Ne aidot ja välittävät

Anonyymi-ap

Viestit ovat olleet parhaita. Ymmärrätköhän miten paljon se että jaksoit lähes joka päivä sanoa miten arvokas olen on vaikuttanut niin paljon minuun.

50

524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No miten sinä olet vaikuttanut toiseen ?

• Anonyymi00002

Se on ihanaa kuulla ❤️ Tuntuu hyvältä jos minusta on ollut apua ja toivottavasti kaikki on ok.

• Anonyymi00016

On sinusta ollut. Paljon. En tiennyt että joku voisi rakastaa minua niin paljon. Hiljalleen aloin luottamaan siihen että rakastat ehkä ihan oikeasti. Varmaan siksi se sattui kun tuli toinen esiin

• Anonyymi00029
        Anonyymi00016 kirjoitti:

On sinusta ollut. Paljon. En tiennyt että joku voisi rakastaa minua niin paljon. Hiljalleen aloin luottamaan siihen että rakastat ehkä ihan oikeasti. Varmaan siksi se sattui kun tuli toinen esiin

Ei ole ketään toista.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sivusta vastaan. En voinut vain katsella sinun puuhiasi toisen kanssa samalla kun välitän. En voinut valita siinä tilanteessa sinua enkä jäädä odotyamaan.

• Anonyymi00003

en edes muista sitä aikaa, kun tein sitä monille. siis masennuksessa eläville.

• Anonyymi00004

Kuvittelitko oikeasti, että kaivattusi kirjoitteli sinulle täällä? 😯

• Anonyymi00008

Ootpa ilkeä

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ootpa ilkeä

Ei ilkeä vaan realisti.

• Anonyymi00014

Ootpas ilkeä.

• Anonyymi00027

Hajota trolli pääsi jo!
        Minä ja mies olemme kirjoitelleet täällä yhtä aikaa nii että tiedämme asiasta ❤️

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Hajota trolli pääsi jo!
        Minä ja mies olemme kirjoitelleet täällä yhtä aikaa nii että tiedämme asiasta ❤️

Kuulostat tosi rakastettavalta naiselta 🤣

• Anonyymi00043
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei ilkeä vaan realisti.

Joo no jos näin itse koet ku viisastelet vuodesta toiseen ymmärrystä vailla tämän yhden äijän aloitusten sekä monologien koitoksissa. Sivusta T naiselta

• Anonyymi00044
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kuulostat tosi rakastettavalta naiselta 🤣

Sä aloittajaäijä ja itselles vastailija vaikutat autistilta jolla noussu parin höynyys päähän. Autistiset piirteet ei pehmennä laskua mitenkään sun kohdalla, raivostuttavan ittees täynnä oot sinäkin. Naiselta tod f ingognito

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Sä aloittajaäijä ja itselles vastailija vaikutat autistilta jolla noussu parin höynyys päähän. Autistiset piirteet ei pehmennä laskua mitenkään sun kohdalla, raivostuttavan ittees täynnä oot sinäkin. Naiselta tod f ingognito

Merry holidays thus☺️

• Anonyymi00051
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Hajota trolli pääsi jo!

Meillä myös sama tilanne miehen kanssa ❤️

• Anonyymi00005

Olin silloin rakastunut. ❤️ Olen välittävä heitä kohtaan, joita rakastan.

• Anonyymi00011

Etkö enää ole?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Etkö enää ole?

Meni jokin rikki välillämme eikä yhteyttä saatu korjattua. Kaikkien rakkauksien ei ole tarkoitus olla elämän mittaisia. Riittää kun ne ovat sydämessä.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Meni jokin rikki välillämme eikä yhteyttä saatu korjattua. Kaikkien rakkauksien ei ole tarkoitus olla elämän mittaisia. Riittää kun ne ovat sydämessä.

Ei me olla kyllä päästy yli. Mikä meni rikki?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ei me olla kyllä päästy yli. Mikä meni rikki?

Rakkaus ei ollut itsestäänselvää vaan se piti ansaita. Minun on aina pitänyt "ansaita" rakkaus.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Rakkaus ei ollut itsestäänselvää vaan se piti ansaita. Minun on aina pitänyt "ansaita" rakkaus.

Ei sen kuulu mennä niin. Rakkaus tulee, jos voi tulla. Et voi olettaa, että se tulisi joka suunnasta. Tärkeintä on kuitenkin se, että tunnet sen rakkauden omassa sisimmässäsi.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ei sen kuulu mennä niin. Rakkaus tulee, jos voi tulla. Et voi olettaa, että se tulisi joka suunnasta. Tärkeintä on kuitenkin se, että tunnet sen rakkauden omassa sisimmässäsi.

Ja se pitää myös osata ottaa vastas ja osata myös antaa rakkautta.
        Sivusta

• Anonyymi00041
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ihmiset luokittelevat, väheksyvät ja kyseenalaistavat aina arvoni. Olen siitä huolimatta tehnyt töitä selviytyäkseni ja palauttaakseni itsekunnioitukseni. Rakkaus on aina ollut epävarmaa. Rakkaus on todiste, etten ole arvoton ja minun ei tarvitse tuntea häpeää, turvattomuutta ja olla yksin. Mutta nyt en enää jaksa etsiä rakkautta ja todistaa mitään.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Sivusta

Taas tää omituinen anopalstan groomaaja😬

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Taas tää omituinen anopalstan groomaaja😬

Kun aikuiset rakastavat kannattaa varautua siihen että. Sitähän tämä alentuva puhe muistuttaa mut vissii niinkö aikuiselle

• Anonyymi00049
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Sivusta

Pystyn kuuntelemaan syvästi, olemaan lojaali ja empaattinen, kestän toisen vaikeita tunteita ja en jätä yksin. En ole mikään kylmä. ❤️

Pystyn ottamaan vastaan rakkautta, mutta keho ei vielä luota siihen. Jos toinen esim. kehuu, en välttämättä luota sanoihin. En osaa rentoutua. Tai mietin, mitä minun tulee antaa takaisin.

• Anonyymi00006

En ole lähes joka päivä mitään edes sanonut

• Anonyymi00007

Mielummin kuiskaisin sinun korvaasi ajatukseni sinusta joka päivä 😊

• Anonyymi00013

Olisihan se ihanaa, epäilen etten kovin monta viikkoa jaksaisi koska kysyisin sen sata kertaa että pidätkö minusta

• Anonyymi00010

Mä kirjoittelin vain höpöjä söpöjä, joten ei sit mulle. Tuskin hän arvosti, vaikka luki.

• Anonyymi00015

Voimia tulevaan vuoteen

• Anonyymi00017

Voimia itsellesi

• Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Voimia itsellesi

Kiitos.

• Anonyymi00018

Rakkaus on tärkeää ❤️

• Anonyymi00020

On se, jos sellaista saa osakseen. Jotkut uepot tekee kaikkensa, ettei vaan tuntuisi hyvältä... Puoli vitsillä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

On se, jos sellaista saa osakseen. Jotkut uepot tekee kaikkensa, ettei vaan tuntuisi hyvältä... Puoli vitsillä.

Omissa viesteissä, joissa olen noin sanonut, ei ole ollut vitsistä tietoakaan. Olen tarkoittanut joka sanaa.

• Anonyymi00019

Arvostan yhtä miestä vieläkin paljon
      Ja välitän
      Mutten voi tilanteesta johtuen huomioida yhtä paljon mitä ennen .
      Satuttaisi uppoutua hasveisiin taas kun siitä ei koskaan tuu totta ❤️🥲

• Anonyymi00025

Mikä on se ns.tilanne sitten?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mikä on se ns.tilanne sitten?

No joko oot löytäny ismiis tms sopivan abaoluuttisen vastauksen tän äijän hölinöiden galleriasta? Naiselta puistatus sivust

• Anonyymi00030

Mulla on vähän synkkä olo, jos en edes mielessäni saa kertoa hänelle. Minut taidettiin siis luoda tähän hommaan!

• Anonyymi00052

Ootko P M KK

• Anonyymi00033

Hyvää yötä ainutlaatuiseni ❤️ Palan halusta nähdä sinut, joten tervetuloa uniini. Oot 😘 ja 🫠

• Anonyymi00035

Ylistän dinua

• Anonyymi00040

Vttuilua kenties?

• Anonyymi00036

Rakastan sitä miestä edelleen. 😢♥️

• Anonyymi00037

Hyvinkö on muuten mennyt joulu?

• Anonyymi00038

Terveenä olet päätellen

• Anonyymi00039

Niin tein kun oli mahdollisuus siihen

• Anonyymi00042

Pitääkö sinulle mies leipoa kakkuja viikottain entä laulaa joka toinen aamu? Ja meillä kaikilla oli niin muukaavaa oi jospa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe