Olen saanut aikanaan korun rakkaaltani. Rahalliselta arvoltaan se ei ollut kallis, mutta olin saanut sen ihmiseltä, jota olen rakastannut eniten yhdestäkään miehistäni. Hän oli erikoinen kuten korukin. Meidän yhteys oli uskomatonta, tiesimme mitä toinen ajatteli, ilman, että toinen sanoi ääneen mitään. Olen yhden kerran jo aiemminkin menttänyt korun ja rakkaani teki todella paljon työtä löytääkseen minulle uuden samanlaisen. Ennen Joulua ja Joulun aikana, kun minulla oli häntä todella ikävä, niin otin koru käyttööni. Se antoi minulle voimaa selviytyä ikävästä.
Pidin sitä joka päivä, kunnes hävitin sen samallalailla, kuin ensimmäisen kerran, sovitus koppiin. Tuntuu todella pahalta menettää koru, symboloiko se samalla lailla toistemme lopullista menettänistä. Onko tarkoituksena ymmärtää, ettemme enään ikinä ole toistemme lähellä ja minun on aika jatkaa elämääni
eteenpäin. On vaan niin vaikea päästää ketään uutta lähelle.
Kadotin korun, jonka olen saanut rakkaalta mieheltä
8
293
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ajattelitko koskaan mitä teit seuraaville kun et osannu yhdestä laskea irti ja auttoiko lopulta sinua kuitenkaan unohtamaan eksääsi onnea toivottavasti olit osannu valita häntä seuraavat edes niin että olivat ansainneet saada tuntea sen miltä tuntuu kun joku leikkii kun ei tiedä itsekään mitä haluaa
- Anonyymi00002
S24 identiteettivaras matkijapellehermanniko se siellä yrittää jotain tai kaverinsa??
- Anonyymi00004
En ole ottanut seuraavaa 🤗
-Aloittaja
- Anonyymi00003
Ihmettelen että mietit sitä, että on vaikeaa päästää ketään uutta lähelle, kun et vanhastakaan ole vielä erossa. Kyllä ihmisen pitää oppia olemaan yksinkin. Tunnen kyllä heitä, jotka eivät lähde suhteesta vaikka se olisi huono. Ja selvinnyt sellainen, etteivät ole yksin koskaan olleet. Aina uusi petattuna valmiina odottamassa. Eipä siinä voi suuren suurta kehitystä ihmisessä silloin tapahtua.
- Anonyymi00005
Mäkin sain mieheltä pari korua, joilla mittaamaton tunnearvo. Onneks en ole niitä hukannut, mut olen ajatellut niihin ketjut ostaa niin voin pitää niitä kaulassa. Mut sit ne saattais kadota. Mulla miehen kanssa myös samanlainen yhteys kuin sullakin sen oman miehesi kanssa. Kuinka kaipaankaan... :))
- Anonyymi00006
Ihana kuulla, kuullostaa siltä, että te olette viellä yhdessä. Olkaa onnellisia, onni koostuu kuitenkin pienistä asioista 🤗
Hyvää Uutta Vuotta 😊
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1982747Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1582465Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061152- 64941
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait246860Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a21853Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies93820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka290811Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22738Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93719