En vaan yksinkertaisesti pääse eräästä naisesta yli vaikka kuinka yritän. Kärsin joka ikinen päivä ikävää eikä se näköjään muutu miksikään. Olen loukussa koska ei ole mitään motivaatiota löytää uuttakaan koska olen edelleen kiinnostunut vain siitä edellisestä. Erosta on jo yli puoli vuotta. Joka päivä hän on mielessäni joka päivä kaipaan häntä näen hänestä unia joka ikinen päivä. Eikö tämä koskaan lopu..
En pääse yli
24
667
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei "kuulosta" lohduttavalta, mutta joskus se puoli vuotta näissä asioissa on aika lyhyt aika. Ajan kuluessa varmaan helpottaa ja jos tapaa uuden kiinnostavan ihmisen.
- Anonyymi00002
Ihanko erosta jo puoli vuotta
- Anonyymi00015
Se on joillekin pitkä aika😂
- Anonyymi00003
Ehkä hän oli se oikea sinulle. Miksi erositte
- Anonyymi00004
Lopeta lässytys !
Niin sä tykkäsit mulle sanoa aina kun
Olisin tarvinnut tukea tai kainaloa mies!
Kuitenkin vaikka lennät töihin
Ympäri Suomen ja mun näkemiseen
Ei 11 vuoden aikana rahaa löytynyt
Ja ihmettelit sitten kun
Olen väsynyt
Kun et antanut nukkua.
Tai kun olin itkenyt yksinäisyyden tunnetta yksin kaukana kaikesta tuntikausia
Omiin huonoihin resursseihin ja mahdollisuuksiin turhautuneena 🤬
Tekoja ei ollut mikä yhdistäisi .
Ja olet ihan eri ihminen mitä puheesi oli. 😌
Pituuskin heittää luvatusta 30 cm
Senttiä
Ei oikein tuommoinen asenne yhdistä!
Naiselta- Anonyymi00005
On tullut seurattua jo jonkun aikaa tota sun jaarittelua. Pitäsköhän sun unohtaa se mies ja katsella jostain lähempää ja pidempää miestä. On jääny niiku levy junnaamaan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00005 kirjoitti:
On tullut seurattua jo jonkun aikaa tota sun jaarittelua. Pitäsköhän sun unohtaa se mies ja katsella jostain lähempää ja pidempää miestä. On jääny niiku levy junnaamaan.
Voi poijaat, on miehellä suuret luulot itsestään 😄
- Anonyymi00006
Minkälaisia unia näet hänestä? hoetko hänen nimeään suu vaahdossa kun heräät
- Anonyymi00007
Kuinka kauan olitte yhdessä?
- Anonyymi00008
Kyllä se voi kestää. Riippuen miten hyvin nainen osas koukuttaa sut itseensä. Narsistiset psykopaatit on pahimpia. Itellä mennyt 2 vuotta
- Anonyymi00010
Aina voi yrittää, kerran voi mennä samaan lankaan. Kolmas on jo omaa vikaa.
- Anonyymi00009
Tai sitten se narsistisuus luulo on vaan siellä omassa päässä!
Helpottaa??? kummasti olotilaa kun saa syyn vierittää toiselle varsinkin sille joka jätti!
Tämä on se miehille helpoin selitys.
Muistaakseni se meni niin että suurin osa on miehiä näistä joilla on narsistinen persoonallisuushäiriö... - Anonyymi00011
" näen hänestä unia joka ikinen päivä. " mee töihin äläkä nuku päivällä. Lopeta valehtelu . Ei sellaista naista ole olemassakaan . Toistan! Mene töihin.
- Anonyymi00012
Ota uus nainen sanoo sananlaksu. Syö hernerokkaa ja ole mies: https://www.youtube.com/watch?v=YBO8WNnrCwU
- Anonyymi00013
Kun rakastaa, älä kiirehdi. Kyl se siitä .....: https://www.youtube.com/watch?v=7iFm9lQ6iQQ
- Anonyymi00014
Jos olette eronneet, niin anna toisen olla rauhassa.
- Anonyymi00019
Mistä päättelet etten anna?
- Anonyymi00016
Puoli vuotta on lyhyt aika varsinkin pidemmän suhteen jälkeen. Minulla menee yleensä pari vuotta pelkästä ihastuksestakin irtaantumiseen!
- Anonyymi00017
Kaipaan erästä miestä kolmen kuukauden takaa.
Välillä tunnen että hän olisi edelleen lähelläni ❤️
vaikkei se ole edes mahdollista. Jaksan vaan sillä jos hän palaa. Hän lupasi käydä vaan välillä kotona. 🥹- Anonyymi00020
Eikö ole merkillistä että jotkut ihmiset jättää todella voimakkaan jäljen ja kaipauksen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eikö ole merkillistä että jotkut ihmiset jättää todella voimakkaan jäljen ja kaipauksen.
Tässä miehessä oli jotakin niin maagista. Sellaista ei toista tule mun elämään. Ihastun todella harvoin eikä näin voimakkaita tunteita ole koskaan tiennyt olevankaan. Se jokin meidän välillä sai meidät säkenöimään❤️ 🪢❤️
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minulle ei ole käynyt noin kenenkään kanssa aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen!
- Anonyymi00021
Sun pitää työstää tuota ylitsepääsemisasiaa. Ehkä se edellyttää kasvua. Mutta joo, tunnistan. Ottaa aikansa.
- Anonyymi00025UUSI
Aikanaan voi viedä vuosimallin ja voi olla että koskaan pääse yli riippunee kai sinusta itsestäsi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1097068Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945221Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1453211Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152611Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352297Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111123
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä671106