Olin jouluna muijan kanssa hänen sukulaisissa reissussa. Kuusi päivää, paljon uusia ihmisiä ja tilanteita. Olin koko ajan paikalla, puuhastelin mukana yms. Kehtaa valittaa että "kurjaa kun et ollut niin läsnä", mitäköhän vi***a pitäis tästäkin ajatella. Jätti mut vielä itsekseni ihmettelemään parissa kohtaa, ja valittaa mulle... Muutenkin oletti että mun olis pitäny osata jo olla siellä kuin kotonani heti....
En ole läsnä....
14
354
Vastaukset
- Anonyymi00002
Miksi lähdit? Olisit jäänyt kotiin.
- Anonyymi00003
Eroa heti!
- Anonyymi00008
Joo niin kannattaa muuten se suku erottaa teidät koska jos ei pysty olemaan talon ja suvun tavoilla ja tulemaan kaikkien kanssa toimeen heti
Sut dumpataa ennemmin tai myöhemmin
Nyt pilasit ensivaikutelman jo täysin ...
Sun oli pitäny mielistellä vanhempia puhua vieraille kivasti ja osallistua kokoajan täydellistä sosiaalista mieluttämistä esittäen nii
Että olisit ollu 6 p jälkee kaveri isin äidin ja sisarusten kanssa.
Ei tainnut muija tajuta
Että oot introvertti ja epäsosiaalinen
Ja odotti et mielistellet suvulle
Tulee varmasti ongelmia jatkossa
Sillä munasit ensivaikutelman !
- Anonyymi00004
Kuka hullu sellaisille reissuille edes lähtee..
- Anonyymi00005
Kannattaa nyt kiksauttaa hänen sukulaisiaan. Kun ovat tuttuja.
- Anonyymi00006
Itse en edes lähtisi 6 päiväksi muiden nurkkiin pyörimään. Eihän tuommoisissa pysty olemaan omana itsenään.
- Anonyymi00010
Sitähän minäkin. Tuntuu että olen koko ajan suurennuslasin alla tarkkailussa. Milloin pitää selitellä X asiasta, milloin Y asiasta. Ei oikein tunnu enää luonnolliselta. Muutenkin hän "päättää" ennalta mun tunnetiloja / ajatuksia. Esim: Ei me voida valvoa, kun sulla on aamuvuoro ja sun pitää päästä aikaisin nukkumaan. Mulla on jo äiti, kiitos vain.... Valvon jos haluan. Tai en voi auttaa, koska hänen mielestä rasitun. 😂 Aina jos ehdotan apua tai jotain: "Ei sun tarvitse." No pitäköön tunkkinsa sitten, jos ei halua että en mitään tee.
- Anonyymi00016
6 päivää sukulaisissa - kidutusta, johon en suostuisi mistään hinnasta
- Anonyymi00009
Huh. Itse olin 2 päivää omien sukulaisten kanssa ja se oli jo tarpeeksi!
- Anonyymi00011
Ei ole ( nykyään) normaalia mennä viikoksi kenenkään nurkkiin pyörimään. Trolli siis.
- Anonyymi00012
Tuohan on kuin pahimpia painajaisia. Pönöttää nyt päivätolkulla vuoden paras juhla jossain sukulaisissa. Sitten jos ne on vielä jotain bättre volkkia jotka kyttää, ei ei ei.
- Anonyymi00014
Tuo on stressitilanne, että lähdet vieraaseen paikkaan, jossa et tunne ketään muuta kuin naisesi. En pystyisi olemaan kuin max 2 yötä. Toki ihmiset voivat viettää lomamatkoja sukulaisten kanssa. Toiset ovat sopeutuvaisempia kuin toiset.
- Anonyymi00015
Oi kiitos paljon! Ihana kuulla jotain positiivista palautetta. Muijalta kun sai vain arvostelua... :(
-Ap - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oi kiitos paljon! Ihana kuulla jotain positiivista palautetta. Muijalta kun sai vain arvostelua... :(
-ApOle hyvä! Ehkä arvostelu johtuu kokemattomuudesta tai ehkä siitä, että toinen ei ymmärrä, miltä tuntuu mennä vieraaseen paikkaan vieraiden ihmisten kanssa, koska eivät sukulaiset ole hänelle vieraita. Mutta myös hän voi itsekin stressata ja sitten se purkaantuu ikävänä ärrinpurrin kommentointina.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1783600Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512512- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101129Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741070- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741