Viestit ovat olleet parhaita. Ymmärrätköhän miten paljon se että jaksoit lähes joka päivä sanoa miten arvokas olen on vaikuttanut niin paljon minuun.
Ne aidot ja välittävät
50
524
Vastaukset
- Anonyymi00001
No miten sinä olet vaikuttanut toiseen ?
- Anonyymi00002
Se on ihanaa kuulla ❤️ Tuntuu hyvältä jos minusta on ollut apua ja toivottavasti kaikki on ok.
- Anonyymi00016
On sinusta ollut. Paljon. En tiennyt että joku voisi rakastaa minua niin paljon. Hiljalleen aloin luottamaan siihen että rakastat ehkä ihan oikeasti. Varmaan siksi se sattui kun tuli toinen esiin
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
On sinusta ollut. Paljon. En tiennyt että joku voisi rakastaa minua niin paljon. Hiljalleen aloin luottamaan siihen että rakastat ehkä ihan oikeasti. Varmaan siksi se sattui kun tuli toinen esiin
Ei ole ketään toista.
- Anonyymi00050
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sivusta vastaan. En voinut vain katsella sinun puuhiasi toisen kanssa samalla kun välitän. En voinut valita siinä tilanteessa sinua enkä jäädä odotyamaan.
- Anonyymi00003
en edes muista sitä aikaa, kun tein sitä monille. siis masennuksessa eläville.
- Anonyymi00004
Kuvittelitko oikeasti, että kaivattusi kirjoitteli sinulle täällä? 😯
- Anonyymi00008
Ootpa ilkeä
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ootpa ilkeä
Ei ilkeä vaan realisti.
- Anonyymi00014
Ootpas ilkeä.
- Anonyymi00027
Hajota trolli pääsi jo!
Minä ja mies olemme kirjoitelleet täällä yhtä aikaa nii että tiedämme asiasta ❤️ - Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Hajota trolli pääsi jo!
Minä ja mies olemme kirjoitelleet täällä yhtä aikaa nii että tiedämme asiasta ❤️Kuulostat tosi rakastettavalta naiselta 🤣
- Anonyymi00043
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei ilkeä vaan realisti.
Joo no jos näin itse koet ku viisastelet vuodesta toiseen ymmärrystä vailla tämän yhden äijän aloitusten sekä monologien koitoksissa. Sivusta T naiselta
- Anonyymi00044
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kuulostat tosi rakastettavalta naiselta 🤣
Sä aloittajaäijä ja itselles vastailija vaikutat autistilta jolla noussu parin höynyys päähän. Autistiset piirteet ei pehmennä laskua mitenkään sun kohdalla, raivostuttavan ittees täynnä oot sinäkin. Naiselta tod f ingognito
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sä aloittajaäijä ja itselles vastailija vaikutat autistilta jolla noussu parin höynyys päähän. Autistiset piirteet ei pehmennä laskua mitenkään sun kohdalla, raivostuttavan ittees täynnä oot sinäkin. Naiselta tod f ingognito
Merry holidays thus☺️
- Anonyymi00051
Anonyymi00027 kirjoitti:
Hajota trolli pääsi jo!
Minä ja mies olemme kirjoitelleet täällä yhtä aikaa nii että tiedämme asiasta ❤️Meillä myös sama tilanne miehen kanssa ❤️
- Anonyymi00005
Olin silloin rakastunut. ❤️ Olen välittävä heitä kohtaan, joita rakastan.
- Anonyymi00011
Etkö enää ole?
- Anonyymi00024
Anonyymi00011 kirjoitti:
Etkö enää ole?
Meni jokin rikki välillämme eikä yhteyttä saatu korjattua. Kaikkien rakkauksien ei ole tarkoitus olla elämän mittaisia. Riittää kun ne ovat sydämessä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Meni jokin rikki välillämme eikä yhteyttä saatu korjattua. Kaikkien rakkauksien ei ole tarkoitus olla elämän mittaisia. Riittää kun ne ovat sydämessä.
Ei me olla kyllä päästy yli. Mikä meni rikki?
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei me olla kyllä päästy yli. Mikä meni rikki?
Rakkaus ei ollut itsestäänselvää vaan se piti ansaita. Minun on aina pitänyt "ansaita" rakkaus.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Rakkaus ei ollut itsestäänselvää vaan se piti ansaita. Minun on aina pitänyt "ansaita" rakkaus.
Ei sen kuulu mennä niin. Rakkaus tulee, jos voi tulla. Et voi olettaa, että se tulisi joka suunnasta. Tärkeintä on kuitenkin se, että tunnet sen rakkauden omassa sisimmässäsi.
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei sen kuulu mennä niin. Rakkaus tulee, jos voi tulla. Et voi olettaa, että se tulisi joka suunnasta. Tärkeintä on kuitenkin se, että tunnet sen rakkauden omassa sisimmässäsi.
Ja se pitää myös osata ottaa vastas ja osata myös antaa rakkautta.
Sivusta - Anonyymi00041
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ihmiset luokittelevat, väheksyvät ja kyseenalaistavat aina arvoni. Olen siitä huolimatta tehnyt töitä selviytyäkseni ja palauttaakseni itsekunnioitukseni. Rakkaus on aina ollut epävarmaa. Rakkaus on todiste, etten ole arvoton ja minun ei tarvitse tuntea häpeää, turvattomuutta ja olla yksin. Mutta nyt en enää jaksa etsiä rakkautta ja todistaa mitään.
- Anonyymi00046
Anonyymi00034 kirjoitti:
SivustaTaas tää omituinen anopalstan groomaaja😬
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Taas tää omituinen anopalstan groomaaja😬
Kun aikuiset rakastavat kannattaa varautua siihen että. Sitähän tämä alentuva puhe muistuttaa mut vissii niinkö aikuiselle
- Anonyymi00049
Anonyymi00034 kirjoitti:
SivustaPystyn kuuntelemaan syvästi, olemaan lojaali ja empaattinen, kestän toisen vaikeita tunteita ja en jätä yksin. En ole mikään kylmä. ❤️
Pystyn ottamaan vastaan rakkautta, mutta keho ei vielä luota siihen. Jos toinen esim. kehuu, en välttämättä luota sanoihin. En osaa rentoutua. Tai mietin, mitä minun tulee antaa takaisin.
- Anonyymi00006
En ole lähes joka päivä mitään edes sanonut
- Anonyymi00007
Mielummin kuiskaisin sinun korvaasi ajatukseni sinusta joka päivä 😊
- Anonyymi00013
Olisihan se ihanaa, epäilen etten kovin monta viikkoa jaksaisi koska kysyisin sen sata kertaa että pidätkö minusta
- Anonyymi00010
Mä kirjoittelin vain höpöjä söpöjä, joten ei sit mulle. Tuskin hän arvosti, vaikka luki.
- Anonyymi00015
Voimia tulevaan vuoteen
- Anonyymi00017
Voimia itsellesi
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voimia itsellesi
Kiitos.
- Anonyymi00018
Rakkaus on tärkeää ❤️
- Anonyymi00020
On se, jos sellaista saa osakseen. Jotkut uepot tekee kaikkensa, ettei vaan tuntuisi hyvältä... Puoli vitsillä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
On se, jos sellaista saa osakseen. Jotkut uepot tekee kaikkensa, ettei vaan tuntuisi hyvältä... Puoli vitsillä.
Omissa viesteissä, joissa olen noin sanonut, ei ole ollut vitsistä tietoakaan. Olen tarkoittanut joka sanaa.
- Anonyymi00019
Arvostan yhtä miestä vieläkin paljon
Ja välitän
Mutten voi tilanteesta johtuen huomioida yhtä paljon mitä ennen .
Satuttaisi uppoutua hasveisiin taas kun siitä ei koskaan tuu totta ❤️🥲- Anonyymi00025
Mikä on se ns.tilanne sitten?
- Anonyymi00048
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mikä on se ns.tilanne sitten?
No joko oot löytäny ismiis tms sopivan abaoluuttisen vastauksen tän äijän hölinöiden galleriasta? Naiselta puistatus sivust
- Anonyymi00030
Mulla on vähän synkkä olo, jos en edes mielessäni saa kertoa hänelle. Minut taidettiin siis luoda tähän hommaan!
- Anonyymi00052
Ootko P M KK
- Anonyymi00033
Hyvää yötä ainutlaatuiseni ❤️ Palan halusta nähdä sinut, joten tervetuloa uniini. Oot 😘 ja 🫠
- Anonyymi00035
Ylistän dinua
- Anonyymi00040
Vttuilua kenties?
- Anonyymi00036
Rakastan sitä miestä edelleen. 😢♥️
- Anonyymi00037
Hyvinkö on muuten mennyt joulu?
- Anonyymi00038
Terveenä olet päätellen
- Anonyymi00039
Niin tein kun oli mahdollisuus siihen
- Anonyymi00042
Pitääkö sinulle mies leipoa kakkuja viikottain entä laulaa joka toinen aamu? Ja meillä kaikilla oli niin muukaavaa oi jospa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153