Tärkeä muistaa kaikkien täällä: Tämä on anonyymipalsta, jonne kirjoittaa valtava määrä ihmisiä. Enimmäkseen palsta on pelkkää tunteidenpurkua ja projisointia, sitä että kuvitellaan viestejä kaivatun kirjoittamiksi, vaikka ne olisi jonkun ihan muun. Viestejä lukiessa huomaa heti, että tuntemattomat vastailevat toisilleen kuin olisivat varmoja, että viestit on kaivatulta.
Täällä palstalla ei voi olla koskaan varma keneltä viestit on. Monilla on samanlainen tilanne ja tunnisteetkin voi olla samoja. Eli väärinkäsitysten riski on erittäin suuri.
Toivon, ettei kaipaamani nainen ota tätä palstaa vakavasti tai tosissaan, vaan luottaa siihen, mitä on irl. Vain siitä voi olla varma, mitä on irl.
Palstaa ei voi ottaa vakavasti
35
384
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos kaipaat fiksua naista, niin ei varmasti ota tätä tosissaan ja kuvittele mitä sattuu täällä vaan luottaa oikean elämän juttuihin. Tai niiden puutteeseen...
- Anonyymi00022
Jep, yritetään olla fiksusti. Täällä nyt törmäilee kaikennäköiseen. Pahin vakavasti harhauttava (kun oli ruotsiksi vastaus suoraan minulle jne.) törppöjunttikommentti oli ”ettei koskaan ole sanottu ei, ja ettei ainakaan ne senkaltaiset naiset joista pitää…”. Näitä on hyvä antaa hävitä vaan, ja ajatella että on ollut ihan etäisen asiallinen irl.
- Anonyymi00035
Voi nyt kun vasta huoli iskee...Miten oli ennen?
- Anonyymi00002
Tuo on itsestäänselvyys. Tämä kaikki on pelkkää aikuisten leikkiä.
On päivänselvää, ettei täällä voi ottaa tosissaan mitään, missä ei ole täyttä varmuutta kirjoittajasta. Eikä sitä tuntemattomien kesken ikinä ole. Itse en ainakaan ota yhtään mitään täällä tosissaan. Kaikki, mitä tänne kirjoitan on vain roolipeliä. Mikään ei ole todellista.- Anonyymi00003
Jotkut meistä ei edes vaivaudu roolipelaamaan täällä. Ajan tuhlausta.
Kirjoitan ikävää ulos silloin kun on tarvetta, siinä kaikki. - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jotkut meistä ei edes vaivaudu roolipelaamaan täällä. Ajan tuhlausta.
Kirjoitan ikävää ulos silloin kun on tarvetta, siinä kaikki.Sitähän se on, sama asia. Aina siinä joku tunne tietysti on.
- Anonyymi00030
Ja Koska susta mies tuli roolipelaaja 😂?
Olis aika paha sun tietää täs vaiheesxet oon oon entinen larpaaja .
Me ollaan oltu parikymppisiä ja teinejö siihen aikaan molemmat kyllä kun kaikki laprpias
Se oli sitä aikaa se
Naiselta ens vuonna 45 miehelle
- Anonyymi00004
Palsta muistuttaa lasten tarhaa
- Anonyymi00005
En ota tätä palstaa periaatteessa vakavasti, mutta olen itsekin ollut mielenterveysasioiden kanssa tekemisissä ja tämä on purkupaikka, tosin huono sellainen. Välillä menen palstaharhaan mukaan. Olen aika lailla päässyt tästä irti, mutta nyt on ollut taas oireilua. Tiedän kyllä, mikä minua vaivaa. Kuormia täytyy saada vähemmäksi. Joudun IRL esittämään selviytyjää. Minulla ja ikävöimälläni miehellä ei enää ole yhteyttä IRL.
- Anonyymi00007
Palstan viestienkö takia ei ole enää yhteyttä?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi edes kyselet tuollaisia tämän aloituksen alla? Kun just on päästy sanomasta, että täällä ei pidä ottaa mitään vakavasti???
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei hän tiedä, että kirjoittelen tänne. Hän oli yhdessä vaiheessa elämääni tosi tärkeä minulle. Minä en ollut ehkä niin tärkeä hänelle, vaikkakin tietyssä mielessä läheinen. Hän ehkä rakasti enemmänkin sitä, että olin rakastunut häneen. Yritän päästä yli viimeinkin huoh. Sarjassamme onneton stoori, minkä ei ollut tarkoituskaan jatkua koko elämän kestäväksi.
- Anonyymi00032
Anonyymi00007 kirjoitti:
Palsta sotki kyllä minun asioitani
Ja mielipiteitä jossain vaihees mistä suutunkin joskus mut enää ei vain voi
Tätä haaveilunestaa ottaa kovin vakavasti .
Kai se on oma ikä mikä sen tekee ..😂
Naiselta miehelle - Anonyymi00033
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei hän tiedä, että kirjoittelen tänne. Hän oli yhdessä vaiheessa elämääni tosi tärkeä minulle. Minä en ollut ehkä niin tärkeä hänelle, vaikkakin tietyssä mielessä läheinen. Hän ehkä rakasti enemmänkin sitä, että olin rakastunut häneen. Yritän päästä yli viimeinkin huoh. Sarjassamme onneton stoori, minkä ei ollut tarkoituskaan jatkua koko elämän kestäväksi.
Kuitenkin oo perkele täällä
Vaikka oot monta kertaa höpöttänyvettä et ole
Jopa vangänny ihan periaatteesta sarvipäänä vastaan .
Mutta tosi on että olimme kumpikin toiselle tärkeitä joissain vaiheessa ❤️
Kaikki yhteiset jutut ei vain kestä koko elämää vaikka niin kovasti toivoo.
Jopa ne asiat joita luulee voivansa pitää ja aina ovat olleet elämässä nekin poistuvat
Ja muuttuvat . Esim.
Taide harrastukseni häipyy ... En näe tulevaisuudessa tehdä taidetta.
Sain asiasta surullisen muistutuksen
Kun setä kuoli vähä ennen joulua . Viimeinen miespuolinen jota suvustani siedin .
- Anonyymi00008
Valitettavasti IRL tukee niitä asioita joita kuvittelen kaivattuni kirjoittavan täällä. Siksi on samantekevää onko hän kirjoittamassa tai joku muu. Ainakin saan purkaa tuntemuksiani tänne anonyymisti. Ja sanoa mitään ajattelen, kun IRL se olisi liian intiimiä.
Naiselta- Anonyymi00012
Mitä* ajattelen. Minä en juuri roolipelaa täällä. Miksi tuhlaisin aikaa sellaiseen, kun tämä on ainoa paikka, missä voin kertoa mitä tunnen ja ajattelen kaivattuuni liittyen. Ikävän, surun, pettymyksen, pelon ja hämmennyksen. Ihan sama vastaako mulle oikea tai väärä ihminen. Ainakin saan sanottua. IRL näen sitten mikä on totuus.
Jatkoa edelliseen.
- Anonyymi00010
Homma-foorumin jatke. Ei siis pitkä, vaan nysä.
- Anonyymi00011
Taidat toivoa jonkun naisen uskovan, että sinä kaipailet häntä tällaisella narripalstalla? Huoli pois, ei kukaan nainen ole niin tyh.ä, että menisi tuohon halpaan. Älä sinäkään elä fantasiassasi.
Nainen- Anonyymi00019
No niimpä. Kirjoitin aiemmin ketjussa ja totta, jotkut miehet oikein nauttivat, kun saavat kiusata naisia.
Tiedän, että ikävöimäni mies ei kirjoittele tänne tai IRL. Minä onneton menin rakastumaan häneen. Olisin edes mennyt kunnon terapiaan.
- Anonyymi00014
en pidä minää mulle ootte jokane botteja ihmeen suosittu tuntuu silti olevan joku myllänny tääl ?? hä??
- Anonyymi00015
Digiliuksen sisäänajo menossa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/674bd9fc-10a0-417f-b8ef-16625e5ba986#gallery
Nwown - Anonyymi00016
Jep! ja jotkut runggarit täällä luulee että kaikki viestit luetaan mitä ne tänne vuosisadan päähän kirjoittaa. Saattaa olla aika out
- Anonyymi00017
Joo, en kuvittele että hän kaipaa ja ikävöi mua, vaikka minä ikävöin häntä. Koska IRL hän ei ole koskaan ilmaissut mitään sellaista kasvokkain. Saa kai täällä silti haaveilla, että kaipuuviestit on häneltä.
- Anonyymi00018
Tämä ketjun aloitusviesti pitäis olla kiinnitettynä automaattisesti joka ketjun alkuun ja joku "hyväksy/ olen ymmärtänyt-sarake" vielä klikattava ennen kuin pääsee kirjoittamaan mihinkään ikävä-osiolla.
- Anonyymi00020
Ottavat joko tosissaan tai antavat kuvitella että ottavat yksi tapa päätyä suljetulle jos siviilissä samoin käyttäytyvät saattaa olla vaaraksi vaanimalleen ihmiselle syy ei ole missään oppinu että teoilla on seuraukset nääs usein kun sekin että joutuu ongelmiin on omien tekojen seurauksia mu kuitenkin hyvä tapa joka tapauksessa harjoitella vuoro puhelua agressiivisemmallekin ihmiselle oppii ehkä hallitsemaan agressioitaan kasvotusten kun täällä saa niitä tekstin muodossa purkaa
- Anonyymi00021
Irl ei ole yhtään mitään enää.
Täällä sentään voi kuvitella että merkitsin
edes jotakin sille miehelle joskus. - Anonyymi00023
Tykkään elää tässä harhassa❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00024
Puhut nyt itsesi pussiin. Eli otat palstan itse vakavasti:
"Toivon, ettei kaipaamani nainen ota tätä palstaa vakavasti tai tosissaan, vaan luottaa siihen, mitä on irl. Vain siitä voi olla varma, mitä on irl."
Uskot siis että kaipaamasi nainen lukee ja kirjoittelee palstalla ja ottaa palstan vakavasti. - Anonyymi00025
Täällä on myös kirjoittelijoita, jotka sotkee ja ilkeilee tahallaan. On jäähyväisviestejä ym. Siksi kannattaa miettiä, mihin täällä tarttuu. Jos on fiksu, osaa laittaa sellaset tunnisteet, joilla on merkitystä. Olen kerran täältä kaivattuni löytänyt 🙂
- Anonyymi00026
Aamen!
- Anonyymi00027
Minulla ei ainakaan ole ollut koskaan mitään irl, vain ollut aikoinaan omat korvienväliset tunteet ja ajatukset. Olen selvittänyt hänen mielenkiintonsa ihan oikeassa elämässä ja siten olen päässyt jo kuiville aikaa sitten enkä ole pitkiin aikoihin kuvitellutkaan mitään. Elämää samanaikaisesti eläen.
Täällä joskus käyn tottumuksesta ja höpötän jotakin taivaan ja maan väliltä, ajatuksia. - Anonyymi00029
Sinä tiedät kyllä kuka mies
Rakas yliajatteleva päsinpää jossain .
Minä kävin yksi yö kääntymässä
Kaivatun miehen eräässä somessä yks yö ja päätin sillä sekunnilla etten ota mitään mahdollisesti hänen kirjoittamaa Suomi 24
kovin tosissani .😂
Jos vielä tulis edes viesti tai puhelu
suoraan minulle sitä uskon .
Ja kuten sanottua. Irl tapahtuvia juttuja pitää uskoa . Ne on todellisia .
Netti on aina vähän riski 😌
Mutta. Palsta on ollut hyvä paikka
purkaa asiaa ja ajatuksia .
Pohtia ehkä hänen näkökulmansa myös .
Se herttainen mies kuitenkin haluaa jollain tavoin tukea Edes kivoin ajatuksin
Kun tilanne on vaikea
Ja vaikea hyväksyä kummankaan
Mä en tiedä kyllä että tulenko kun oon niin etäällä aina ... Tuskin riittää
Varsinkin kun🔥 kosketus olis se mitä kumpikin on vailla
Vaikka luomme jo samalla uutta muualla .
Hän oli kuitenkin kauan jollain tavoin osa elämääni Ja minulle tärkeä .
Minäkin olen olut melko kiltti vaikka olen kuulut kritiikkiä
Ja asian nähny purkua jota olis ollu parempi olla lukematta ollenkaan.
Mutta mietin ettei varmasti ole helppoa hänelläkään tämän surun.
Ikävän ja tyhjyyden kanssa mikä jäi .
Ja asiat pitää jotenkin käydä läpi ja käsitellä .
Minä tosin aijon olla vähemmän palstailua ja Suomi 24
Ja olen aktiivisempi jossain muualla ensi vuonna
Naiselta - Anonyymi00034
Miksi palsta on luotu ja ketä varten?
- Anonyymi00036
Olisi aika antaa opetus palstapelleille ja pistää paha oloja teot kiertoon.
- Anonyymi00037
Onnea vaan teille.Teidän omia kokemuksia nuo.Minä olen kokenut täällä paljon muttei se ole ollut rakkautta,ihan jotain toisenlaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217166Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4955303Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1483266Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t412324Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771242Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681188Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133