Moi
Oon siis ihastunu yhteen poikaan joka on mun luokal. (ollaan siis 8:lla)
Oon jo kysyny sitä ku oltiin kahden kesken silloin se vastas ”täytyy miettii”, eikä olla oltu sen jälkeen kahden missään.
Niin mitä teen
Oon siis ihastunu yhteen poikaan joka on mun luokal. (ollaan siis 8:lla)
Oon jo kysyny sitä ku oltiin kahden kesken silloin se vastas ”täytyy miettii”, eikä olla oltu sen jälkeen kahden missään.
Niin mitä teen
Vastaukset 9
Vanhimmat
Jos hän miettii, niin joudut odottamaan vastausta. Ei kannata tehdä mitään. Teet kivoja juttuja kavereiden kanssa ja panostat siihen, että sinulla on muutakin tekemistä. Jos kavereita ei ole niin harrastuksia sitten tai jotain muuta. Oket ollut rohkea ja tehnyt aloitteen, hyvä sinä!
Kiitti
Pitäisköhän sinun chomo ns haihtua
Oon tyttö.
Tämäkö se palstaäijän henkireikä on? Ei tarvii varmaan kuvitella mitä transsupuppeli touhuaa pimeässå verkossa kun tämä on taso yleisellä keskustelupalstalla. Kuole pian kiitos.
Sulla ei näköjään ole mitään rajaa!!!
Huoh… olkaa hyvät ihmiset ihmisiksi
Selvität millainen isä hänellä on ollu miehen mallina osaat varautua siihen että tuleeko sinua sattumaan vaiko eikö tytöillä usein taas menee sen mukaan millainen äiti on ollu mallina naisesta riippuen kuinka hyvät välit äidillä ja tyttärellä on pojilla ei niinkään vaikuta välit mitä huonommat välit on isäänsä sitä suuremmalla todennäköisyydellä on isänsä kaltainen
Okkei…