jaksa edes kellekään vastata. Semmosta se on että kun eukko päästää itsensä ap:n kuvailemaan kuntoon niin ei sitä enää viitsi polkaista kuin epätoivoiset nettipalstojen runkkarit haaveissaan. Niistä ei vaan tositoimiin ole, täällä uhotaan kuinka tullaan isolla vehkeellä tyydyttämään siiderivalas satojen km takaa mutta todellisuudessa näistä 99% ei lähde sohvaltaan mihinkään kun olisi aika lunastaa lupaukset ja se loppu 1% jos/kun pääsee paikanpäälle niin alkaa selittelyt miksi nyt ei jostain syystä seisokaan tai kuinka ei oo ikinä ennen käynyt näin että tulikin jo ekalla työnnöllä 😆
Ap:lle suosittelen laihdutuskuuria ja ison dildon tilaamista.- Anonyymi00020
Mitä tositoimiin tulee, olen törmännyt tuohon että ihmetellään miten sitä jo reisille tultiin.
- Anonyymi00022
Kyllä kelpaisi asun lounais suomessa.
- Anonyymi00023
Liian kaukana.. 05 alueella olen
- Anonyymi00026
Ei kelpaa
- Anonyymi00028
Ei sytytä. Sori.
- Anonyymi00029
Kyllä kelpaisi. Monta reikää kokeiltavana
- Anonyymi00030
On todellakin kelvannut vaikka itse paljon nuorempi. Nuo kuvaamaan asiat ovat vain osa naisellisuutta ja kuka osaa tuon muuttaa kiimaksi ja molempien nautinnoksi, kokee jotain mieletöntä.
- Anonyymi00031
Täysin samaa mieltä. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin se, että naisellinen aikuinen nainen unohtaa omat ulkoiset arvionsa ja nauttii itsevarmana olla haluttava, kiihottava, taitava..
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin se, että naisellinen aikuinen nainen unohtaa omat ulkoiset arvionsa ja nauttii itsevarmana olla haluttava, kiihottava, taitava..
Eikä tässä ole tavallaan mitään ulkoisia arvioita, vaan totuuksia. Ei varsinkaan tuo lihavuus itseäni niin edes haittaa, mutta kun elämänsä aikana on sivusta kuullut ja lukenut kaikenlaista lihavuus-yököttelyä miesten suista (siis ei edes itseä kohtaan välttämättä), sekä sitä tarinaa että naiset mm. ottaisi vaikka valheellisia kuvia itsestään ni höh. Sanoo suoraan ni ei tuu pettymyksiä, eikös?
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Eikä tässä ole tavallaan mitään ulkoisia arvioita, vaan totuuksia. Ei varsinkaan tuo lihavuus itseäni niin edes haittaa, mutta kun elämänsä aikana on sivusta kuullut ja lukenut kaikenlaista lihavuus-yököttelyä miesten suista (siis ei edes itseä kohtaan välttämättä), sekä sitä tarinaa että naiset mm. ottaisi vaikka valheellisia kuvia itsestään ni höh. Sanoo suoraan ni ei tuu pettymyksiä, eikös?
Niin, kuten tiedät meille joillekin se runsaus on pikemminkin lisä mikä sytyttää.
- Anonyymi00032
Kyllä kiinnostaa kovasti . 1 kysymys vaan ?Oletko harjoitellut jalkovälilihakset että pystyt puristamaan ?
- Anonyymi00033
Kirjoitin tuossa edellä. Kyllä se on miehen homma saatella kypsempi runsas nainen nauttimaan oli jalkovälin lihakset mitä vaan.
- Anonyymi00034
Joo, mutta ei se harjoitus mitään ihmeitä tee kuitenkaan. Orkun vaikutus parempi
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kirjoitin tuossa edellä. Kyllä se on miehen homma saatella kypsempi runsas nainen nauttimaan oli jalkovälin lihakset mitä vaan.
On minulla kokemusta muutamasta jolla on puristusvoimaa ja yhdellää oli sitä runsaasti jopa niin paljon että osasi säännellä ja leikkiä niinkuin lypsäisi . Kerran kun panin takaapäin hän sai hurjan orkun ja mulla.oli syvällä kulli niin se puristui niin että tuli verta ja teki kipeetä . 2 kertaa kävi näin ennenkuin opin vetää ulos vähän ennen orkkuja
- Anonyymi00038
Missäpäin asut
- Anonyymi00039
Kyllä kelpaa!!!! Iso nainen on ihana. Ja muodokas. Jumaloin leveä perseistä- naista. Luonne kuitenkin- no 1. Sitten vasta muut. Suuseksi on ihanaa. Saada ja- antaa.( Vain- naiset)
- Anonyymi00040
En ole kohdannut taitavaa antajaa, ainakaan vielä. Suuseksin antamisesta tykkään, ainakin miehelle. Naista en ole kokeillut suulla tyydyttää kuin kerran teininä. Nyt olisikin varmaan paremmat tiedot itsellä siihenkin hommaan🤔
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523406Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512389Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203- 1151194
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9943Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48937- 46874
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 36712
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt196666