yksin. Ei se ole siitä, ettenko pysty olemaan yksin. Olen kannatellut liikaakin muita täysin yksin. Miksi minun pitää olla loppuelämä yksin? En ole mikään stoalainen kärsijä.
Mutta kun en halua enää olla
52
552
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi sinun pitäisi olla yksin? Missä voisit tavata ihmisiä, vai onko joku jo valmiiksi katsottuna? Meitä ihmisiä on niin paljon, että jokaiselle on varmasti joku olemassa. Kokonaan toinen juttu onkin se, että miten nämä ihmiset sitten voisivat kohdata toisensa.
- Anonyymi00012
Täytyy yrittää löytää uusia ystäviä. 🙏
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Täytyy yrittää löytää uusia ystäviä. 🙏
Saman henkisten seuraan siis 👍🥰
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Saman henkisten seuraan siis 👍🥰
Minä menin ihan uuteen paikkaan ja löysin heti, mutta olenkin hyvin sosiaalinen tyyppi.
Sivusta
- Anonyymi00002
Voihan olla oikein kiva ystävä/tär, vaikkei asukaan yhes. Monenlaista kivaa ja seurustelua yhes ,ja vähän omaa vapautta kummalkin ,oikein hyvä ! matkustelua , yökylässä yhteisiä ruokahetkiä, mielikuvitus vain rajana ! mikä parempi.
- Anonyymi00004
Tuo johtaa kiintymyksen syvenemiseen ja sitä kautta kaikkeen draamaan. Sivusta vaan
- Anonyymi00007
Eikös tuo vastaa suhdetta. Mikä ero?
- Anonyymi00010
Se olisi tosi kivaa!
- Anonyymi00023
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikös tuo vastaa suhdetta. Mikä ero?
Nimenomaan!
- Anonyymi00026UUSI
Kuulostat pettäjältä.
- Anonyymi00041UUSI
Toi kuulostaa siltä, ettei oikeasti halua sitoutua.
- Anonyymi00003
Jos yksin oleminen on kärsimystä, et ole vielä tullut itseesi. Kun tulet itseesi, muut ihmiset on kärsimyksesi.
- Anonyymi00014
En halua tätä. Tulen hulluksi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
En halua tätä. Tulen hulluksi.
Ehkä hulluksi tuleminen on se portti, mikä avaa polun tervemielisyydelle..
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ehkä hulluksi tuleminen on se portti, mikä avaa polun tervemielisyydelle..
Varmaan viette sitten osastolle.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Varmaan viette sitten osastolle.
En tarkoittanut ihan sellaista.
Hulluus on vaihe, mikä täytyy käydä läpi ennen kun on valmis kohtaamaan itsensä. Sen jälkeen yksin olo ei ole enää ongelma. Sen jälkeen ymmärtää sen, että muut ihmiset ja maailma on ollut se ongelma, mikä on halunnut tehdä sinusta jonkun tai jonkinlaisen mitä et ole.
Minun mielestäni hulluista pahimmat on aina sellaiset, jotka eivät ikinä epäile mielensä terveyttä. - Anonyymi00020
Tuo on niin totta! 😂
- Anonyymi00005
Samat on mietteet. Btw olen lukemassa järkevä onni kirjaa just nyt. Jos en kelpaa sille miehelle, niin etsittävä kai muu.
- Anonyymi00006
Ei kannata kaikkia juntteja elämään päästää😊
- Anonyymi00009
Ei kaikkia ehkä kannatakaan,
mut joku juntti (mies) kuitenkin puuttuu
mun elämästä ja siks onkin....
-joku toinen juntti
- Anonyymi00008
Yksin ollessa on kohdattava itsensä. Jollekin se voi olla vaikeaa. Jos taas on sovussa itsensä kanssa, yksinolo on helppoa. Introvertille yksinolo on tarpeellista.
- Anonyymi00011
Niin kai sitten...Menen ostamaan karkkia.
Ap. - Anonyymi00027UUSI
On introvertille tärkeää, mutta kyllä se yksi olokin joskus riittää. Eikä mulla ongelmaa ole yksi olossa, vaan nyt olisi aika olla suhteessa.sivusta
- Anonyymi00013
Sun on tuotava asiasi julki, senkin höpsö.
Et ole koskaan yksin, Jeesus on aina kanssasi. Amen.
https://m.youtube.com/watch?v=E-teZ3oiSFg- Anonyymi00015
Rukoilin äsken. 🙏
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Rukoilin äsken. 🙏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ei mitään hyötyä
- Anonyymi00022
Mene Islantiin. Tunnet lämpöä.
- Anonyymi00049UUSI
Kuulostaa ihanalta. 😍
- Anonyymi00025
Ei sulle kelpaa kukaan.
- Anonyymi00028UUSI
Minulle yksinolo on ainoa vaihtoehto. Olen asioista eri mieltä kaikkien kanssa ja muutenkin hankala. En tykkää olla oikein missään. En usko että kellään olisi kivaa kanssani kun ei minullakaan ole.
- Anonyymi00030UUSI
Hyvä asia että kerrot tuon rehellisesti! Se on vaikeaa jos ei tykkää olla missään!
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Hyvä asia että kerrot tuon rehellisesti! Se on vaikeaa jos ei tykkää olla missään!
No ehkä olisi kivaa jos olisi todellinen rakkaus elämässä, niin sen naisen vierellä. Hänen lähellään voisi olla ihan mukavaa.
- Anonyymi00029UUSI
Miksi olisit loppuelämän yksin, kun mä olen täällä sua varten? Minut on luotu sinua varten omaksi mieheksesi, kanssakulkijaksi ja parhaaksi ystäväkseksi ❤️
- Anonyymi00051UUSI
Kumpa olisit hän, mutta hän ei kirjoittele tänne. 🥺Tai mistä sen tietää...😉 Kaikki rakkaudet eivät ole tarkoitettu kestäväksi koko elämän ajaksi. Riittää, että ne ovat sydämessä. ❤️
- Anonyymi00031UUSI
Minähän olen osoittanut irl kiinnostusta sua kohtaan, sun ei tarvii kuin vastata siihen. Mitä enemmän näytät mulle tunteitasi nainen, sitä enemmän uskallan minäkin näyttää. Lopputulos on sitten se, ettemme pääse enää irti toisistamme kun olemme täynnä rakkautta ja kiinni toisissamme koko ajan. ❤️
- Anonyymi00036UUSI
Aina kun on hänelle tunteeni kerronut, on kyllä ilahtunut, mutta vetäytynyt pois ja nyt tilanne on sellainen, että en voi lähestyä häntä, koska hänellä on jo rakastaja ja olisi typerää ilmoitella itsestään.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Aina kun on hänelle tunteeni kerronut, on kyllä ilahtunut, mutta vetäytynyt pois ja nyt tilanne on sellainen, että en voi lähestyä häntä, koska hänellä on jo rakastaja ja olisi typerää ilmoitella itsestään.
Ei mulla ole mitään rakastajaa, eikä kultani ole mulle sanonut rakastavansa, kehunut on kyllä ja ollut ystävällinen...
- Anonyymi00052UUSI
Ei ollut minulle kuvaamasi perusteella tämä, mutta toivon mukaan uskallat näyttää tunteesi naisellesi. ❤️ Ap.
- Anonyymi00032UUSI
Jos lähettäisit mulle kulta nainen viestin vaikka että: "tykkään susta". Niin lähettäisin saman tien vastauksen, jossa kerron sulle, miten tärkeä ja ihana olet mulle ja miten paljon susta tykkään...
- Anonyymi00033UUSI
En enää uskalla.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
En enää uskalla.
Miksi et? Onko se mies satuttanut sinua?
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Miksi et? Onko se mies satuttanut sinua?
Jos olisit hän voisit miettiä miksi en uskalla enää ottaa yhteyttä. Mutta en todellakaan usko että hän täällä olisi, vaikka olin "varma" joskus että tuo on sen miehen kirjoitusta. En usko että hän kaipaa minua näin pakonomaisesti, mutta tiedän että hän jollakin tasolla mua kaipaa silti.
- Anonyymi00037UUSI
Mä olen ajatellut edetä hitaasti kun oon ajatellut, että sä nainen haluat edetä hitaasti ja en ole aina irl ollut ihan varma sun tunteista, mutta viime aikoina olen ollut varmempi. Mä haluun yleensä olla täysin varma, että uskallan lähentyä kunnolla.
Mut voidaan ihan hyvin edetä nopeammin, jos haluat. Tykkäisin siitä. Mulle sopii edetä hitaasti tai nopeasti, kummastakin on kokemusta ja tiedän, että ne on molemmat hyviä. Mä ajattelen, että rakkaudessa on oma luonnollinen rytmi, miten se etenee. Se etenee omalla painollaan ja rakkaudentunnustukset tulee, kun on juuri se oikea hetki. Oon vain viestin päässä susta koko ajan hani, jos haluut edetä nopeemmin. 😍❤️- Anonyymi00038UUSI
Mitä sulle tarkoittaa nopea eteneminen? Olen vähän samassa tilanteessa, jossa itse olen se hidastelija. En sen takia että olisin epävarma toisen suhteen, vaan koska se hitaus on tuntunut itselle rauhoittavalta.
- Anonyymi00040UUSI
Etenee luonnollisesti, jos se on vain kahdenvälistä. Siihen ei sovi muita sotkemaan sitä etenemistä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Etenee luonnollisesti, jos se on vain kahdenvälistä. Siihen ei sovi muita sotkemaan sitä etenemistä.
Ei meillä ole kaivattuni kanssa ketään muita. Olemme kuin joutsenet.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mitä sulle tarkoittaa nopea eteneminen? Olen vähän samassa tilanteessa, jossa itse olen se hidastelija. En sen takia että olisin epävarma toisen suhteen, vaan koska se hitaus on tuntunut itselle rauhoittavalta.
Toiset tykkää edetä hitaasti, toiset nopeasti. Molempi tapa on hyvä, jos toinen tai molemmat kokee hyväksi.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Toiset tykkää edetä hitaasti, toiset nopeasti. Molempi tapa on hyvä, jos toinen tai molemmat kokee hyväksi.
Niin siis että nopeasti tunnustetaan tunteet? Tai hitaasti? Tai sopivasti on ehkä paras. Mitä jos ollaan eripariset tunteissa, esim. mulla kestää aika kauan, että alan rakkaudellisia tunteita tuntemaan.
- Anonyymi00046UUSI
Kuulostaa täysin minulta vielä jokin aika sitten... Pelottavan samalta...
- Anonyymi00047UUSI
Ajattelitko etsiä kumppanin?
- Anonyymi00048UUSI
Ketju jatkaa omaa elämäänsä. Toivon kaikille joko uusia kohtaamisia tai palaamisia edellisiin. Toivotan kaikille erittäin hyvää uutta vuotta! Ja rakkautta toivon myös❣️ Ap.
- Anonyymi00053UUSI
Yksin on mukava olla. Saa tehdä mitä haluaa, eikä etenkään tarvitse passata muita. 🫠
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217166Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4955303Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1483266Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t412324Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771242Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681188Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133