Oli monta isoo muuttoautoo poliisin puolen rapun edessä. Mikä sieltä mahtaa muuttaa.
Kummassa rapussa mahtaa olla ulosotto virasto, muuttaiskohan se.
Toivottavasti ei nyt poliisilaitos ainakaan muuta😂
Vareliuksenkujalla muuttoautoja
15
432
Vastaukset
- Anonyymi00002
ai että nukkumapaikka menis sulta putka jussi.
- Anonyymi00004
En ole putkan palveluja tarvinnut koskaan ehkä ne oli sulle tarkoitettuja, sitä paitsi sitä putkaa ei oo enää ollut tällä vuosiin vaan te känniläiset joudutte hiukan kauemmas putkaan.
Mutta poliiseja täällä Loimaalla kyl aina tarvitaan
- Anonyymi00006
Lajisuris tietää
- Anonyymi00007
Eipäs vaan tiedäkään tällä kertaa!
En mä tämmösiä mitä Loimaalla tapahtuu, kun oon puolierakko enkä tunne yhtään tätä paikallista juoruporukkaa mihin täällä S24 välillä viitataan. Niistä ukoistakaan en tunne yhtään ketään. Erään vähän vanhemman naisen tiedän 😉
Mutta siellähän on virastojen lisäksi lakitoimisto, pankki, pari tilitoimistoo jne. Heidän nettisivuilta vois löytyä mutta entäs jos joku muuttaa johonki tyhjään tilaan
lajijasuris - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
En mä tämmösiä mitä Loimaalla tapahtuu, kun oon puolierakko enkä tunne yhtään tätä paikallista juoruporukkaa mihin täällä S24 välillä viitataan. Niistä ukoistakaan en tunne yhtään ketään. Erään vähän vanhemman naisen tiedän 😉
Mutta siellähän on virastojen lisäksi lakitoimisto, pankki, pari tilitoimistoo jne. Heidän nettisivuilta vois löytyä mutta entäs jos joku muuttaa johonki tyhjään tilaan
lajijasurisNordea pankilla ei oo mitään virkaa,kun se ei oo edes koskaan auki
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
lajijasurispuoli erakko haahhaah eli sammunut puoleksi ulos, jalat ulkona pää eteisessä juoppo putka jussi.
- Anonyymi00008
Miksiköhän mun kaksi viestiä on poistettu? Olin niihin kirjoittanut tiedon mitä näkyy ulosottolaitoksen sivuilla eli toiminta lakkaa 1.1. ja lähin toimipiste sen jälkeen Turussa.
- Anonyymi00009
Poistot on välillä käsittämättömän ihmeellisiä, kun asiallisia viestejä poistetaan mutta toisaalta sallitaan mielin määrin suoraa solvaavaa ihmisten haukkumista jopa ilma asiayhteyttä käsiteltävään asiaan.
Kertoisivat edes mitä sääntöä ja miten on rikottu. Vahva veikkaus, että osa poistoista liitttyy moden arvoihin ja ideologiaan, ei sääntöihin. Ilmeisesti aika helposti viesti myös poistetaan, kun joku ilmoitaa ylläpidolle kokemastaan loukkaavasta sisällöstä tai pahoitti mielensä.
lajijasuris - Anonyymi00011
Tulee pitkä matka ketkä joutuu ulosotto virastossa asioimaan,kaikkea ei voi hoitaa netissä
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tulee pitkä matka ketkä joutuu ulosotto virastossa asioimaan,kaikkea ei voi hoitaa netissä
mitä köyhä siellä tekkee.
- Anonyymi00016
Ylläpidossa on vain vajakkeja. Eihän kukaan tervepäinen tuollaiseen palkattomaan paskaduuniin mene.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mikä asia vaatii paikalla käyntiä, paitsi jos ei älykännyä tai tietokonetta?
Sähköpostilla ja tarvittaessa liitteeksi kuvakaappauksia. Asiakirjan voi sähköisesti allekirjoittaa ja henkilötunnistus (yksilöinti) tehdä henkilökortin avulla tai pankkitunnuksilla. Tosi vähän lienee sellasia ulosotossa, joilta ei nuo onnistu ja tulevaisuudessa yhä vähemmän.
lajijasuris
- Anonyymi00018
Ennen oli poliisin ohella verotoimisto, posti, käräjäoikeus, maanmittari, työvoimatoimisto ja ehkä muutakin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla572814Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "402445SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past942010Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851315Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,301159Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o155851Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m80784Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52706Ymmärrätkö jo nyt, että
Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt44682- 43675