Periksi mun suhteen.
Et vaan anna
17
334
Vastaukset
- Anonyymi00001
Annan kun sanot päin näköä. Tunteeni eivät ole väärässä.
- Anonyymi00003
Mitä tarkoitat että tunteesi eivät ole väärässä
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä tarkoitat että tunteesi eivät ole väärässä
Kuulun hänelle ja hän minulle.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuulun hänelle ja hän minulle.
Miten teen sinun kanssa
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miten teen sinun kanssa
Öööö, ööööö........🤔
- Anonyymi00002
No en
- Anonyymi00006
Älä anna sen käyttää hyväks enää. Taidat olla pahassa koukussa siihen ja vähän huonona
- Anonyymi00007
SANO suoraan ei kiinnosta tai sitten vain panostat asiaan myös jos jotain merkkaa.
- Anonyymi00011
Eikö se että lopetin irl viestittelynbsaa sua tajuamaan et ohi pitää päästä?
On vähän keinot vähissä kaukana kaikesta
sun irl ympyröistä
Viestit puhelut eikä täälä hankaus kasn auta .
Pitää vissiin lähtee vain menee
Ja kertoa asia käytöksellä selvästi
Kohdalla ku kerjäävää koiraa .
Josko sitten .
Nyt selvästi et ole vielä asioita hyväksynyt
- Anonyymi00009
Kuka kenen suhteen
- Anonyymi00010
Annat mies vain tälle tilaisuuden. Uskotaan asiaan.
- Anonyymi00012
Ghostaajalle on helppo antaa periksi.
Ja ghostaaja ei ees tiedä antoiko periks vai ei ;-D - Anonyymi00014
Voisit kirjoittaa vähän parempia tunnisteita.
- Anonyymi00015
Hyvä kun huomasit 😉
- Anonyymi00016
En niin. Yllätyitkö?
- Anonyymi00018
se on kun sydämeeni pääsee niin sinne jää en tiedä mutta kannan kaikenlaista mukanani menneiltä vuosilta ne on sillä ja pysyy keiden kuuluukin pysyä sinä olet siellä ja tunnen kun sanot että sulla on tarkoitus täällä jatka vielä kaiken kuristavan jälkeen on oltava valoa vielä edes päivän pari kunnes taas valvotaan ja surraan mutta ei sitten suututa
aattele. niin ☯️. sama taajuus.🪽 - Anonyymi00019
Jumala on tieni valinnut.
En aio poiketa. Ihan sama mitä sanot tai ajattelet.
Elämme lopun aikoja jokatapauksessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest836432Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4464492Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön633664Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1172369Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372309Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m221046En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su69990Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52926- 91832
- 59725