Masturbointi asento

Anonyymi-ap

Tää mun on pitänyt monesti laittaa ni kysyn myt siskot: Mikä teillä on lemppari asento itsetyydytyksen aikana? Miehet kait vetää käteen seisoviltaan tai er ei oi niin väliä.

Itse opin pystynasturbionnin kun lapset oli pieniä JS kesän kotona samoin mies pitkällä lomalla. Suihkussa tämä oli helpointa järjestää ja sittemmin seisovaltaan masturboinista on tullut vakiotavaraa. Oli se sitten sormilla tai lelulla. Siinä on helppo vartioida ottamalla tukea seinästä ja nostamalla jalkaa ym.ym.

Mitenkäs te muut? Ei kai kaikki naispuoliset runkkaa vaan sängyssä selällään 😅

24

1905

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämä ainakin vetelee selällään😉M54

• Anonyymi00002

Oi, suihkussa seisaallaan saan hyvin, nojaan käsivarrella tai otsalla seinään ja sormin onnistuu. Mut välillä selällään (lelujen kans usein iiseintä), vatsallani persus vähän koholla sormin, istuenkin, kun saa vaan nojata tarpeeksi taakse. Sit on vielä imukuppidildo tuoliin pystyyn ja ratsaille.. Lemppari varmaan kuitenki selällään, sillee et saa toisen jalan vähän johki ylös, siis vaik sängyltä ylttää vaatekaapin nurkkaan. Sillä "tukijalalla" sopiva jännittyminen ja liikkuminen sormia/lelua vastaan parhaissa kohdissa on ah, niin hyvä

• Anonyymi00003

Jos miehen näkökulmasta katsottuna niin selällään, joskus oli ex.n kanssa tapana..Tyydytti itseään ja polvillaan runkkasin lastit päälle,oli mukavaa vaihtelua 🙂

• Anonyymi00004

Jos saan oikein voimakkaan orgasmin, jalatkin oikein tärisee ja tuntuu, että ne menee ihan veltoiksi. Sängyssä selällään tämä ei haittaa, mutta jos on vaikka kylppärissä seisomassa niin tuntuu, että ei pysy pystyssä, pakko istua hetkeksi lattialle, siksi sängyssä selällään on parempi. Onko teillä muilla tällaistä?

• Anonyymi00011

Olenko minä sitten ainoa, jolta katoaa voimat jaloista orgasmin tullessa, ei minultakaan aina, mutta kun on riittävän voimakas orgasmi

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olenko minä sitten ainoa, jolta katoaa voimat jaloista orgasmin tullessa, ei minultakaan aina, mutta kun on riittävän voimakas orgasmi

Se menee ohi niin äkkiä että nojaan toisella kädellä kun ”siihen” riittää mulla yks käsi 😁

Olen muuten opetellut sormeilemaan itteeni torkkupeiton alla ilman et ukko näkee. Ei saa vaa olla vaaleet leggarit ettei jää kiinni kun nousee käymään pyyhkimässä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Se menee ohi niin äkkiä että nojaan toisella kädellä kun ”siihen” riittää mulla yks käsi 😁

Olen muuten opetellut sormeilemaan itteeni torkkupeiton alla ilman et ukko näkee. Ei saa vaa olla vaaleet leggarit ettei jää kiinni kun nousee käymään pyyhkimässä.

Miksi ei ukko saa nähdä, eikös se olisi kivaa molemmille

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin siis minullakin sellaisessa tavallisessa orgasmissa jalkoja vaan vähän heikottaa, mutta sitten kovassa katoaa voimat jaloista kokonaan

• Anonyymi00005

Naiseni tyydyttää itseään kontillaan pylly pystyssä minun katsellessa takaapäin. Yksin tuskin tuossa asennossa on, vaikka kiihottaa ajatus siitä että olisi.

• Anonyymi00007

Täällä tuoksahtaa kiimainen nainen! Makkarissa voihke käy, ja mälli lentää läpi yön!

• Anonyymi00009

Seisaallaan sitä on nopein tehdä. Onnistuu suihkussa, vessassa, makkarissa, keittiössä (jos yksin 😊), jopa uimakopissa on kokemusta kun kostun usein aurinkoa ottaessa

• Anonyymi00010

Mikä sinut auringon otossa kostuttaa?

• Anonyymi00014

Varmaan aika moni nainen tekee sitä niin, että istuu rennosti nostaen toisen jalan ylös levittäen samalla sen sopivasti sivulle, jotta saa sormitukseen vapaan tilan, itse tulen helposti tästä asennosta.

• Anonyymi00016

Kiva, jos saat tuolla tavalla helposti, mutta missä istut, sängyllä vai jossain tuolissa? Eikös sängyllä voisi nostaa molemmat jalat koukuun ja levittää ne sitten sivulle?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kiva, jos saat tuolla tavalla helposti, mutta missä istut, sängyllä vai jossain tuolissa? Eikös sängyllä voisi nostaa molemmat jalat koukuun ja levittää ne sitten sivulle?

Varmaan jos molemmat jalat nostaa koukkuun esim. sängyllä, niin käy selkään pehmeällä istuminen helposti, eikä voisi keskittyä tyydyttämiseen , siksi tuolilla istuen ja vaan toinen koukkuun levittäen tarvittaessa sivulle.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Varmaan jos molemmat jalat nostaa koukkuun esim. sängyllä, niin käy selkään pehmeällä istuminen helposti, eikä voisi keskittyä tyydyttämiseen , siksi tuolilla istuen ja vaan toinen koukkuun levittäen tarvittaessa sivulle.

Selvä, sinun selkä ei siis oikein kestä, mites siinä sitten tyydytät ja nautit, jos selkään koko ajan sattuu. Tuo selvensi asiaa, kun kerroit, että teet sen nimenomaan tuolilla.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Jos masturboi tuolilla, eikös siinä sitten joudu olemaan aika lailla tulin reunalla ja selkä sillai notkolla, että saa pillun kunnolla esille, eikö se sitten satu selkaään.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jos masturboi tuolilla, eikös siinä sitten joudu olemaan aika lailla tulin reunalla ja selkä sillai notkolla, että saa pillun kunnolla esille, eikö se sitten satu selkaään.

Nojallinen nahkainen TV tuoli säädöllä, ei mikään jakkara, nautinnollinen asento löytyy helposti sormitukseen ja myös muuhun kivaan jos toinen haluaa jotain .

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Nojallinen nahkainen TV tuoli säädöllä, ei mikään jakkara, nautinnollinen asento löytyy helposti sormitukseen ja myös muuhun kivaan jos toinen haluaa jotain .

Niin joo minulla taisi tosiaan olla mielessä joku sellainen ruokapöydän tuoli. Hyvä, että olet lyötänyt sopivan paikan tyydyttää itsesi. Ja jos toinen haluaan jotain eli tyydytätkö itsesi miehesi katsellessa ja laukaiset itsesi orgasmiin ja sitten rakastelette tai panette, mitä nimeä nyt siitä käytättekin

• Anonyymi00019

Selällään on ihana masturboida. Ja vatsallaan tyyny jalkojen välissä ja satisfyer imee klitorista 🥰 tulen aivan sata varmasti. Ja nuoresta lähtien sängyn /patjan reunaa vasten hieroa itseään 😍

• Anonyymi00023

Olen kokeillut seisaaltaan ja istuen, mutta parhain on selällään maaten jalat auki.

• Anonyymi00024

Seisaalleen jalat hieman harallaan mä yllän tärkeisiin paikkoihin parhaiten ja sen voi tehdä nopeasti missä vaan melkeen. Sormet sisään vaatii pikkuisen tekniikan opettelemista mut siinä asennossa on myös jotenkin kiihottamalla tavalla tuhma olo ☺️

• Anonyymi00026
    • Anonyymi00027

Nosto

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      95
      6634
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      409
      6380
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      161
      4681
    4. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      91
      3594
    5. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      96
      3541
    6. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      66
      3402
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      3252
    8. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      2970
    9. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      3
      1795
    10. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      15
      1374
    Aihe