Miten lähestyä

Moi
Oon siis ihastunu yhteen poikaan joka on mun luokal. (ollaan siis 8:lla)
Oon jo kysyny sitä ku oltiin kahden kesken silloin se vastas ”täytyy miettii”, eikä olla oltu sen jälkeen kahden missään.
Niin mitä teen
9265
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Jos hän miettii, niin joudut odottamaan vastausta. Ei kannata tehdä mitään. Teet kivoja juttuja kavereiden kanssa ja panostat siihen, että sinulla on muutakin tekemistä. Jos kavereita ei ole niin harrastuksia sitten tai jotain muuta. Oket ollut rohkea ja tehnyt aloitteen, hyvä sinä!

3Äänestä
  • Kiitti

Äänestä

Pitäisköhän sinun chomo ns haihtua

Äänestä
  • Oon tyttö.

Äänestä

Tämäkö se palstaäijän henkireikä on? Ei tarvii varmaan kuvitella mitä transsupuppeli touhuaa pimeässå verkossa kun tämä on taso yleisellä keskustelupalstalla. Kuole pian kiitos.

Äänestä
  • Sulla ei näköjään ole mitään rajaa!!!

Äänestä

• Huoh… olkaa hyvät ihmiset ihmisiksi

Äänestä

Selvität millainen isä hänellä on ollu miehen mallina osaat varautua siihen että tuleeko sinua sattumaan vaiko eikö tytöillä usein taas menee sen mukaan millainen äiti on ollu mallina naisesta riippuen kuinka hyvät välit äidillä ja tyttärellä on pojilla ei niinkään vaikuta välit mitä huonommat välit on isäänsä sitä suuremmalla todennäköisyydellä on isänsä kaltainen

Äänestä
  • Okkei…

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Moi
Oon siis ihastunu yhteen poikaan joka on mun luokal. (ollaan siis 8:lla)
Oon jo kysyny sitä ku oltiin kahden kesken silloin se vastas ”täytyy miettii”, eikä olla oltu sen jälkeen kahden missään.
Niin mitä teen

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu