Masturbointi asento

Anonyymi-ap

Tää mun on pitänyt monesti laittaa ni kysyn myt siskot: Mikä teillä on lemppari asento itsetyydytyksen aikana? Miehet kait vetää käteen seisoviltaan tai er ei oi niin väliä.

Itse opin pystynasturbionnin kun lapset oli pieniä JS kesän kotona samoin mies pitkällä lomalla. Suihkussa tämä oli helpointa järjestää ja sittemmin seisovaltaan masturboinista on tullut vakiotavaraa. Oli se sitten sormilla tai lelulla. Siinä on helppo vartioida ottamalla tukea seinästä ja nostamalla jalkaa ym.ym.

Mitenkäs te muut? Ei kai kaikki naispuoliset runkkaa vaan sängyssä selällään 😅

20

1285

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämä ainakin vetelee selällään😉M54

• Anonyymi00002

Oi, suihkussa seisaallaan saan hyvin, nojaan käsivarrella tai otsalla seinään ja sormin onnistuu. Mut välillä selällään (lelujen kans usein iiseintä), vatsallani persus vähän koholla sormin, istuenkin, kun saa vaan nojata tarpeeksi taakse. Sit on vielä imukuppidildo tuoliin pystyyn ja ratsaille.. Lemppari varmaan kuitenki selällään, sillee et saa toisen jalan vähän johki ylös, siis vaik sängyltä ylttää vaatekaapin nurkkaan. Sillä "tukijalalla" sopiva jännittyminen ja liikkuminen sormia/lelua vastaan parhaissa kohdissa on ah, niin hyvä

• Anonyymi00003

Jos miehen näkökulmasta katsottuna niin selällään, joskus oli ex.n kanssa tapana..Tyydytti itseään ja polvillaan runkkasin lastit päälle,oli mukavaa vaihtelua 🙂

• Anonyymi00004

Jos saan oikein voimakkaan orgasmin, jalatkin oikein tärisee ja tuntuu, että ne menee ihan veltoiksi. Sängyssä selällään tämä ei haittaa, mutta jos on vaikka kylppärissä seisomassa niin tuntuu, että ei pysy pystyssä, pakko istua hetkeksi lattialle, siksi sängyssä selällään on parempi. Onko teillä muilla tällaistä?

• Anonyymi00011

Olenko minä sitten ainoa, jolta katoaa voimat jaloista orgasmin tullessa, ei minultakaan aina, mutta kun on riittävän voimakas orgasmi

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olenko minä sitten ainoa, jolta katoaa voimat jaloista orgasmin tullessa, ei minultakaan aina, mutta kun on riittävän voimakas orgasmi

Se menee ohi niin äkkiä että nojaan toisella kädellä kun ”siihen” riittää mulla yks käsi 😁

Olen muuten opetellut sormeilemaan itteeni torkkupeiton alla ilman et ukko näkee. Ei saa vaa olla vaaleet leggarit ettei jää kiinni kun nousee käymään pyyhkimässä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Se menee ohi niin äkkiä että nojaan toisella kädellä kun ”siihen” riittää mulla yks käsi 😁

Olen muuten opetellut sormeilemaan itteeni torkkupeiton alla ilman et ukko näkee. Ei saa vaa olla vaaleet leggarit ettei jää kiinni kun nousee käymään pyyhkimässä.

Miksi ei ukko saa nähdä, eikös se olisi kivaa molemmille

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin siis minullakin sellaisessa tavallisessa orgasmissa jalkoja vaan vähän heikottaa, mutta sitten kovassa katoaa voimat jaloista kokonaan

• Anonyymi00005

Naiseni tyydyttää itseään kontillaan pylly pystyssä minun katsellessa takaapäin. Yksin tuskin tuossa asennossa on, vaikka kiihottaa ajatus siitä että olisi.

• Anonyymi00007

Täällä tuoksahtaa kiimainen nainen! Makkarissa voihke käy, ja mälli lentää läpi yön!

• Anonyymi00009

Seisaallaan sitä on nopein tehdä. Onnistuu suihkussa, vessassa, makkarissa, keittiössä (jos yksin 😊), jopa uimakopissa on kokemusta kun kostun usein aurinkoa ottaessa

• Anonyymi00010

Mikä sinut auringon otossa kostuttaa?

• Anonyymi00014

Varmaan aika moni nainen tekee sitä niin, että istuu rennosti nostaen toisen jalan ylös levittäen samalla sen sopivasti sivulle, jotta saa sormitukseen vapaan tilan, itse tulen helposti tästä asennosta.

• Anonyymi00016

Kiva, jos saat tuolla tavalla helposti, mutta missä istut, sängyllä vai jossain tuolissa? Eikös sängyllä voisi nostaa molemmat jalat koukuun ja levittää ne sitten sivulle?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kiva, jos saat tuolla tavalla helposti, mutta missä istut, sängyllä vai jossain tuolissa? Eikös sängyllä voisi nostaa molemmat jalat koukuun ja levittää ne sitten sivulle?

Varmaan jos molemmat jalat nostaa koukkuun esim. sängyllä, niin käy selkään pehmeällä istuminen helposti, eikä voisi keskittyä tyydyttämiseen , siksi tuolilla istuen ja vaan toinen koukkuun levittäen tarvittaessa sivulle.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Varmaan jos molemmat jalat nostaa koukkuun esim. sängyllä, niin käy selkään pehmeällä istuminen helposti, eikä voisi keskittyä tyydyttämiseen , siksi tuolilla istuen ja vaan toinen koukkuun levittäen tarvittaessa sivulle.

Selvä, sinun selkä ei siis oikein kestä, mites siinä sitten tyydytät ja nautit, jos selkään koko ajan sattuu. Tuo selvensi asiaa, kun kerroit, että teet sen nimenomaan tuolilla.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Jos masturboi tuolilla, eikös siinä sitten joudu olemaan aika lailla tulin reunalla ja selkä sillai notkolla, että saa pillun kunnolla esille, eikö se sitten satu selkaään.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jos masturboi tuolilla, eikös siinä sitten joudu olemaan aika lailla tulin reunalla ja selkä sillai notkolla, että saa pillun kunnolla esille, eikö se sitten satu selkaään.

Nojallinen nahkainen TV tuoli säädöllä, ei mikään jakkara, nautinnollinen asento löytyy helposti sormitukseen ja myös muuhun kivaan jos toinen haluaa jotain .

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Nojallinen nahkainen TV tuoli säädöllä, ei mikään jakkara, nautinnollinen asento löytyy helposti sormitukseen ja myös muuhun kivaan jos toinen haluaa jotain .

Niin joo minulla taisi tosiaan olla mielessä joku sellainen ruokapöydän tuoli. Hyvä, että olet lyötänyt sopivan paikan tyydyttää itsesi. Ja jos toinen haluaan jotain eli tyydytätkö itsesi miehesi katsellessa ja laukaiset itsesi orgasmiin ja sitten rakastelette tai panette, mitä nimeä nyt siitä käytättekin

• Anonyymi00019

Selällään on ihana masturboida. Ja vatsallaan tyyny jalkojen välissä ja satisfyer imee klitorista 🥰 tulen aivan sata varmasti. Ja nuoresta lähtien sängyn /patjan reunaa vasten hieroa itseään 😍

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2449
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2268
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      200
      1286
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1088
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      108
      1080
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      219
      922
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      909
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      827
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      779
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      50
      753
    Aihe