jota ilman ei voi käsittää uskoa hän ihanasti piti huolen ihmisistä jotka eivät muuten kyenneet huolehtimaan omasta autuudestaan vaan saivat kiitollisina omistaa synnin päästön jota ilman heitä olisi odottanut murhe ja kiusaukset näin uskomalla pääset kerran perille ja kun tartut tähän tilaisuuteen et voi olla epäilemättä kuka on elämän herra
hoito mies oli jalo ihminen
42
366
Vastaukset
- Anonyymi00001
hän on se joka sinut päästää murheista ja vaivoin pääset tuskistasi eroon joita tulee eteen solkenaan ja joiden kanssa kamppailu vie voitto taisteluun josta selviämällä voitat lopullisen elämän jonka mukaansa tempaaminen ei viluista kissaa lohduta
- Anonyymi00002
älä siis epäile vaan anna elämäsi sen käsiin joka sinut vie vaivasta pois iäisyyteen
- Anonyymi00004
Toden totta jos hän hoitaa LAUPIAAN SAMARIALAISEN tavoin maahan lyötyä.
Mutta jos hän ei ole tullut lammastarhaan Hyvän Paimenen oven kautta:
Joh. 10:1 - Totisesti, totisesti sanon minä teille: joka ei ovesta mene sisälle lammashuoneeseen, vaan astuu siihen muualta, se on varas ja ryöväri.- Anonyymi00005
jos hän on tullut ovesta
Se, joka menee portista, on lampaiden paimen. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
jos hän on tullut ovesta
Se, joka menee portista, on lampaiden paimen.Jos parannusta ei ole tehty on varas ja ryöväri.
Ryöväri joka pieksee leipäveijeään.
Hoito mies hyvä hoito.😇
- Anonyymi00007
Hoitajat ovat vl-liikkeen kermaa, pitävät itseään parempana muita.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hoitajat ovat vl-liikkeen kermaa, pitävät itseään parempana muita.
Tämä on varmaan vitsi. Tunnen hoitomiehiä, mutta eivät kylläkään mitään kermaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tämä on varmaan vitsi. Tunnen hoitomiehiä, mutta eivät kylläkään mitään kermaa.
Pappeja, puhujia yms. ovat parempaa väkeä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pappeja, puhujia yms. ovat parempaa väkeä.
Eihän kuka tahansa voi olla hoitaja.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eihän kuka tahansa voi olla hoitaja.
Ei tosiaakaan voisi, mutta valitettavasti tehtävään ryhtyivät tuntemani paikkakunnan kuuluisat juoruilijat ja "paskan" levittäjät vielä 80-luvun lopulla.
- Anonyymi00011
Liikkeestä löytyy vahvoja hoitomiehiä, kunhan annetaan valtaa.
- Anonyymi00012
valta otetaan, hoitajat ottivat vallan vl-liikkeessä
- Anonyymi00014
Se on jännä kun iltaisin väsyttää niin haluaisi vaan kuolla ja kun aamulla herää levänneenä kylläpäs elämä hymyilee ja melkosen ihanaa. Ainakin silloin kun ei tarvitse kävellä työmaalle. Matka töihin on iha ok. Jos on lämmin kulkuneuvo.
Niin se on erikoisen jännää että ihmiset tekee väsyneenä itsemurhia.
Eikö olisi helpompi vaan nukahtaa tai nukkua. Ei se niin helppoa aina ole jos juo energia juomaa sängyssä iltaisin. Koska se on hyvän makuista niin pakko oli yks tölkki juoda. Parempaa se on kun ehtoollis viina tai desinfiointi aine pappi oli ryypäänny kaikki alkoholit ja antoi ehtoollis vieraille desinfiointi ainetta silloin kuin olin rippi koulussa- Anonyymi00015
Iltaisin sen huomaa ettei ole vierellä ketään ketä saisi rakastaa.
Mutta korjataan tässä sitten tämä väärinkäsitys kuin maailmassa on että rakasta itseäsi niin osaat rakastaa muita
Mutta se menee toistepäin rakasta muita vaikka niitä muita ei olisi silloin osaat rakastaa itseäsi.
Koska jos elämänkumppania ei ole niin sitä helposti ajattelee etten voi rakastaa ketään kyllä voit rakastaa muita vaikka sinulla ei olisi elämänkumppania voit rakastaa kaikkia ympärillä olevia ihmisiä - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Iltaisin sen huomaa ettei ole vierellä ketään ketä saisi rakastaa.
Mutta korjataan tässä sitten tämä väärinkäsitys kuin maailmassa on että rakasta itseäsi niin osaat rakastaa muita
Mutta se menee toistepäin rakasta muita vaikka niitä muita ei olisi silloin osaat rakastaa itseäsi.
Koska jos elämänkumppania ei ole niin sitä helposti ajattelee etten voi rakastaa ketään kyllä voit rakastaa muita vaikka sinulla ei olisi elämänkumppania voit rakastaa kaikkia ympärillä olevia ihmisiäVaikka Jeesus opettaakin vihaamaan.
Ketä tässä nyt pitäisi uskoa.
Jeesusta ja tehdä itsemurha vai kenties elää ja rakastaa elämää? - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vaikka Jeesus opettaakin vihaamaan.
Ketä tässä nyt pitäisi uskoa.
Jeesusta ja tehdä itsemurha vai kenties elää ja rakastaa elämää?Kun Jeesus sanoo vihaa veljiäsi äitiäsi ja viimeiseksi omaa henkeäsi ja seuraa minua. Mutta siinä vaiheessa on jo tehty itsemurha niin outoa nyt miten kuolleet seuraa Jeesusta hyvin outoa
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kun Jeesus sanoo vihaa veljiäsi äitiäsi ja viimeiseksi omaa henkeäsi ja seuraa minua. Mutta siinä vaiheessa on jo tehty itsemurha niin outoa nyt miten kuolleet seuraa Jeesusta hyvin outoa
Ja kun itsellä asuu esikoislestaadiolaisia samassa taloudessa kun olen esikoislestaadiolaisesta perheestä ja saatana tietää sen mitä vähä uni vaikuttaa mielenterveyteen niin jostain syystä muutamilla on tapana aloittaa puhelin keskustelu tähän aikaa yöstä.
Esikoislestaadiolaisilla siis yleensä naispuolisia henkilöitä niin kuin tälläkin hetkellä. Vaikka saavat asua ilmaiseksi eivät silti kunnioita sen vertaan toisen anteliaisuutta. Vaikka tiedänkin että se on rietas eikä ihminen silti tekis mieli joskus sanoa jotain toisaalta esikoislestaadiolaiselle tai lestaadiolaiselle ylipäätänsä on turha sanoa mitään kun ei se puhe aja saatanaa pois sydämestä. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja kun itsellä asuu esikoislestaadiolaisia samassa taloudessa kun olen esikoislestaadiolaisesta perheestä ja saatana tietää sen mitä vähä uni vaikuttaa mielenterveyteen niin jostain syystä muutamilla on tapana aloittaa puhelin keskustelu tähän aikaa yöstä.
Esikoislestaadiolaisilla siis yleensä naispuolisia henkilöitä niin kuin tälläkin hetkellä. Vaikka saavat asua ilmaiseksi eivät silti kunnioita sen vertaan toisen anteliaisuutta. Vaikka tiedänkin että se on rietas eikä ihminen silti tekis mieli joskus sanoa jotain toisaalta esikoislestaadiolaiselle tai lestaadiolaiselle ylipäätänsä on turha sanoa mitään kun ei se puhe aja saatanaa pois sydämestä.Sitä on jatkunut lapsesta asti. Lapsena nukuin korkeintaan 2tuntia yö. Koko peruskoulun.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sitä on jatkunut lapsesta asti. Lapsena nukuin korkeintaan 2tuntia yö. Koko peruskoulun.
Mutta Immosen Taunon rippitytöt saavatkin aina kaikki synnit anteeksi niin ei pidä katsoa anteeksi annettuja vikoja vaan pitää ensiksi ottaa Malka omasta silmästä mutta sitten kun joku tekee itsemurhan niin mitäs sitten? No ei mitään koska uhriveri on vuotanut vapaamuurarit iloitsee ja tanssii kappelissaan riemujuhlaa nsa perkele pitää ilojuhlaa
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mutta Immosen Taunon rippitytöt saavatkin aina kaikki synnit anteeksi niin ei pidä katsoa anteeksi annettuja vikoja vaan pitää ensiksi ottaa Malka omasta silmästä mutta sitten kun joku tekee itsemurhan niin mitäs sitten? No ei mitään koska uhriveri on vuotanut vapaamuurarit iloitsee ja tanssii kappelissaan riemujuhlaa nsa perkele pitää ilojuhlaa
Lestaadiolaolais ämmät puhuu niin kovaa puhelimeen tähän aikaan yöstä ettei koko talossa nuku kukaan. Taunon ämmäkin on sellainen siveä kalpea naamainen huora kuka ei ikinä peri taivaan valtakuntaa. Tauno on kristitty sitä en epäile.
Ärsyttää lesta ämmät kun niillä on saatana sydämessä ja ne luulee pääsevänsä taivaaseen vaikka ne tuhoaa toisten mielenterveyden ja on kalpea naamaisia kenestä ei paista Jumalan vanhurskaus kasvoista - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Lestaadiolaolais ämmät puhuu niin kovaa puhelimeen tähän aikaan yöstä ettei koko talossa nuku kukaan. Taunon ämmäkin on sellainen siveä kalpea naamainen huora kuka ei ikinä peri taivaan valtakuntaa. Tauno on kristitty sitä en epäile.
Ärsyttää lesta ämmät kun niillä on saatana sydämessä ja ne luulee pääsevänsä taivaaseen vaikka ne tuhoaa toisten mielenterveyden ja on kalpea naamaisia kenestä ei paista Jumalan vanhurskaus kasvoistaPäläpälä pälä vieläki jatkuu pälätys 23.48 yöllä tekeekö kristityt tuollaista?
Eikö raamatussa Lue että yöllä valvoo ryövärit? - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Päläpälä pälä vieläki jatkuu pälätys 23.48 yöllä tekeekö kristityt tuollaista?
Eikö raamatussa Lue että yöllä valvoo ryövärit?Joillakin ihmisillä on sellaiset korvat että ne yli kuulee ääntä pienikin ääni rasittaa korvaa niin lesta ämmät huutaa puhelimeen keskellä yötä. Koska niissä on perkele.
Klaudia on ainut lestaadiolais nainen ketä pidän kristittynä. Vaikka hänestäkään en ole ihan varma.
Koska vapaamuurareillakin on vaihtunu väri naamassa että sitä ei sillä tavalla tiedä onko se ri muutos Jumalan lapsen merkki vai liitosta saatanan kanssa. Joka tapauksessa kalpea naamaiset eivät tunne mitään henkeä ei hyvää eikä pahaa. Ne elää vielä lihassa. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Joillakin ihmisillä on sellaiset korvat että ne yli kuulee ääntä pienikin ääni rasittaa korvaa niin lesta ämmät huutaa puhelimeen keskellä yötä. Koska niissä on perkele.
Klaudia on ainut lestaadiolais nainen ketä pidän kristittynä. Vaikka hänestäkään en ole ihan varma.
Koska vapaamuurareillakin on vaihtunu väri naamassa että sitä ei sillä tavalla tiedä onko se ri muutos Jumalan lapsen merkki vai liitosta saatanan kanssa. Joka tapauksessa kalpea naamaiset eivät tunne mitään henkeä ei hyvää eikä pahaa. Ne elää vielä lihassa.Mutta Henki antaa värin sekä hyvä että paha henki
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ärsyttää lesta ämmät kun niillä on saatana sydämessä ja ne luulee pääsevänsä taivaaseen vaikka ne tuhoaa toisten mielenterveyden ja on kalpea naamaisia kenestä ei paista Jumalan vanhurskaus kasvoistaSiinä missä minä lankean syntiin yksinäisyydessä siinä minä tuhoan oman taivaspaikkani mutta se ei tee pahaa kenellekään muulle. Voit sinä huutaa minunkin syntini julkisesti vaikka minä olen jo minun syntini huutanut täällä kerran jos useamminkin.
Mutta sellainenkin synti jossa vahingoitetaan muita se ansaitsee tulla julki.
Ja kun te tuhoatte toisten mielenterveyden valvottamalla heitä yöt läpeensä huutamalla möykkäämällä niin silloin ei ole enään kysymys ainoastaan synnistä vaan rikoksesta eli henkisestä ja fyysisestä väkivallasta.
Ja sen saa sanoa julkisesti. Ja pedofiilien nimet saa sanoa myöskin julkisesti. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Siinä missä minä lankean syntiin yksinäisyydessä siinä minä tuhoan oman taivaspaikkani mutta se ei tee pahaa kenellekään muulle. Voit sinä huutaa minunkin syntini julkisesti vaikka minä olen jo minun syntini huutanut täällä kerran jos useamminkin.
Mutta sellainenkin synti jossa vahingoitetaan muita se ansaitsee tulla julki.
Ja kun te tuhoatte toisten mielenterveyden valvottamalla heitä yöt läpeensä huutamalla möykkäämällä niin silloin ei ole enään kysymys ainoastaan synnistä vaan rikoksesta eli henkisestä ja fyysisestä väkivallasta.
Ja sen saa sanoa julkisesti. Ja pedofiilien nimet saa sanoa myöskin julkisesti.Ja teidän on jokaisen lestaadiolaisen hyvä ymmärtää että teissä on saatana. Ei kukaan Jumalan lapsi ole tuollainen väkivallan ihannoija ja siinä piehtaroiva sontaläjässä viihtyvä tunkiainen.
Jättäkää jo se ihmisten pahointely psyykkisesti hengellisesti ja fyysisesti, ja fyysinen tarkoittaa pedofiliaa, psyykkinen yöllä huutamista ja puhelimeen puhumista, hengellinen armon ulkopuolelle jättäminen armoa kaipaavat sielut, - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ja teidän on jokaisen lestaadiolaisen hyvä ymmärtää että teissä on saatana. Ei kukaan Jumalan lapsi ole tuollainen väkivallan ihannoija ja siinä piehtaroiva sontaläjässä viihtyvä tunkiainen.
Jättäkää jo se ihmisten pahointely psyykkisesti hengellisesti ja fyysisesti, ja fyysinen tarkoittaa pedofiliaa, psyykkinen yöllä huutamista ja puhelimeen puhumista, hengellinen armon ulkopuolelle jättäminen armoa kaipaavat sielut,ehkä sillä oli kuollut lähi omainen ja se huutaa saatanaa puhelimeen se tarvitsee piikin et sille avautuu armon tuntemiset et se heittäytyy kaulaasi kuinka hän oli niin ilkeä että rietasteli keskellä yötä ja aiheutti häiriötä ympärillä oleville lahjaksi olemme saaneet ja etteijö hän antaisi käärmettä lähimmäiselle kun hän tarvisee leipää ei pois se meistä sano että saatana lähde tästä talosta sinulla ei ole valtaa meihin minä olen jeesuksessa aina
- Anonyymi00028
Hoitomiehet ryhdistäytyy
- Anonyymi00029
Törkeät tekonsa korjaamatta jättäneet hoitomiehet (-puhujat) ja -naiset ovat tekoineen ja neuvoineen tikkusuora tie helvettiin.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Törkeät tekonsa korjaamatta jättäneet hoitomiehet (-puhujat) ja -naiset ovat tekoineen ja neuvoineen tikkusuora tie helvettiin.
Joku SRK:n edustaja laittoi kerran tänne, että hoitokokoukset ovat raamatun mukaista hommaa ja hoitajat ovat tehneet aivan oikein, heidän ei tarvitse tehdä parannusta.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Joku SRK:n edustaja laittoi kerran tänne, että hoitokokoukset ovat raamatun mukaista hommaa ja hoitajat ovat tehneet aivan oikein, heidän ei tarvitse tehdä parannusta.
Tuo srk:n edustaja, joka on noin sanonut, on sata varmasti itse ollut hoitokoukousvuosina hoitaja tai hännystelijä. Minä minä, minä, minä! Asia on yksiselitteinen ja varma. Totuus on, että joillekin sairaasta oikeassa olemisen pakkomielteestä kärsiville hoitajille on vaikea paikka miltei mahdottomuus nöyrtyä ja tunnustaa olleensa väärässä. Osa hoitotapauksista tulisi tutkia rikoksina.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tuo srk:n edustaja, joka on noin sanonut, on sata varmasti itse ollut hoitokoukousvuosina hoitaja tai hännystelijä. Minä minä, minä, minä! Asia on yksiselitteinen ja varma. Totuus on, että joillekin sairaasta oikeassa olemisen pakkomielteestä kärsiville hoitajille on vaikea paikka miltei mahdottomuus nöyrtyä ja tunnustaa olleensa väärässä. Osa hoitotapauksista tulisi tutkia rikoksina.
Jumala on siunannut vl-liikettä antamalla internetin avuksi, että hoitokokousväkivalta selviäisi. Ilman tätä suomi24:ää me emme olisi tienneet mitä silloin hoitokokouksissa oikein tapahtui.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jumala on siunannut vl-liikettä antamalla internetin avuksi, että hoitokokousväkivalta selviäisi. Ilman tätä suomi24:ää me emme olisi tienneet mitä silloin hoitokokouksissa oikein tapahtui.
järkyttävää hengellistä väkivaltaa
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Näinpä onkin. Kiitän lestatiolaisena Jumalaa.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Näinpä onkin. Kiitän lestatiolaisena Jumalaa.
Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän kertomuksen:
»Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan. Toinen oli fariseus, toinen publikaani. Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: ’Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani. Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.’ Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: ’Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!’
»Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei. Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan.» - Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän kertomuksen:
»Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan. Toinen oli fariseus, toinen publikaani. Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: ’Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani. Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.’ Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: ’Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!’
»Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei. Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan.»Vl-ihmiset ovat varmoja omasta pelastumisestaan, vain me päästään taivaaseen.
Kannattaa lukea tuo evankeliumi uudestaan. - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Vl-ihmiset ovat varmoja omasta pelastumisestaan, vain me päästään taivaaseen.
Kannattaa lukea tuo evankeliumi uudestaan.se on väärennerty
- Anonyymi00031
Luukas 10:
Laupias samarialainen
25. Muuan lainoppinut, joka tahtoi panna Jeesuksen koetukselle, nousi ja kysyi: "Opettaja, mitä minun pitää tehdä, että perisin iankaikkisen elämän?"
26. Jeesus sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinka sen luet?"
27. Hän vastasi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, kaikella voimallasi ja kaikella ymmärrykselläsi, ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."
28. Jeesus sanoi: "Oikein vastasit. Tee se, niin saat elää."
29. Mutta mies tahtoi osoittaa olevansa vanhurskas ja kysyi Jeesukselta: "Kuka sitten on minun lähimmäiseni?"
30. Jeesus vastasi hänelle: "Muuan mies kulki Jerusalemista alas Jerikoon ja joutui rosvojen käsiin. He riisuivat hänet ja pieksivät haavoille. Sitten he lähtivät pois ja jättivät hänet virumaan puolikuolleena.
31. Sattumalta kulki muuan pappi samaa tietä, mutta nähdessään miehen hän meni tien toista laitaa ohi.
32. Samoin leeviläinen: kun hän tuli paikalle ja näki miehen, hänkin meni tien toista laitaa ohi.
33. Mutta kun eräs sitä tietä matkustava samarialainen tuli paikalle ja näki miehen, hänen tuli tätä sääli.
34. Hän meni miehen luo, vuodatti öljyä ja viiniä haavoihin ja sitoi ne. Sitten hän nosti miehen juhtansa selkään, vei hänet majataloon ja hoiti häntä.
35. Seuraavana aamuna hän otti esiin kaksi denaaria, antoi ne majatalon isännälle ja sanoi: 'Pidä hänestä huolta, ja jos sinulle koituu enemmän kuluja, minä maksan ne sinulle palatessani.'
36. Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi oli rosvojen käsiin joutuneen miehen lähimmäinen?"
37. Lainoppinut vastasi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta." Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin!"- Anonyymi00036
Majatalo on jumalanvaltakunta ja samarialainen on Jeesus, näin on opetettu.
Hoitomiehet heittivät majatalosta ulos ihmisiä, joita samarialainen oli tuonut sinne hoidettavaksi.
Tätä ei Jumala katso hyvällä. - Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Majatalo on jumalanvaltakunta ja samarialainen on Jeesus, näin on opetettu.
Hoitomiehet heittivät majatalosta ulos ihmisiä, joita samarialainen oli tuonut sinne hoidettavaksi.
Tätä ei Jumala katso hyvällä.hyvä että heittivät ulos ihminen joka ei palvele lähimmäistä pitää heittää ulos
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
hyvä että heittivät ulos ihminen joka ei palvele lähimmäistä pitää heittää ulos
Hoitajat eivät palvelleet lähimmäisiään, vaan väkivalloin heittivät ihmisiä saatanan haltuun.
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Hoitajat eivät palvelleet lähimmäisiään, vaan väkivalloin heittivät ihmisiä saatanan haltuun.
19 Älkää ottako oikeutta omiin käsiinne, rakkaat ystävät, vaan antakaa Jumalan osoittaa vihansa. Onhan kirjoitettu: "Minun on tuomio, minä maksan tekojen mukaan" -- näin sanoo Herra.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi385436Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2955266Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä694557Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692455Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt481890Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu311848Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont261800Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva161762Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi811735- 1051526