Kerro mies ihan rehellisesti.
Mikä minussa on vikana
30
464
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tällaiset keskustelut pitäisi käydä kahden kesken ja luottamuksella. Yleisesti voin todeta, että uskon sinun tässä haluavan enempi kärjistää vain asioita? Syyllistämällä toista näin, että toinen joutuisi ottamaan rauhoittavan asenteen sinua kohtaan?
- Anonyymi00002
Tällaiset keskustelut käydään oman pään sisällä. Haistan turhautuneisuutta ja epävarmuutta toisen ajatuksista. -muusivusta
- Anonyymi00003
Tuo että soimaa itseään, ei kai ole toisen syyllistämistä? Muutenhan syyttelisi sitä toista? Itse olen käynyt tuollaista läpi joskus ja vieläkin toisinaan. Siis kun ei ole saanut elämäänsä häntä, jota rakastaa, alkaa siihen etsimään vastausta. - sivu myös
- Anonyymi00016UUSI
On kuulemma helpompaa syyllistää toista niin ei tarvi itsen ottaa vastuuta
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuo että soimaa itseään, ei kai ole toisen syyllistämistä? Muutenhan syyttelisi sitä toista? Itse olen käynyt tuollaista läpi joskus ja vieläkin toisinaan. Siis kun ei ole saanut elämäänsä häntä, jota rakastaa, alkaa siihen etsimään vastausta. - sivu myös
Koska itsensä soimaaminen olisi ollu toisen syyttelyä mu hyvä muistaa että toisinaan itsensä soimaaminenkin on turhaa monesti tapahtuneisiin on kummallakin osuutensa oli toisen osuus vähäpätöisempi kuin toisen tai ei
- Anonyymi00004
Olethan nähnyt paljon vaivaa ja arvostan sitä. Mietin vaan millainen elämäntilanteesi on, nimenomaan noiden mittavien järjestelyiden vuoksi ja onko mukana paljon ihmisiä omine ristiinvetoineen.
- Anonyymi00006
Sivusta kysyn mitä tarkoitat mittavilla järjestelyillä?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sivusta kysyn mitä tarkoitat mittavilla järjestelyillä?
Oletko valmis mittaviin järjestelyihin muuttaaksesi ja jättääksesi työsi?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oletko valmis mittaviin järjestelyihin muuttaaksesi ja jättääksesi työsi?
Ohi! Ei liity töihin
- Anonyymi00005
En tunne enkä muista!
- Anonyymi00007
Vaikea sanoa, et ajatuksia suostunut vaihtamaan...
- Anonyymi00009
Tilanne oli yllättävä ja en oikein tiennyt mitä oikeasti haluaisit.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tilanne oli yllättävä ja en oikein tiennyt mitä oikeasti haluaisit.
Eikö se olisi siinä ajatuksien vaihdossa olisi käynyt selväksi?
Sivusta
- Anonyymi00008
EN KERRO
- Anonyymi00010
Sinussa on se vika, ettet ole minun kanssa.
- Anonyymi00021UUSI
Et si ajatellut että vika saattaa olla sinussa ettet sinä ole hänen kanssaan
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Et si ajatellut että vika saattaa olla sinussa ettet sinä ole hänen kanssaan
Tuo on vastuun pakoilemistaheitetään syyt aina toisen niskoille. Tyhmää toimintaa.
- Anonyymi00012UUSI
Et nähnyt hyviä puoliani.
- Anonyymi00025UUSI
Kuka kenen koska niitä on kukaan nähny toisessa osata nähdä kun ne mitä itsessä pidetään vikoina tai ongelmina ja mitään ei tehdä itselle vaan yritetään muuttaa toista mieleisekseen kuinka sujui menikö niin kuin olitte ajatellu montako vuotta meni ennen kuin ero tuli
- Anonyymi00014UUSI
ei vaan tule sitä tunneta että haluan sua. se pitää tulla muuten ei se tule kestämään. semmonen kattellaan nytten ei käy mulle yhtään mä rupeen sekoileen ensimmäisen vuoden aikana. pitää tulla se jalat alta ja oheiset niin päästään vuosille. oot täydellinen nainen jollekin ihan naurettavan kaunis ja muuta mut mulle -ei maalia
- Anonyymi00017UUSI
Ymmärrän jos ei ole tuota tunnetta. Mulle se tuli heti ja on ilmeisen pysyvä ominaisuus. Minulle on haastavaa löytää miehiä joiden kanssa "klikkaisi" ja en edes usko, että niin käy kun on klikannut jo niin lujaa ihmisen kanssa jolle ei ole tullut tunnetta että haluaisi mua. Tämä on täysin typerää, tiedetään.
- Anonyymi00019UUSI
Mille kirjaimelle tämä oli?
- Anonyymi00015UUSI
Kenestä kerro tarkemmin ni voin kertoa yksityiskohtaisen tarkasti tarvittaessa yleisesti ottaen huono itsetunto tai ylikorostunu itsetunto on ihmisten vika luulevat olevansa jotain enemmän kuin ovat ylikorostuneella itsetunnolla varustettuja helpoin tapa saada moinen on hankkimalla rahaa paljastuu se todellinen minä sieltä oli kyse miehestä tai naisesta huono itsetunto väheksyvät itseään osaamistaan ja lähestulkoon kaikkea itsessään (kelpaisi edes jollekin) on usein se ajatus mikä heillä päässä pyörii miksi ei ole kenties kelvannut vanhemmilleen tai vanhemmalleen lapsi kun nääs kasvaessaan on riippuvainen kummastakin vanhemmistaan ja mitä on useimmille minun sukupolveni lapsille siirtynyt kasvatuksen myötä on se että vanhempi ohjailee tai käskyyttää lastaan pitää valita tietty koulutus pitää hakeutua johonkin tiettyyn työhön pitää tehdä sitä tai tätä pitää tehdä noin tai näin yllättävän moni nyky parikymmppisistäkin on kasvatettu samalla tavalla si moni vanhempi kehtaa ihmetellä miksi lapsi ei tule vanhempansa kanssa edes toimeen välttis tapoja kasvattaa joilla saa vasta kapinan viimeistään siinä vaiheessa kun lapsi oppii uskaltaa sanoa vanhemmalleen vastaan mä olen taas lapseni kasvattanut niin että voivat sanoa isälleen vastaa kun jos tuntuu että isi pakottaa johonkin mitä ei itse halua tehdä kuinka kasvatetaan itsenäisesti toimeen tulevia lapsia
- Anonyymi00020UUSI
Isä suhteesi on ollut pilalla, jonka seuraksena et pysty kunnioittamaan miehiä. Sinun oma mielikuvitus maailmasi on irtautunut todellisuudesta. Kaiken päälle ovat aikamoinen valehtelija.
- Anonyymi00024UUSI
Hetkinen hetkinen. Mille perustat tämän väitteen, oletko käynyt syvällisenkin kekustelun tästä?
- Anonyymi00028UUSI
En ole ap. Minun isäsuhteeni oli hyvä. Surullista kyllä, menetin hänet varhain kuolemalle. Sen jälkeen äidilläni oli liuta miehiä, joista yhdestä pidin paljon. Hänet äiti jätti.
- Anonyymi00023UUSI
Minä tykkään pohjoisen kaunottaresta.
- Anonyymi00027UUSI
lähdetään siitä liikkeelle ensin, että aloitus on huono anonyymiyden vuoksi ja osoitekin on liian ylimalkainen eli keneltä mieheltä tivaat selontekoa?
- Anonyymi00030UUSI
Aloitekyvyttömyytesi.
- Anonyymi00031UUSI
Voi kuule.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1097068Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945221Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1453211Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152611Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352297Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111123
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä671106