Oli monta isoo muuttoautoo poliisin puolen rapun edessä. Mikä sieltä mahtaa muuttaa.
Kummassa rapussa mahtaa olla ulosotto virasto, muuttaiskohan se.
Toivottavasti ei nyt poliisilaitos ainakaan muuta😂
Vareliuksenkujalla muuttoautoja
14
404
Vastaukset
- Anonyymi00002
ai että nukkumapaikka menis sulta putka jussi.
- Anonyymi00004
En ole putkan palveluja tarvinnut koskaan ehkä ne oli sulle tarkoitettuja, sitä paitsi sitä putkaa ei oo enää ollut tällä vuosiin vaan te känniläiset joudutte hiukan kauemmas putkaan.
Mutta poliiseja täällä Loimaalla kyl aina tarvitaan
- Anonyymi00006
Lajisuris tietää
- Anonyymi00007
Eipäs vaan tiedäkään tällä kertaa!
En mä tämmösiä mitä Loimaalla tapahtuu, kun oon puolierakko enkä tunne yhtään tätä paikallista juoruporukkaa mihin täällä S24 välillä viitataan. Niistä ukoistakaan en tunne yhtään ketään. Erään vähän vanhemman naisen tiedän 😉
Mutta siellähän on virastojen lisäksi lakitoimisto, pankki, pari tilitoimistoo jne. Heidän nettisivuilta vois löytyä mutta entäs jos joku muuttaa johonki tyhjään tilaan
lajijasuris - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
En mä tämmösiä mitä Loimaalla tapahtuu, kun oon puolierakko enkä tunne yhtään tätä paikallista juoruporukkaa mihin täällä S24 välillä viitataan. Niistä ukoistakaan en tunne yhtään ketään. Erään vähän vanhemman naisen tiedän 😉
Mutta siellähän on virastojen lisäksi lakitoimisto, pankki, pari tilitoimistoo jne. Heidän nettisivuilta vois löytyä mutta entäs jos joku muuttaa johonki tyhjään tilaan
lajijasurisNordea pankilla ei oo mitään virkaa,kun se ei oo edes koskaan auki
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
lajijasurispuoli erakko haahhaah eli sammunut puoleksi ulos, jalat ulkona pää eteisessä juoppo putka jussi.
- Anonyymi00008
Miksiköhän mun kaksi viestiä on poistettu? Olin niihin kirjoittanut tiedon mitä näkyy ulosottolaitoksen sivuilla eli toiminta lakkaa 1.1. ja lähin toimipiste sen jälkeen Turussa.
- Anonyymi00009
Poistot on välillä käsittämättömän ihmeellisiä, kun asiallisia viestejä poistetaan mutta toisaalta sallitaan mielin määrin suoraa solvaavaa ihmisten haukkumista jopa ilma asiayhteyttä käsiteltävään asiaan.
Kertoisivat edes mitä sääntöä ja miten on rikottu. Vahva veikkaus, että osa poistoista liitttyy moden arvoihin ja ideologiaan, ei sääntöihin. Ilmeisesti aika helposti viesti myös poistetaan, kun joku ilmoitaa ylläpidolle kokemastaan loukkaavasta sisällöstä tai pahoitti mielensä.
lajijasuris - Anonyymi00011
Tulee pitkä matka ketkä joutuu ulosotto virastossa asioimaan,kaikkea ei voi hoitaa netissä
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tulee pitkä matka ketkä joutuu ulosotto virastossa asioimaan,kaikkea ei voi hoitaa netissä
mitä köyhä siellä tekkee.
- Anonyymi00016
Ylläpidossa on vain vajakkeja. Eihän kukaan tervepäinen tuollaiseen palkattomaan paskaduuniin mene.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mikä asia vaatii paikalla käyntiä, paitsi jos ei älykännyä tai tietokonetta?
Sähköpostilla ja tarvittaessa liitteeksi kuvakaappauksia. Asiakirjan voi sähköisesti allekirjoittaa ja henkilötunnistus (yksilöinti) tehdä henkilökortin avulla tai pankkitunnuksilla. Tosi vähän lienee sellasia ulosotossa, joilta ei nuo onnistu ja tulevaisuudessa yhä vähemmän.
lajijasuris
- Anonyymi00018
Ennen oli poliisin ohella verotoimisto, posti, käräjäoikeus, maanmittari, työvoimatoimisto ja ehkä muutakin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998