Mä lähden kokonaan suomi24
pois .
En pysty tämän vuoden tapahtumien jälkeen olemasn täällä enkä
Facebookis
instakin on turhanpäiväinen minulle .
Seuraan kyllä varmaan
Redittiä, threadia ja youtubea
Ja kuuntelen musiikkia Spotify ja äänikirjoja
Mut kaikki muut mediat pistän pois.
Mies mua sattuu vieläkin meidän välisen jutun loppu likaa.En NS toivu .
En oo riippuvainen enkä pakkomielteinen
Mutta tämä vuosi järkytti mieltäni .
En olisi halunnut kokea sitä mitä jouduin hyväksymään ja kokemaan.
Ja vituttaa että onnen ja intohimon ja nautinnon sijaan sain
Kokea yhden oudoinmista tai ja surulisinusta rakkaustarinoista ikinä .
Minun on turha puhua tästä missään kun vastaavaa kokeneita ei ole
Ja ei tuu uusia ihmisiä en halua lähestyä ketään enää ikinä vaikka ystävällisesti kehoititkin unohtanaan ja etsimään sen mitä tarvitsen.
Mulla ei oo mitää inspiraatiota siihen
Olit ainoa mitä rakastin ja sellaisena myös ikuisesti pysyt .
Näkemiin ....
Naiselta
Nyt on parenpi lähteä . Kaikki on nähty!
11
313
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole sanonut mitään sellaista tai kehottanut unohtamaan. Palstallako hän sanoi vai irl? Ei pidä uskoa palstan juttuihin. Täällä tuntemattomat lähettää viestejä toisilleen.
- Anonyymi00002
Ei ole ohi minun ja kaivattuni juttu.
- Anonyymi00003
Minä rakastan kaivattuani ja hänen pitäisi se kyllä tietää.
Palsta on harhaa. Ei täällä voi luottaa mihinkään. - Anonyymi00004
Itse näen että asiat ovat viivästyneet, koska kaikki ei lähtenyt alussa kovin selkeästi liikkeelle ja jos on sellainen alku, epätietoisuus voi aiheuttaa monta harhaanotettua askelta ja polkua. Asiat ja tunteet ovat kuitenkin tulleet selkeämmiksi ja lähemmäksi, joka enteilee kuitenkin ihania asioita.
- Anonyymi00005
Puhumalla irl asiat selviää
- Anonyymi00007
Totta se on ”one and only way”.
- Anonyymi00006
Mistä sulle on tullut paha mieli? Palsta ei ole totta, muista se.
- Anonyymi00010
Ei todellaaan mikään täällä ole totta! Turha luulla että haluaisin olla ystävä oman lapseni ikäisen kanssa!
- Anonyymi00008
Palsta tapahtumista taas kyse?
- Anonyymi00012
Trolli...
- Anonyymi00013
Oletko se M-nainen, joka aiemmin kertoi jättävänsä palstan? Hyvä päätös, sun juttuihin alkoikin jo kyllästyä. Hyvää jatkoa, anna perheelle sekin aika minkä olet täällä viettänyt. Mies ja lapset kiittävät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061