Eikö nuo maksut ole jo liikaa?
Uusi kulu OP:n kortin omistajille
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011719322.html
Olisko hyvä aika vaihtaa jo pankkia?
6
233
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä. Kuten itse aloittamassani toisessa ketjussa sanoin, olen siinä määrin vittuuntunut tuosta muutoksesta, että käytännössä päättänyt jo vetää rahani pois Osuuspankista ja siirtää ne S-Pankkiin, jossa on jatkossakin ilmaiset päivittäispankkipalvelut asiakasomistajille. Itselläni on siis tili sekä OP:ssa että S-Pankissa. Alkaa tosiaankin olla aika päättää kutakuinkin koko 2000 -luvun jatkunut OP:n asiakkuus ja siirtää rahat S-Pankkiin.
T. miksuh- Anonyymi00002
Kuten omassa ketjussani sanoin olen kokosyksyn yrittänyt puristaa sähkönkulutusta pienemmäksi, jotta saisi sähkölaskua pienemmäksi ja vähentäisi omaa kulutusta. Tarkotus on ollut myös kilpailuttaa sähkösopimus halvemmaksi. Mutta nyt sitten yhtäkkiä kun saisi säästettyä rahaa sähkösopimuksessa ne säästetyt rahat pitäskin maksaa Osuuspankille. Eikä noi ole edes tiedottanut tosta muutoksesta. Suoraansanoen oon siinä määrin vittuuntunut ja raivoissani tästä, että todellaki nvien rahani pois OP:sta. En minä sen takia sitä sähkön käyttöä ole pyrkinyt vähentämään ja ollut sähkösopimusta kilpailuttamassa, että haluaisin maksaa säästetyt rahat sähköyhtiön sijasta Osuuspankille. Haistakoot pakska ja pitäkööt tunkkinsa. Mulla on tili S-Pankissakin, siirretään sitten rahat sinne.
T. miksuh
- Anonyymi00003
Nuo päivittäiset pankkipalvelut olivat muutaman vuoden ajan "ilmaisia". Nyt ne on palautettu maksullisiksi. Kukaan ei halua muistaa tätä asiaa.
- Anonyymi00004
Omistaja-asiakkaille on tarjottu tuo 0€ palvelumaksuetu OP:n ryhmän hyvästä taloudellisesta menestymisestä johtuen jo usean vuoden ajan. Nyt etu vedetään pois, vaikka liikevoitto yli pari miljardia €.
- Anonyymi00005
Ahneelle Osuuspankille mikään ei riitä.
Tänä vuonna omistaja-asiakas on saanut kuukausimaksutta OP:n päivittäispalvelupaketin, johon kuuluvat käyttötili, tunnukset ja digipalvelut sekä asiakkaan valitsema kortti.
Ensi vuoden alusta paketin hinta on omistaja-asiakkaalle OP Gold -kortilla kahdeksan euroa kuussa.
OP Classic ja OP Debit -korteilla paketin hinta on 3,95 euroa kuussa.
OP:n sivuilla kerrotaan, että OP Gold on sen vuoden 2025 suosituin luottokortti. - Anonyymi00006
Etujen piti asiakkaille parantua, ei huonontua. Nyt ne ovat huonontuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836490Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935392Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143745Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233387Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1983104Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742345Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12098Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451684Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191656- 981356