Eroa kirkosta. Säästä ensi vuoden kirkollisvero.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Eroa ammattiliitosta. Liity YTK kassaan.
- Anonyymi00006
Olen sitten työväenluokan luopio, jos eroan ammattiliitosta?
- Anonyymi00002
Olen sitten pakana jos kirkosta eroan
- Anonyymi00004
Et ole. Paljon eroaa myös kristittyjä, ymmärrettävistä syistä. Ei uskonnollisuus katso minkään kirkon jäsenyyttä, ja onhan meillä paljon vapaaseurakuntiakin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Et ole. Paljon eroaa myös kristittyjä, ymmärrettävistä syistä. Ei uskonnollisuus katso minkään kirkon jäsenyyttä, ja onhan meillä paljon vapaaseurakuntiakin.
Tosiuskovat eroaa maallistuneesta kirkosta.
- Anonyymi00003
Niinpä, mä erosin aika pian sen jälkeen, kun se netissä onnistui.
Toinen vinkki: Jos olet nepsy eli adhd, autisti yms niin muista hakee kaljarahat😉 (kalja kuulemma rauhoittaa paremmin kuin lääkkeet?) Tuen nimi on vammaistuki ja ylin taso n. 500€ kuussa. Joku iltapäivälehtikin oikein muistutti. Tuon vammaistuen myöntökriteerit on ihan mitä sattuu ja karsittavaa olis ihan varmasti ja vähimmäisehtona pitäisi olla vammaan liittyvät kulut. Nepsyistä ei vammaisia ole kuin ne vakavimmat muodot, ne entisajan oikeat nepsyt, kun tää nykytouhu ihan pelleilyä. Kermaperselaiskureille keksitään perusteet tuille ja eläkkeille.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411967Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101355- 1051108
- 103930
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku14568Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511