Vareliuksenkujalla muuttoautoja

Anonyymi-ap

Oli monta isoo muuttoautoo poliisin puolen rapun edessä. Mikä sieltä mahtaa muuttaa.
Kummassa rapussa mahtaa olla ulosotto virasto, muuttaiskohan se.
Toivottavasti ei nyt poliisilaitos ainakaan muuta😂

15

445

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

ai että nukkumapaikka menis sulta putka jussi.

• Anonyymi00004

En ole putkan palveluja tarvinnut koskaan ehkä ne oli sulle tarkoitettuja, sitä paitsi sitä putkaa ei oo enää ollut tällä vuosiin vaan te känniläiset joudutte hiukan kauemmas putkaan.
        Mutta poliiseja täällä Loimaalla kyl aina tarvitaan

• Anonyymi00006

Lajisuris tietää

• Anonyymi00007

Eipäs vaan tiedäkään tällä kertaa!
        En mä tämmösiä mitä Loimaalla tapahtuu, kun oon puolierakko enkä tunne yhtään tätä paikallista juoruporukkaa mihin täällä S24 välillä viitataan. Niistä ukoistakaan en tunne yhtään ketään. Erään vähän vanhemman naisen tiedän 😉

Mutta siellähän on virastojen lisäksi lakitoimisto, pankki, pari tilitoimistoo jne. Heidän nettisivuilta vois löytyä mutta entäs jos joku muuttaa johonki tyhjään tilaan

lajijasuris

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En mä tämmösiä mitä Loimaalla tapahtuu, kun oon puolierakko enkä tunne yhtään tätä paikallista juoruporukkaa mihin täällä S24 välillä viitataan. Niistä ukoistakaan en tunne yhtään ketään. Erään vähän vanhemman naisen tiedän 😉

Mutta siellähän on virastojen lisäksi lakitoimisto, pankki, pari tilitoimistoo jne. Heidän nettisivuilta vois löytyä mutta entäs jos joku muuttaa johonki tyhjään tilaan

lajijasuris

Nordea pankilla ei oo mitään virkaa,kun se ei oo edes koskaan auki

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

lajijasuris

puoli erakko haahhaah eli sammunut puoleksi ulos, jalat ulkona pää eteisessä juoppo putka jussi.

• Anonyymi00008

Miksiköhän mun kaksi viestiä on poistettu? Olin niihin kirjoittanut tiedon mitä näkyy ulosottolaitoksen sivuilla eli toiminta lakkaa 1.1. ja lähin toimipiste sen jälkeen Turussa.

• Anonyymi00009

Poistot on välillä käsittämättömän ihmeellisiä, kun asiallisia viestejä poistetaan mutta toisaalta sallitaan mielin määrin suoraa solvaavaa ihmisten haukkumista jopa ilma asiayhteyttä käsiteltävään asiaan.

Kertoisivat edes mitä sääntöä ja miten on rikottu. Vahva veikkaus, että osa poistoista liitttyy moden arvoihin ja ideologiaan, ei sääntöihin. Ilmeisesti aika helposti viesti myös poistetaan, kun joku ilmoitaa ylläpidolle kokemastaan loukkaavasta sisällöstä tai pahoitti mielensä.

lajijasuris

• Anonyymi00011

Tulee pitkä matka ketkä joutuu ulosotto virastossa asioimaan,kaikkea ei voi hoitaa netissä

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tulee pitkä matka ketkä joutuu ulosotto virastossa asioimaan,kaikkea ei voi hoitaa netissä

mitä köyhä siellä tekkee.

• Anonyymi00016

Ylläpidossa on vain vajakkeja. Eihän kukaan tervepäinen tuollaiseen palkattomaan paskaduuniin mene.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mikä asia vaatii paikalla käyntiä, paitsi jos ei älykännyä tai tietokonetta?
        Sähköpostilla ja tarvittaessa liitteeksi kuvakaappauksia. Asiakirjan voi sähköisesti allekirjoittaa ja henkilötunnistus (yksilöinti) tehdä henkilökortin avulla tai pankkitunnuksilla. Tosi vähän lienee sellasia ulosotossa, joilta ei nuo onnistu ja tulevaisuudessa yhä vähemmän.

lajijasuris

• Anonyymi00018

Ennen oli poliisin ohella verotoimisto, posti, käräjäoikeus, maanmittari, työvoimatoimisto ja ehkä muutakin

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      30
      1157
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      953
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      611
      912
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      666
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe