selvä, et tiedäkään kuinka paljon kannan syyllisyyttä kun veit asian niin pitkälle
Tunnet siis itsesi uhriksi nyt?
9
293
Vastaukset
- Anonyymi00001
Naiselle vai miehelle ap?
- Anonyymi00005
Senhän sä haluaisit tietää stalkkeri ja urkkija!!!
- Anonyymi00002
En tiedä mistä kyse. Mutta en tunne itseäni uhriksi enkä myöskään miksikään pahikseksi.
M- nainen - Anonyymi00003
Vähennä palstailua niin helpottaa noi harhat sullakin.
- Anonyymi00004
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!
En kylläkään ymmärtänyt edes koko aloitusta ihan kokonaisuudessaan. Kommentoin kun vaikutti sekavalle...
- Anonyymi00008
Ilman muuta uhri ja verisesti loukkaantunut. Kaikille.
- Anonyymi00009
Narsku kantaa kassissaan syyllisyyttä. Omista tekemisistään kannattaakin kantaa. huhhahhei..
- Anonyymi00010
Jos joku sanoo netissä tai yksityiskeskustelussa jotain vakavaa. Pakko se on ottaa tosissaan kun ei tiedä kuka siellä langan päässä on. Aivan sama kun lentokoneessa joku sanoo; minulla on pommi! Pakkohan se on ottaa todesta ja selvittää tilanne. Vakavilla asioilla ei saa koskaan leikkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768