On pikkukaupungin meininkiä, jos kauppakeskuksessa ei pääse vessaan. En mä sitten isoon myyhyn jättänyt muitakaan rahojani - vessaan olisi päässyt vain 50 cent kolikolla. Kuinka usein sitä toteaa ripulipotilaisuutensa kaupungilla ja tilanne on katastrofaalinen.
Nikolai kahvilassa tädit nauroivat kun minä suuntasin ensiksi vessaan. Naurua sikäli väärässä kohdassa kun olisi minulla ollut rahaa pullakahviinkin mutta aattelin, että no jos on tämmöistä, en tämän kaupungin alveja nostele säästöilläni ja hyvähän on jatkaa laihdutuskuuria.
Umpi-wc:t Iso myy
8
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen ihmetellyt myös että miksi ne pari vessaa kauppakeskuksessa pitää olla maksullisia. Nykypäivänä en käytä edes käteistä niin nosta ja särje rahaa että pääset huussiin, hoh hoijaa. Matkuksessakin on ilmaiset wc.t
- Anonyymi00003
Häiriötekijöillä on osuutta maksullisuuteen.
- Anonyymi00004
Eikö sinulla ole vessaa kotona ? eikä ehkä kotiakaan?
- Anonyymi00002
Toriladossa on vessat sekä katutasossa että ylhäällä, koodin saat liikkeestä kysymällä.
- Anonyymi00005
Tuskin antaavat enää kun mie rykäsin siellä pönttöön sellaaset karjapaskat notta pönttö meni tukkoon ja huoltomiestä ja karhupumppua tarvittiin avaamaan tukos. Naapuri sano että joenlokan auto ois tullu sinne myöhemmin.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuskin antaavat enää kun mie rykäsin siellä pönttöön sellaaset karjapaskat notta pönttö meni tukkoon ja huoltomiestä ja karhupumppua tarvittiin avaamaan tukos. Naapuri sano että joenlokan auto ois tullu sinne myöhemmin.
Joensuun geokakkijat ovat testanneet kyseisen WC. Vetokyky erinomainen, megakakka menee putkistoon veden yläpinnan kestäessä pöntön sisällä, ehkä Joensuun varmin kakkimispaikka.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joensuun geokakkijat ovat testanneet kyseisen WC. Vetokyky erinomainen, megakakka menee putkistoon veden yläpinnan kestäessä pöntön sisällä, ehkä Joensuun varmin kakkimispaikka.
Mut ku miulla on gigakakka. Sitä ei putkisto kestäny.
- Anonyymi00007UUSI
Mitäs rahoja sinä olisi Myyn kauppoihin muka vienyt kun sinulla ei ollut edes 50 centtiä että vessaan olisit päässyt... 😂🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523406Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512389Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121194- 1121169
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48937Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9913Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46864
- 36692
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt196666