Ainakin välillä tuntuu siltä. 😓
Minusta ei ole kukaan koskaan tykännyt
16
336
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sama kokemus. Tykkäävät niin kauan kun voivat hyötyä.
- Anonyymi00011
Tuttava sai perinnön vanhemmiltaan. Osa ihmisistä lähti pois kateuden vuoksi. Mutta ei se mitään, uusia ihmisiä alkoi parveilemaan ympärillä. Saman rikastumisoletuksen vuoksi. Eivät tienneet, että perinnöstä maksettiin paljon veroja ja velkoihin meni loput.
- Anonyymi00002
Varmastikin tykkää, Jumala rakastaa juuri sinua ❤️
- Anonyymi00005
Uusi Jeesus on tulossa❤️🙏♾️
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Uusi Jeesus on tulossa❤️🙏♾️
Missäpäin Suomea uusi Jeesus kulkee, onko sukua Betlehemin Jeesukselle, joka ristiinnaulittiin?
- Anonyymi00003
Pidätkö sitten itsestäsi sen verran että osaisit kaupata itsesi.edes jollain ominaisuudella IS.
- Anonyymi00004
Kyllä varmasti joku tykkää ❤️
- Anonyymi00006
Kyllä sinusta on tykätty
- Anonyymi00007
Samalta täälläkin tuntuu. Mulle ei ole ikinä sanottu että välitän sinusta. Ei edes omat vanhemmat. Ei sitä koskaan näytettykään. 😞
- Anonyymi00008
Mietin vaan että minkälainen mies on tullut sellaisesta josta ei edes omat vanhemmat ole tykänneet? Voipi olla että haluaisin pysyä erossa.
- Anonyymi00016
Itsellä vähän sama kokema ja syytän siitä isääni, joka oli aika diktaattori meidän perheessä? Äiti oli ahdistettu nurkkaan väkivallalla ja pelolla ja uhkauksilla. Lapset joutuivat näkemään sen kaiken omin silmin? Äidiltä ei saanut rakkautta, koska eli pelossa ja joutui keskittymään itsensä kasassa pitämiseen. Riittämättömyyden tunne ja toisarvoisuus oli se tunne, mitä tämä kaikki synnytti lapsissa. Isällä oli niitä raivokohtauksia, jonka jälkeen vain ihmetteli, miksi kaikki käyttäytyvät oudosti häntä kohtaan.
- Anonyymi00010
Porskutettaan me vaan,tykkäs joku eli ei. Tehdään elosta omannäköistä niin kyllä sillä polulla joku sopiva kävelee väkisinkin vastaan.
💚 - Anonyymi00012
Itse olen ollut niin hankala, ettei kukaan ole voinut tykätä. Mutta en välitä siitä. Kaikki on turhaa jos ei saa olla rakas semmoiselle keneen rakastuu, ja joka on omasta mielestä kaikkein ihanin. Ei siitä olisi mitään iloa jos vaikka kaikki maailman naiset tykkäisivät, kun itse tahdon vaan yhden naisen kanssa olla koskaan. Mieheltä.
- Anonyymi00013
Kuka se sinun nainen on?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuka se sinun nainen on?
Yksi vaan. Pidän aika mahdottomana, että minulla olisi mitään merkitystä hänelle.
- Anonyymi00017
Minuun ihastutaan helposti, mutta ei haluta sitoutua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1653557Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512482- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101129Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741050- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741