Mistähän miesporukka alistuvalle naiselle mökkiviikonlopuksi?

Anonyymi-ap

Olen sub nainen ja haaveeni on viime aikoina ollut lähteä yhteiseksi naiseksi miesporukalle jonnekin mökille. Miesten haluista riippuen joko kimppaa tai minä erikseen kunkin käytössä. Uskon että kiinnostuneita miehiä kyllä olisi mutta mistä sellaisia voi löytää?
Jostain deittiapistä varmaan löytys kiinnostuneita mutta jos ovat toisilleen tuntemattomia niin miten tulevat keskenään toimeen? Myös jotenkin pitäisi tarkistaa että ovat asiallisia.

Jos joku on tällaisen onnistunut järjestämään niin kertokaa miten? Millaista oli?

13

830

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ota mukaan vain sellaisia jotka eivät tunne toisiaan ja mahdollisimman eri ikäisiä. Pari ihan nuorta, jotta varmasti saat useamman kerran ja sitten ihan sinne lähes 70-saakka. Näin voit omaan kokemukseeni perustuen varmistaa että sinua kohdellaan hyvin ja asiallisesti etkä joudu jonkun miesporukan raiskaamaksi.

• Anonyymi00002

Tarkennatko vähän miten eri-ikäsyys ja se etteivät tunne toisiaan auttaa asiaa?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tarkennatko vähän miten eri-ikäsyys ja se etteivät tunne toisiaan auttaa asiaa?

Yleensä mitä homogeenisempi joukko, sitä varmemmat ongelmat.

• Anonyymi00003

Miesten terveys on ensisiasen tärkeä juttu ettei tule tauteja. Ja mielummi kaveri porukka että tuntevat toisensa.

• Anonyymi00004

Olisi pirun upeaa kyllä päästä joskus tuollaiseen kimppaan mukaan ja miksei useamminkin
      M43

• Anonyymi00005

Olis ihanaa tutustua sub naiseen 😉

• Anonyymi00006
    • Anonyymi00008

Treffipalstalle ilmoitus että etsitään esim.polttari porukkaa. Olen miehenä ollut sellaisessa osallisena. Kymmenkunta miestä ja kaks naista. En tiedä tarkemmin mistä bestmani ne tytöt löyti. Mutta oli oikein mukava viikonloppu kun kaikille tuli vielä yllätyksenä

• Anonyymi00009

Tuollainen monen tunnin iltama, jossa nainen strippaa ja saa huomiota joka mieheltä vuorollaan ja yhtäaikaa olisi toteuttamisen arvoinen. Miehet kunnioittavasti antaisivat naiselle nautinnollisen illan ja nainen sitä myöten antaisi samaa useammalle miehelle. Loppuillasta nainen saisi seksiä miehiltä ja rohkeimmat voisivat panna naista kimpassa. Meno olisi rajua ja irstasta, mutta naisen ehdoilla ja naista kunnioittavasti.

Mutta mistä löytää noin halukas nainen. Ja miten taata miesten kohtelias ja kunnioittava käytös.

• Anonyymi00010

Ihan oikeesti taas!
        Tulevan vaimon pettäminen ei ole hyvä polttariohjelma.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ihan oikeesti taas!
        Tulevan vaimon pettäminen ei ole hyvä polttariohjelma.

Eikö se ole kuitenkin oma valinta pettääkö vai ei, vaikka tarjontaa olisi kuin helposti saatavilla?

• Anonyymi00011

Johonkin hiihtokeskukseen, laita ilmo nettiin. Lautailijapojat on hyviä. Suosi nuoria, ovat kiitollisia, kun saavat pesää, eivätkä uskalla törkyillä. Tekevät, mitä pyydät. 16-20 v. on hyvä ikäjakauma.

• Anonyymi00014

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2187
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2102
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1611
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1432
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1389
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      875
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      757
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      737
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      718
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      683
    Aihe