Rakastaa kuitenkaan
Et taida osata
20
282
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Osaan ja erittäin hyvin
- Anonyymi00007UUSI
Ajattelen, et osaisin, mutten uskalla? Kaiken hyvän takana on omalla kohdalla oltava aina luottamus, se ei synny tyhjästä ja vaatii oman aikansa, että sellainen saavutetaan? Totuus on vain se, että harvalla naisella on malttia ja siksi tilanteet tuntuvat mahdottomilta. Naisen aloitteellisuus voisi olla hyvästä?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ajattelen, et osaisin, mutten uskalla? Kaiken hyvän takana on omalla kohdalla oltava aina luottamus, se ei synny tyhjästä ja vaatii oman aikansa, että sellainen saavutetaan? Totuus on vain se, että harvalla naisella on malttia ja siksi tilanteet tuntuvat mahdottomilta. Naisen aloitteellisuus voisi olla hyvästä?
Kauanko sitä malttia pitää olla?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kauanko sitä malttia pitää olla?
Riippuu tilanteesta. Selkeys aina helpottaa asioiden etenemisessä. Ristiriitaisuudet tekevät kaikesta epäselvempiä. Omat kokemat ovat aina vaikuttamassa siihen mitä uskaltaa uskoa ja toivoa toisesta?
- Anonyymi00002UUSI
Kuka tämmöisiä kyselee täällä ja keneltä? Vaikutat joltain kerrostalo kyttäri mummelilta juttuinesi.
- Anonyymi00004UUSI
Tämä neitonen on epävarma alle 30 yh mama
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tämä neitonen on epävarma alle 30 yh mama
Oma luomasi hahmosi mies?
- Anonyymi00003UUSI
Osaan, mutta rakastaminen ei tule enää vahvuuden, puolustamisen, hoitamisen ym. kautta vaan saan olla myös herkkä. Ei sen kautta, että kummankin täytyy ansaita rakkaus.
- Anonyymi00013UUSI
Eikös se just silloin ole oikein, kun sitä saa olla oma itsensä, eikä rakkautta tarvitse erikseen ansaita?
- Anonyymi00005UUSI
Osannut ja osaan edelleen. Onhan minulla yksi rakas.
- Anonyymi00008UUSI
Sehän nähdään viidestoista päivä
- Anonyymi00014UUSI
Mitä silloin tapahtuu?
- Anonyymi00009UUSI
Tilipäivä...
- Anonyymi00010UUSI
En niin kuin Nelly ja Nadine. Kannattaa katsoa dokumentti Areenasta.
- Anonyymi00011UUSI
Mitähän kettua taas? No sovitaan vaikka niin.
- Anonyymi00016UUSI
Se on lajeista vaikein…
- Anonyymi00017UUSI
On se tavallaan kyllä. Ja pitkästä juoksussa aina vielä vaikeampaa muistaa miksi rakastaa ja toimia sen mukaan. Tjs. Aivot nukkuu jo
- Anonyymi00018UUSI
Lupaan olla nainen sinulle niin kiltti kuin osaan.
- Anonyymi00019UUSI
Miks mun pitäis osat ei mua ole osannu äitinikään rakastaa olin liian työläs lapsi mikä on seuraus kun yrittää hallita vaikka vanhempana ymmärrän mistä normaalin vanhemman halu hallita lastaan johtuu narsistisen vanhemman halu hallita lastaan johtuu siitä että jopa oma lapsi on nasselle vain ilmainen palvelija
- Anonyymi00020UUSI
Osaan, vähän liiankin hyvin, kun meni ihan oman hyvinvoinnin kustannuksella, ettei toista satu vahingossakaan. Se olin sitten minä kuka otti ne iskut vastaan yksin.
Kai hän hiljalleen ymmärtää paljonko hänen tunteitaan varjelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.2087807Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest74684Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul854211Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji4013723Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2113430Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1053025Suomessa valtavasti somalien yhdistyksiä, peräti 171 - mistä tulee rahat?
Suurin osa näistä sijoittuu pääkaupunkiseudulle tai Turun ympäristöön. Ovatko kaikki noista pelkkiä huijausyhdistyksiä1332608Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma332570Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp622165- 211993