Pakanat uskovat minun olevan skitsofreenikko. En voi todistaa väitettä toisin ennenkuin Jumala tulee julistamaan viimeisen tuomionsa. Yhtenä todisteaineena pakanoiden helvettiin menon puolesta tulee olemaan minun puheiden tuomitseminen "psykoottisena". Monet asiat ovat tässä maailmassa niin monimutkaisia että pakanat ovat niistä vailla ymmärrystä. Mutta koska he haluavat hallita tilannetta niin siksi tuo diagnoosi on luotu.
Älä ole aidan väärällä puolen.
Näin se tulee menemään
9
311
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinunkin kannattaa vaikka ryömiä sieltä matalan aidan alta ja kirjoitella vähemmän skitsoja kirjoituksia.
- Anonyymi00003
Eikä silti leimaa otettaisi pois. Silti se leima olisi siellä. Ei minua mikään teatteri kiinnosta.
- Anonyymi00002
Ole mikä olet turha täällä itkeä.
- Anonyymi00004
En ole itkenyt. En tiedä mitään vihamielisempää kuin se skitsofrenia diagnoosi. Viha on itkun vastakohta.
- Anonyymi00005
En ota kantaa ootko vai et mut kieltämättä uskonnollisuus pannaan psykoottiseksi turhan helposti vaikka näin ei aina ole. Voit olla uskonnollinen ilman psykoosisaurautta
- Anonyymi00006
Tilanne on paljon yksilöä monimutkaisempi. Kaikki vaativat sitä. Älä mene aidan väärälle puolen.
- Anonyymi00007
Olen ollut takavuosina monia kertoja psykiatrisilla osastoilla hoidossa, muutamassa eri sairaalassa.
Pakko todeta, että olihan osastoilla aina samaan aikaan myös uskonnollisia, uskovaisia ihmisiä, mutta se, miten he itse siihen uskontoon suhtautui, vaihteli paljon potilaasta riippuen.
Jotkut olivat ns. jalat maassa, uskollakin oli rajat. Muutamia oli mennyt sekaisin uskossaan, tai missä ikänään uskossa olivat olevinaan.
Uskossa oleminenkin on varmaan ihan ok, jokaisen oma asia, mutta on tosiaan eri asia, onko siinä järki mukana vai lähteekö ihan täysin " lapasesta ".
Psykiatritkin varmaan näkevät ja kuulevat jos vaikka mitä. - Anonyymi00008
Jeesus on Herra!
- Anonyymi00010
Kauniita naisia odottaa viestejäsi 🍓 Tule! https://Lisa.hoty.lat/Lisa#/?/?/1h75nulf9
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p586542Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3465600Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1685236Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1425013Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil204260Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite442939Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema202756Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32538Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill282527- 792186