Suhdestatuksestasi? Vai onko hänellä väärää tietoa siitä? Jos olet suhteessa ja hän tietää siitä, tietääkö hän suhteen tyypistä/ nykyisestä tilanteesta/suhteen säännöistä jne. Jos ei, miksi ei? Salaatko asioita tarkoituksella?
Jos olet sinkku ja hän luulee, että olet varattu, mistä tämä johtuu?
Onko kaivattusi perillä
27
493
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo, kyllä hän tietää. Ihan kaiken.
- Anonyymi00004
Olet kertonut IRL hänelle?
- Anonyymi00029
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olet kertonut IRL hänelle?
Ei oo tarvinnu kertoo
- Anonyymi00002
Kuinka vaan ei merkitystä.
- Anonyymi00003
Ei tiedä mun tilannetta, eikä hän ole omaakaan sanonut (minulle) niin en tiedä :)👍🏻, ehkä vapaa😍❤️.
- Anonyymi00005
Minä en kaipaa ketään. Mutta varmuudella voin sanoa että jos joku kaipaa minua niin, varmasti on väärä kuva minun tämän hetkisestä statuksesta.
- Anonyymi00006
Kerroin, että olen perheenisä ja p*noa vailla, olisin kelvannut hyvin.
- Anonyymi00014
No miks et si saanu jos muka olisit kelvannut hyvin
- Anonyymi00024
Mutta silti jäi vajaaks ns? Joopå gubbe🥱
- Anonyymi00007
En ole itsekään selvillä. Naimisissa kyllä, mutta mies elää ihan eri aikavyöhykkeellä.
- Anonyymi00008
Tietääkö hän että joku tietää että hän ei tiedä että hän luulee tietävänsä, vaikka kaikki tietää että hän ei myöskään tiedä mutta kukapa sitä tietää
- Anonyymi00010
Ollaan kerrottu toisillemme että lapsi/lapsia on molemmilla mutta puolisoista ei olla puhuttu sanaakaan.
- Anonyymi00011
Aiemmin tiesi statuksen, koska se oli julkinen. Nykyäön ei ole, koska ei mitään syytä mainostaa suuntaan eikä toiseen. Eiköhän hän kuitenkin tiedä.
Hänen status on ollut lähes koko ajan kysymysmerkki, koska hengaa hyvin tiiviisti erään kanssa. Pari kertaa kuullut, etteivät seurustele, mutta ovatko alkaneet seurustelemaan, kun tiiviimmin vielä viettävät aikaa keskenään yms. Niin en tiedä. Samapa tuo, en aio sitä enää miettiä- Anonyymi00015
Naivat keskenään vähintään vaikka eivät seukkaisi fwb suhde siis vähintään mitä siitä si jos kumpikaan ei seukkaa kenenkään kanssa ketä satuttavat muuta kuin itseään lopulta kumpainenkin
- Anonyymi00012
Kyllä yhteen kuulutaan kaivataan
- Anonyymi00013
Ei kiinnosta tietää tai ei kyllä mä aina totuuden mukaisesti olen kertonut ja toisaalta taas si sanonu jos et totuutta halunnu tietää et olis kysynny mua ei kiinnosta uskoo mua tai ei ei vaikuta mun elämään mitenkään mitä hyötyä mulle on siitä että suhtaudun elämään kylmästi ei satuta mikään saattaa pahalta tuntua mu siihen olen tottunut jo kauan si se miksi en luota ihmisiin miksi pitäisi moniko teistä osaa puhua totta asiassa kuin asiassa yksi syistä miksi olen mielummin yksin mun tarvi edes yrittää luottaa ihmiseen johon ei vois luottaa muutenkaan tai edes välittää valehteleeko mulle vaiko eikö nää kun elämästä selviää helpommalla valehtelematta onnea mahtaa olla ihanat parisuhteet sen muutaman vuoden mitä kestävät
- Anonyymi00016
Kyllä hän on alusta asti tiennyt että olen naimisissa. Hän taisi kyllä jossain vaiheessa luulla, että meillä menisi huonosti, ei olisi seksielämää tms. Se ei pitänyt paikkaansa, mutten oikein selvästi tuonut totuutta ilmi. Halusin kai pitää siitä haaveesta mahdollisimman pitkään kiinni, että jos meistä silti voisi tulla jotain. Edes salaa.
Naiselta - Anonyymi00017
Ehkä yksinäisyyteni tulee naisen tietoon, jos hänen on se tarve tietää, ja jos tykkää minusta, hoidamme yksinäisyyden pois. Mieheltä.
- Anonyymi00018
Mitä se hänelle kuuluu. Tuskinpa kaipaa minua.
- Anonyymi00019
Hän tietää varsin hyvin, että olen sinkku. Samoin hän toi selvästi esille, että on itsekin sinkku. Ei siis mitään pelailuja meidän välillä.
- Anonyymi00020
Aloittajan kuvaama tilanne on todella huono lähtökohta mihinkään syvempään. Salailu heti alkuvaiheessa on todella iso red flag.
- Anonyymi00021
Kyllä sekin riittää että valehtelee suhteensa statuksen esim. loukatakseen = se oli sitten siinä
- Anonyymi00022
Minua ei loukkaa yhtään varattu status kaivatullani jos sellainen olisi.Valheellinen sinkku status taas on todella väärin kelle vain varsinkin kun henkilö tietää vetävänsä vastakkaista sukupuolta kuin hunaja mehiläisiä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minua ei loukkaa yhtään varattu status kaivatullani jos sellainen olisi.Valheellinen sinkku status taas on todella väärin kelle vain varsinkin kun henkilö tietää vetävänsä vastakkaista sukupuolta kuin hunaja mehiläisiä.
Jätä varatut rauhaan.
- Anonyymi00023
En oikein näe kuinka hän voisi luulla minun olevan ennemmin varattu kuin sinkku tällä hetkellä. Sen tietää, että viihdyn sinkkunakin, ettei suhde ole minulle mikään välttämättömyys.
- Anonyymi00025
Ei tiedä mitään koska emme ole jutelleet mistään semmoisesta.
- Anonyymi00026
Johdatti kyllä hieman harhaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1077039Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945191Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433200Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2142607Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352287Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111113
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531090