Nainen jolta sain pakit

Anonyymi-ap

kysyi treffeille. Pysyttiin kuitenkin kavereina, eikä mulla enää oo ollut pitkään aikaan tunteita häntä kohtaan. Ollaan tapailtu muita ja ollaan avauduttu toisillemme suhteista muihin. Nyt yhtäkkiä tunnusti tunteensa ja kysyi treffeille. Tuntuu, että kaveruus meni pilalle ja arvostus häntä kohtaan loppui. Pakit aikanaan satutti ja nyt hänen avautuminen repi vanhat haavat auki. Tekisi mieli suoraan kysyä, miten huonon itsetunnon luulee mun omaavan, että niiden kaikkien muiden mun ohi menneiden valintojen jälkeen vielä innostuisin, et vihdoin näkee mut.

20

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllähän tuommosesta tulee helposti tunne, että hän tyytyy lopulta sinuun kun yrittämisestä huolimatta ei parempaakaan löytänyt. Olisi tosi vaikea luottaa siihen ettei jatkossakin etsisi jotain muuta.

• Anonyymi00003

Tunnen niin hyvin, että tiedän sitoutuvan. Ei ole kyse luottamuksen puutteesta, vaan arvostuksen. Haki kaukaa ennen kuin näki lähelle ja se loukkaa.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tunnen niin hyvin, että tiedän sitoutuvan. Ei ole kyse luottamuksen puutteesta, vaan arvostuksen. Haki kaukaa ennen kuin näki lähelle ja se loukkaa.

Olisiko hyvä todeta vain, että teillä oli aikanne tällaiselle ja se meni jo? Ajoitukset eivät aina osu, mut silti hyvä olla ymmärtävä ja huomioiva toista kohtaan. Aina näissä voi olla vaara pahoittaa toisen mieli?

Hyvin hoitamalla asian, voi se ymmärryskin asioille löytyä paremmin? Vanhemmiten tulee ymmärtäväisemmäksi, eikä halua olla loukkaava toista kohtaan? Ehkä loukkaajakin tajuaa tehneensä väärin, siksi aina hyvä keskustelukin voi olla hyvästä?

• Anonyymi00002

Asia ei ehkä ole niin mustavalkoinen. On pareja, jotka ovat olleet ensin rakastuneita, mutta jostain syistä ajautuneet tahoillaan naimisiin, sittemmin eronneet ja palanneet yhteen. Sehän voi olla kohdallasi hyväkin asia, koska tunnette jo hyvin toisenne. Mutta parhaiten näkisi tilanteen joku viisaampi "vanha velho" lähisuvusta. On helppo kirjoitella neuvoja näkemättä ihmisiä.

• Anonyymi00007
        UUSI

Tukholman syndrooma? Alkaa ymmärtämään heitä, huonommassa asemassa olevia?

• Anonyymi00014
        UUSI

Kyllä se vain on yleensä täsmälleen noin mustavalkoista.

Jos ei aiemmin arvostanut kumppaniehdokkaana ja muut kiinnnosti niin ihan turha sen jälkeen ryömiä takaisin.

"Sehän voi olla kohdallasi hyväkin asia, koska tunnette jo hyvin toisenne. "

Hevonsontaa.

Nimenomaan hyvää että tuntee naisen niin osaa sanoa hänelle ei.

• Anonyymi00004

Sinulla on täysi oikeus kieltäytyä, kun et kerta ole (enää) kiinnostunut. Kannattaa kuitenkin ihan itsesi takia ymmärtää, että tuo "Tekisi mieli suoraan kysyä, miten huonon itsetunnon luulee mun omaavan, että niiden kaikkien muiden mun ohi menneiden valintojen jälkeen vielä innostuisin, et vihdoin näkee mut" on puhtaasti sinun omaa katkeruuttasi, eikä se kerro muusta kuin sinusta. Ihmisten tunteet nyt vain eivät ole sellaisia, että ne heräisivät tuosta vaan, napista painaen, kun joku muu nyt sattuu haluamaan niin. Toisinaan tunteet nyt vaan eivät herää samaan aikaan ja sellaista elämä on. Se ei liity mitenkään siihen, että sinua pidettäisiin jotenkin huonona ja diipa daapa. Hän näkee sinut nyt erivalossa. Ota se hyvällä, kiitä tarjouksesta ja sano, ettei sinua ikävä kyllä enää kiinnosta. Asiasta on aivan turhaa tehdä sen isompaa numeroa.

• Anonyymi00005

Nähdään molemmat toisemme eri valossa. Kokoan itseni ja elämä jatkuu, kunhan oon saanut nää tunteet ulos itsestäni.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Nähdään molemmat toisemme eri valossa. Kokoan itseni ja elämä jatkuu, kunhan oon saanut nää tunteet ulos itsestäni.

Toisinaan elämässä tapahtuu asioita, jotka saavat näkemään toisia ihmisiä eri tavalla. Siinä on tosiaan kyse ihan henkilön omasta sisäisestä muutoksesta. Teidän kohdalla ei nyt ikävä kyllä osunut yksiin, mutta ei sitä tosiaan kannata ottaa pahalla vastaan.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Toisinaan elämässä tapahtuu asioita, jotka saavat näkemään toisia ihmisiä eri tavalla. Siinä on tosiaan kyse ihan henkilön omasta sisäisestä muutoksesta. Teidän kohdalla ei nyt ikävä kyllä osunut yksiin, mutta ei sitä tosiaan kannata ottaa pahalla vastaan.

Ajoituksella on merkitystä suhteessa ja sijoittamisessakin? Joskus on onnekas ja toisinaan epäonnekas?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ajoituksella on merkitystä suhteessa ja sijoittamisessakin? Joskus on onnekas ja toisinaan epäonnekas?

Ajoituksella on valtavasti merkitystä. Ihminen ei esimerkiksi ole aina vastaanottavaisessa tilassa parisuhteelle tai sellaisen lämmittelyllekään, vaikka tarjokas jopa miellyttäisi. Elämässä on valtavan paljon kaikkea muutakin, joka voi esim. viedä sitä kapasiteettia ihastumiselta.

• Anonyymi00022
        UUSI

Juurikaankin noin. Itselläni kesti mieheni kanssa 8 VUOTTA, ennen kun olimme molemmat yhtä aikaa toisillemme vastaanottavaisia.

• Anonyymi00010
      UUSI

Tunteet eivät vaan osu aina yhteen. Itsellä vähän sama asia, että jos toinen tietää tunteistani, mutta tapailee silti muita, niin myöhemmin saa luultavasti pakit ihan vaan periaatteesta. Vaikka olisin vielä ihastunut, niin en halua olla kenenkään viimeinen valinta. Turha siitä on kuitenkaan hänelle olla vihainen tai katkera. Sillä pilaa vaan ystävyyden.

• Anonyymi00015
        UUSI

Kyllä nimenomaan.

• Anonyymi00011
      UUSI

Ymmärrätkö miksi aina yskin..?? 😷😷😷

• Anonyymi00012
        UUSI

Keuhkoahtaumatauti ja astma?

• Anonyymi00013
      UUSI

Mitä vastasit siihen treffikutsuun?

• Anonyymi00016
      UUSI

Jaa, "yllättävä" tarina.

On näitä vähän saman suuntaisia itsellekin sattunut että nainen ei ole moksiskaan ja parhaimmassa tapauksessa loukannutkin sekä kaikki muut miehet ovat kiinnostaneet enemmän kuin itse. Sitten kuitenkin pitäisi nähdä hänet itsensä jotenkin kiinnostava.

Ei jatkoon. Kavereita ja tuttavia voi olla, mutta älä nyt ihmeessä panosta tollaiseen sokeaan munannälkäiseen tuuliviiriin.

Nykynaisten houreisia heikkouksia:
      EI selkärankaa, EI sydäntä, EI sielua.

• Anonyymi00017
      UUSI

Älä suostu mihinkään, narsisti on taitava koukuttamaan ihmisen itseensä tunteiden avulla .

• Anonyymi00023
      UUSI

En minäkään suostuis treffeille miehen kanssa joka on kerran antanut pakit ja myöhemmin palaa asiaan, kun hänelle sopii!

En edes kysele treffeille miestä jonka kanssa en ole lähtenyt aiemminkaan treffeille.

Minä olen sentään kertonut miehelle jonka kanssa kiinnostusta on ollut, että : En minä nyt voi tapailla, koska ex-mieheni ja hänen nykyinen vaimonsa väittää että minä olen loukannut heidän kunnioita ja en minä halua sotkea sinua tähän asiaan!

Kyllä me oltiin Herkku Helkku Hellusen kanssa silloin aika tiivisti tekemissä, kun asuin siinä yhdessä talossa jossa en ollut koskaan VIRALLISESTI KIRJOILLA. Hän kyllä vaati vuokraa ja minun piti sen lisäksi tehdä töitä, mutta sain palkaksi ruokaa ja pääsin hienoihin ravintoloihin syömään.
      Minun olis hänen Porchellaan pitänyt vielä ajaa niin lujaa, kuin vain uskallan KAMERAAN niin hän olisi voinut väittää, että MINÄ YRITIN TAPPAA HÄNET JA ITSENI.
      Asia oli kylläkin toisinpäin ja tuo oli minun kaverin idea, että minun pitää muuttaa hänen luo asumaan. Kyllä sieltä olis asuntoja löytynyt kuulemma, mutta hän oli ilmeisesti itse rakastunut siihen mieheen jonka luo hän pukkasi minut asumaan. Naiset toimii noin niin he saavat huomion kiinnitettyä pois itsestään, mutta kukaan EI TIENNYT sitä miksi minä jumin kämpille.
      En minä sentään ihan kaikkia asioita kertonut, koska se oli jo tiedossa, että eräillä kiinnosti minun ELÄMÄ enemmän mitä heidän omat elämät.

Minä näin potenttiaalia siinä paikassa, kun asuin mutta en nähnyt tulevaa miehen kanssa joka paikan omisti, koska jos hän olisi ollut minun mies niin minähän olisin lopettanut KAIKKI MUUT MITÄ MINÄ TEIN SAMAAN AIKAAN.

Kunnianloukkaus oli alkanut jo paljon aiemmin ja me oltiin oltu jo Herkku Helkku Hellusen kanssa yhteyksissä sekä tekemissä, mutta mitä meidän tekemiset kenellekkään kuuluu!
      Nuo ovat meidän HENKILÖKOHTAISIA SEKÄ YKSITYISIÄ ASIOITA!

En minä edes tiennyt, että Raasepori oli entinen KREIVIKUNTA. En minä koskaan edes ehtinyt tutustumaan historiaan vaikka ehdin käymään RAASEPORIN LINNAN RAUNIOILLA jonne pääsee ihan kuka vaan haluaa, mutta EN MINÄ SITÄ TIENNYT, että tuo on KUNNIANLOUKKAUS KÄYDÄ TUOLLA ja en minä sitäkään tiennyt, että he tiesivät myös Herkku Helkku Hellusesta jonka omasta mielestä pidin piilossa myös omilta lapsiltani jotka kaivoivat kaikki paikat niin saivat tietää minun asioista ja juoruta heille joille minun asiat EIVÄT KUULU VIELÄKÄÄN!

He ovat köyhiä ihmisiä joilla EI OLE EDES ELÄMÄÄ jotka tonkii toisten elämää ja väittävät, että ME OLLAAN MUKA PASKOTTU HEIDÄN KAIKKI ASIAT!

Herkku Helkku Hellunen pystyy todistamaan tuon, että minä olen kyllä muuttunut täysin tuon jälkeen ja HOUSUT ON KYLLÄ PYSYNEET TIUKASTI JALASSA!

Me oltiin sentään PÄIVÄ metsässäkin ja minä kävin lähtiessä kotona vessassa ja en käynyt edes mökillä vessassa vaan minä kävin kotona, kun TULTIIN TAKAISIN.
      Voin tunnustaa, että minua vähän pelotti jos hän sanoo, että : Jäädään yöksi tänne mökille ja lähdetään aamulla uudelleen metsään!
      Hänellä oli varmaan itsellä niin VAIKEA olla joten hän EI HALUNNUT JÄÄDÄ MINUN KANSSA YÖKSI VAAN VEI KILTISTI MINUT TAKAISIN KOTIA!

Hän sanoi minulle, että hän on mielummin minun ja mieheni kaveri, kuin niiden toisten kaveri.
      Minä istuin autossa, kun Herkku Helkku Hellunen ajo autollaan viereen ja väitti, että minut oli muka varastettu.
      Helvetti ME OLTIIN SENTÄÄN VANHOJA TYÖKAVEREITA JA ME OLTIIN SENTÄÄN REHELLISESTI LÄHDETTY SUOMEN VALTION TÖIHIN EIKÄ NAIMAAN!!!

Olishan Herkku Helkku Hellunen saanut lähteä meidän mukaan, mutta eihän hän edes kysynyt minulta, että : Mihin vaimo on noin hienona menossa ja saanko minäkin liittyä seuraan?
      Hänestä oli sentään mukavampi NAURAA JA SYRJIÄ VAIMOAAN SUORAAN!

Onneksi ens kesänä voidaan lähteä yhdessä ja ottaa vaikka asuntovaunu tai vene mukaan sekä kysyä Herkku Helkku Hellusen anopilta, että : Missä se paikka on jonne tarvii veneen ja pystyy verkostelemaan samalla, kun poimii hilloja ja yöpyy teltassa.
      Minä en ole vielä ikinä koskaan käynyt siellä, mutta Herkku Helkku Hellusen kanssa voi mennä sinne, koska jos siellä on KARHU niin hän sentään tietää miten TOIMITAAN niin minä saan VAIMONA POIMIA MUUTAMAN LITRAN HILLOJA RAUHASSA!

En minä niistä hilloista niin kauheasti enään nykyisin välitä, mutta hillassa käynti on sentään hyvä vanha PERINTEINEN KUNNIALLINEN TAPA MENNÄ ASIASTA TEHDEN METSÄÄN!
      Tyhjän takia ei pidä metsään mennä häiritsemään LUONNON RAUHAA!

Minulle on sentään opetettu, että METSÄÄN MENNÄÄN VAIN JA AINOSTAAN ASIASTA. Luonto antaa asian eli KUTSUN jonka avulla sinulla on asiaa metsään!
      Samalla kutsulla voi marjastaa, sienestää, metsästää sekä kalastaa OMAKSI TARPEEKSEEN!
      Kotitaloudet hoitaa aina asiansa ensin ja YRITTÄJÄT poimii, metsää ja kalastaa ne mitä KOTITALOUKSILTA SATTUU JÄÄMÄÄN YLI!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      178
      3600
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2512
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      121
      1247
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1220
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1129
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      74
      1070
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      904
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      900
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      825
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      741
    Aihe