Eikö nuo maksut ole jo liikaa?
Uusi kulu OP:n kortin omistajille
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011719322.html
Olisko hyvä aika vaihtaa jo pankkia?
5
109
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä. Kuten itse aloittamassani toisessa ketjussa sanoin, olen siinä määrin vittuuntunut tuosta muutoksesta, että käytännössä päättänyt jo vetää rahani pois Osuuspankista ja siirtää ne S-Pankkiin, jossa on jatkossakin ilmaiset päivittäispankkipalvelut asiakasomistajille. Itselläni on siis tili sekä OP:ssa että S-Pankissa. Alkaa tosiaankin olla aika päättää kutakuinkin koko 2000 -luvun jatkunut OP:n asiakkuus ja siirtää rahat S-Pankkiin.
T. miksuh- Anonyymi00002
Kuten omassa ketjussani sanoin olen kokosyksyn yrittänyt puristaa sähkönkulutusta pienemmäksi, jotta saisi sähkölaskua pienemmäksi ja vähentäisi omaa kulutusta. Tarkotus on ollut myös kilpailuttaa sähkösopimus halvemmaksi. Mutta nyt sitten yhtäkkiä kun saisi säästettyä rahaa sähkösopimuksessa ne säästetyt rahat pitäskin maksaa Osuuspankille. Eikä noi ole edes tiedottanut tosta muutoksesta. Suoraansanoen oon siinä määrin vittuuntunut ja raivoissani tästä, että todellaki nvien rahani pois OP:sta. En minä sen takia sitä sähkön käyttöä ole pyrkinyt vähentämään ja ollut sähkösopimusta kilpailuttamassa, että haluaisin maksaa säästetyt rahat sähköyhtiön sijasta Osuuspankille. Haistakoot pakska ja pitäkööt tunkkinsa. Mulla on tili S-Pankissakin, siirretään sitten rahat sinne.
T. miksuh
- Anonyymi00003
Nuo päivittäiset pankkipalvelut olivat muutaman vuoden ajan "ilmaisia". Nyt ne on palautettu maksullisiksi. Kukaan ei halua muistaa tätä asiaa.
- Anonyymi00004
Omistaja-asiakkaille on tarjottu tuo 0€ palvelumaksuetu OP:n ryhmän hyvästä taloudellisesta menestymisestä johtuen jo usean vuoden ajan. Nyt etu vedetään pois, vaikka liikevoitto yli pari miljardia €.
- Anonyymi00005
Ahneelle Osuuspankille mikään ei riitä.
Tänä vuonna omistaja-asiakas on saanut kuukausimaksutta OP:n päivittäispalvelupaketin, johon kuuluvat käyttötili, tunnukset ja digipalvelut sekä asiakkaan valitsema kortti.
Ensi vuoden alusta paketin hinta on omistaja-asiakkaalle OP Gold -kortilla kahdeksan euroa kuussa.
OP Classic ja OP Debit -korteilla paketin hinta on 3,95 euroa kuussa.
OP:n sivuilla kerrotaan, että OP Gold on sen vuoden 2025 suosituin luottokortti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523396Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512382Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121190- 1111163
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48927Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46854
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va8845- 35679
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt194656