Sittarin noutoihin nolot hinnankorotukset

Anonyymi-ap

Olen tilannut Sittarista silloin tällöin sitä sun tätä. Kätevästi keräävät pussiin, tai lootaan ja tilauksen voi noutaa noutoautomaatista. Tämä on maksanut 0,90 senttiä kerralta, oli noudettavaa sitten miten paljon vaan.
Tänään ajattelin tehdä ostokset ensi vuoden puolelle. Kappas, hintaa noudolle olikin tullut 1,90 €.
Aikas moinen korotus 111,11 %.

27

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No onhan tuo 90 senttiä ollutkin aika naurettava summa, enkä pidä tuota nykyistäkään hintaa vielä pahana.

• Anonyymi00002

On se vuositasolla merkittävä muutos köyhän eläkeläisen pussiin.

• Anonyymi00003

Edellinen kauppias (rikas myös) meinasi nostaa oma noudon 2,90 €. Silloin oli kanssa asiasta mielipiteiden ilmaisua.
      Jos tilaa kerran viikossa 2,90 €, niin se maksaa vuodessa n. 150 €.
      1,90 x 52 = 98€
      ja 0,90 x 52 = 46€, että onhan siinä eroa.

Jos ero on noin 50 € niin ostan sillä yli viikon ruuat, mutta tuskin pennoseni kiinnostavat kauppiasta

• Anonyymi00004

Sitten pitää vaan itse vaivautua sinne kauppaan keräilemään tuotteet jos tuota pahana hintana pitää...

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sitten pitää vaan itse vaivautua sinne kauppaan keräilemään tuotteet jos tuota pahana hintana pitää...

Jos on 73 vuotta vanha, sairastanut aivoinfarktin, menettänyt osittain liikkumiskyvyn ja osan älyllisestä toiminnastaan, niin ei ole vaivautumisesta kiinni. Kiitos vaan kannustuksesta.
        Ja senttisistä on minunkin elämäni kiinni. Tämä on kuin kävelisi ohuella langalla ilman suojaverkkoa.

• Anonyymi00006

Vaiha kauppaa. Eikös S-puolella ole edullisempaa kaiken kaikkiaan.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tiedätkö on ihmisiä, joilla ei edes ole autoa, vanhuksia vaikka, joille ei enää anneta ajokorttia.. Eikä jaksa siellä kaupassa kierrellä. On mukavaa kun tuotteet toimitetaan lootaan ja siskonpoika hakee ne sieltä. Ei sekään ehdi keräollä.
        Mutta hintahan ei jää tuohon 1,90 €. saas nähdä mitä se ilikeee ottaa laatikosta?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

voi voi, kun olisikin vaivaantumisesta kiinni...ja moni on onnellinen, kun pysyn poissa sieltä tukkeena, sinäkin

• Anonyymi00009

Hinta ei ole mitenkään rahallisesti järkevää kauppiaalle. Noin saadaan asiakkaat sitoutettua palveluun ja järkevä hinta toiminnalle tulee aikanaan olemaan 10-15 euroa.

• Anonyymi00010

Kumma, kun muissa kaupungeissa pärjää 0,90 €. Ja mitä tulee järkevään hintaan, niin omalle asuinalueelleni on tällä hetkellä kotiinkuljetus 11,90 €.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kumma, kun muissa kaupungeissa pärjää 0,90 €. Ja mitä tulee järkevään hintaan, niin omalle asuinalueelleni on tällä hetkellä kotiinkuljetus 11,90 €.

Ihme kitinää, ei kannatas tilala jos ei pinkka kestä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ihme kitinää, ei kannatas tilala jos ei pinkka kestä.

Sitten käännytään kaupungin sos.toimen ja kotiin tilataan sitä kautta. Ei maksa vanhukselle itseleen mitää, sinä, veronmaksajana maksat. Todellakin lopetan itse tilaamisen, hoitakoot sossun tädit. Ja en enää kitise, kiitos vihjeestä.

• Anonyymi00013

Oho, ihan 1,90€. Kylläpä riistää, mitkä ovat pakkaustarvikekulut?Ajatko sähkömaasturilla kaupan eteen? Jospa siellä ei nyt riistetä työntekijöitä alipalkattuna. Mutta kun Suomi on positiivisin maa, niin sen negatiivisimpina ovat mikkeliläiset, ihan itse paikallisesti koettuna.

• Anonyymi00014

Pakkaustarvikekulut veloitetaan erikseen. En aja kaupan eteen, kun ei ole varaa pitää minkäänlaista kulkuvälinettä.
        Uskotko tosiaan, että kauppias siirtää tuon korottamansa summan keräilijän liksaan.
        Väärin uskot.
        Ja oikein uskot, että nämä keräilijät ovat juurikin niitä alipalkattuja.
        Mutta joo, tämä nyt vain kertoo jotain näistä sittarin kauppiaista

• Anonyymi00015

Kyllä oman auton bensat tulee halvemmaksi omalta asuinalueeltani kuin 1,90 € ja lisäksi laatikkojen hinnat. Itse pakkaan omaan kestokassiini.
      Mulla on vielä niin päin, että en osa turhaa kun menen fyysiseti kauppaan, netissä on liian helppoa painaa nappia jonkun tuotteenkohdalla ja ei tartte surfata hyllyjen väleissä.

• Anonyymi00016

Toi on totta. En jaksaisi könytä kaupassa tuntitolkulla, kuten teen netissä. Liian helppo kyllä ostella kaikkee ylimääräistä. Jouluksikin tilailin krääsää. Ja joitain vaatteitakin. Niitäkään en olisi jaksanut mennä sovittelemaa. Kotona voi koittaa ja palautaa, jos eivät sovi.
        Katoin viime vuoden tilaukset, aivan liikaa tuliosteltua humpuukia, ihan vaan tilaamalla.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Toi on totta. En jaksaisi könytä kaupassa tuntitolkulla, kuten teen netissä. Liian helppo kyllä ostella kaikkee ylimääräistä. Jouluksikin tilailin krääsää. Ja joitain vaatteitakin. Niitäkään en olisi jaksanut mennä sovittelemaa. Kotona voi koittaa ja palautaa, jos eivät sovi.
        Katoin viime vuoden tilaukset, aivan liikaa tuliosteltua humpuukia, ihan vaan tilaamalla.

Toi netti ostelu o kohdallani pirullista. Yleensä ennen annoin lapselle kauppalistan ja hän toi juuri ne tarvikkeet, mitä tilasin. Parina vuonna olen usein keräyttänyt, ja lapsi on hakent noutolokerosta. On niin kiva bongailla niitä ns. tarjouksia sohvalla istuen. Tunti saattaa helposti mennä, kun vatuloi kaikkea kivaa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Aika paljon pitää ostaa kun tuntikaupalla menee aikaa siellä kaupassa. Itselleni riittää hyvin 15 minuuttia kaupassa. Kamat kärryyn ja kassalle.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Aika paljon pitää ostaa kun tuntikaupalla menee aikaa siellä kaupassa. Itselleni riittää hyvin 15 minuuttia kaupassa. Kamat kärryyn ja kassalle.

Niin juuri. Kaupassa pyyhkäisisin menemään tyyliin leipä, vihannes, liha ja maidot. Kassalle ja tämä selvä.
        Kotona taas istun tunninkin ja katselen kaikenlaisia tavaroita. Olen ostanut mm. airfryerin ihan vaan mielitekona. Hirveen helppoa pyöritellä ns. pakettia ja katsella tuotetiedot ja vertailla muihin vastaaviin tuotteisiin.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Niin juuri. Kaupassa pyyhkäisisin menemään tyyliin leipä, vihannes, liha ja maidot. Kassalle ja tämä selvä.
        Kotona taas istun tunninkin ja katselen kaikenlaisia tavaroita. Olen ostanut mm. airfryerin ihan vaan mielitekona. Hirveen helppoa pyöritellä ns. pakettia ja katsella tuotetiedot ja vertailla muihin vastaaviin tuotteisiin.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En minäkään kerta kaikkiaan jaksa siellä kaupassa pyöriä. En edes tiedä onko siellä enää mitään penkkejä, joissa voisi huokaista.
        Kotona tulee vekslattua tuotteita ostoskoriin ja "hyllyyn" takaisin moneen kertaan. Jouluostoksiakin tein yli viikon, ja kettu, kaikkee ylimääräistä tuli ostettua.
        Pitäs lopettaa koko nettiruokaostelu ja vaan mennä paikan päälle kauppaan, tulis monin kerroin halvemmaksi.

• Anonyymi00022

Sittari o paras kauppa, eivät edes vittuile mainoksissa, niiku ss ryhmä tekee.

• Anonyymi00023

Köyhälle kaikki on kallista

• Anonyymi00024

Kauppias voisi laittaa eläkeläisalennuksen sekä noutoihin, että kottinkuljetuksiin. Pysyis pullahyllyjen veritulpat poissa kaupoista.
      Lisäks ne istuis kotosohvillaan valikoimassa tuotteita ja tekis heräteostoksia.
      Meillä lapsenlapsi opetti isovanhemmille nettiselailun, ja ihme, mitä kaikkea kaupasta löytykää. Koskaan eivät jaksaneet fyysisesti kaupassa ihmetellä tuotteita samalla tavalla kuin kotona.

• Anonyymi00025

Sittari o paras kauppa, tarjoukset hakkaa lidlin vastaavat aina, esim. myrttisen kurkut ku lidis tarjouksessa, vajaa 5egee, cittarissa alle neljä egee :D ja lidin tarjous muikut, 14.95egee kilo, ja nyt, menkääs käymään lidlin urpolan myymälässä, kattotaa niitä lohia mitä siel siin eka altaassa, voi vittu, ihan vaaleita, mahtaa tulla hyvät limat ja tuoksut ku se vakuumin avaa, kauppiaana en ilkeis myydä tuollasia. SS-kauppa kyl ilkee.

• Anonyymi00026

Vain vähän vajaampi ihminen on vuonna 2026 kauppaketju-uskollinen. Kun on Prisma, Citymarket ja Lidl tuossa kulmilla, niin on hyvä keskittää ostokset niihin kaikkiin tarjouksien ja eri tuotteiden perushintojen mukaisesti. Viksu tietää, että noista jokaisesta löytyy jotain toisiaan halvemmalla. Mutta käy sinä vaan vapaasti hölmöilemässä vain yhdessä noista.

• Anonyymi00027

Näillä pakkasilla kotiinkuljetus on oiva vaihtoehto.
      Noutokin on ollut helppo ja vaivaton vaihtoehto. Mutta nouto 1,90 € ja kaksi pahvilaatikkoa á 0,85 € tekee vuodessa melkein 200 € meikäläisen tilauksilla, niin on kyllä liikaa.
      Pitääkin palata takaisin normaaliin kaupassakäyntiin, heti kun kelit hiukan lämpenevät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6148
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5627
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      57
      2663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1788
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1734
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1277
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1028
    Aihe