Nyt viime päivinä kun on satanut lunta meillä on vasta tiet aurattu yöllä vaikka asumme melko lähellä keskustaa..
Näyttää siltä että työntekijöitä ja aurauskalustuo puuttuu kun joutuu odottamaan oman kadun aurausta yömyöhään asti..
Pettynyt pyhäjärven lumen auraajiin
23
482
Vastaukset
- Anonyymi00001
On kai sinulla itselläsi lumikola ja lapio ? Kai ymmärrät yskän
- Anonyymi00002
Pienet on pienen ihmisen murheet
- Anonyymi00003
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi00004
Tulevaisuudessa saattaa hiihtolatujen varsilla näkyä rengonkeinuissa kiikkuvia perseSS edustajia...???
- Anonyymi00006
Rattijuopot vaaraksi liikenteessä……
- Anonyymi00007
Pysyppä sitten poissa liikenteestä.Konjakki höyryissä olet aina.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pysyppä sitten poissa liikenteestä.Konjakki höyryissä olet aina.
Onko änkyrä myös alkoholisti?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko änkyrä myös alkoholisti?
Kyllä on.Hänellä on täällä tunnuksenaan emoji neliapilakuvat .Esiintyy siis kuin pikkulapsi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä on.Hänellä on täällä tunnuksenaan emoji neliapilakuvat .Esiintyy siis kuin pikkulapsi.
Miksi persu käyttää neliapilaa? Onko se kuvaus hänen tavastaan epärehllisyyteen ja petturuuteen?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi persu käyttää neliapilaa? Onko se kuvaus hänen tavastaan epärehllisyyteen ja petturuuteen?
Kyllä se neliapila onnSinun tunnuksesi .turha siitä on muita epäillä.Olet Kepun hallitukseen kuuluva .Etkö yhtään ajattele kuinka pilaat kepun mainetta täällä.?Olet epärehellinen ,narsistinen,psykopaattinen ym.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä se neliapila onnSinun tunnuksesi .turha siitä on muita epäillä.Olet Kepun hallitukseen kuuluva .Etkö yhtään ajattele kuinka pilaat kepun mainetta täällä.?Olet epärehellinen ,narsistinen,psykopaattinen ym.
Sotket asioita. Minä en esim. Oulaskankaasta valehtele kuten Pyhäjärve isosuisin. Kuulemma on lapsen tasolla?
Minä en kuulu yhteenkään puolueeseen, mutta huijareiden yhtymää persuja kurmootan. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sotket asioita. Minä en esim. Oulaskankaasta valehtele kuten Pyhäjärve isosuisin. Kuulemma on lapsen tasolla?
Minä en kuulu yhteenkään puolueeseen, mutta huijareiden yhtymää persuja kurmootan.Sinä pieni mu...nen valehtelet JOKA asiassa.Et tähän mennessä ole pystynyt todistamaan YHTÄÄN väitettäsi !! Puhut sontaa AINA.Eikös Kepu ole Puolue??Siinäkin valehtelit kun väitit ettet kuulu mihinkään puolueeseen.Olet Kepun emojiPelle.Kirjoitustyylisi kavaltaa vaikka et välillä käytäkään emojitä Yrität tökeröllä tavalla hämätä.Ei onnistu.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sinä pieni mu...nen valehtelet JOKA asiassa.Et tähän mennessä ole pystynyt todistamaan YHTÄÄN väitettäsi !! Puhut sontaa AINA.Eikös Kepu ole Puolue??Siinäkin valehtelit kun väitit ettet kuulu mihinkään puolueeseen.Olet Kepun emojiPelle.Kirjoitustyylisi kavaltaa vaikka et välillä käytäkään emojitä Yrität tökeröllä tavalla hämätä.Ei onnistu.
Minä en ole Marisija , joka muuten on tämä emojipelle. Olet taas hävinnyt niin pahasti asioissa, että alat hutamaan! Miltä tuntuu olla henkilö ilman merkitystä ja yhteisön kunnioitusta?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä en ole Marisija , joka muuten on tämä emojipelle. Olet taas hävinnyt niin pahasti asioissa, että alat hutamaan! Miltä tuntuu olla henkilö ilman merkitystä ja yhteisön kunnioitusta?
MarisetJOKA ainoasta kirjoituksesta:SIIS olet Marisija.Sinua Ei kunnioita edes aatetoverisikaan.Toistat samoja sanoja joita käytät emojin kanssa tai ilman.Ne ovat:::"suurisuinen ,Oulaskangas ,,perseSS.rattijuoppo,, änkyrä .käpykaartilainen.muutama muukin sana.Olet taatusti KepuEmoji.MOT
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
MarisetJOKA ainoasta kirjoituksesta:SIIS olet Marisija.Sinua Ei kunnioita edes aatetoverisikaan.Toistat samoja sanoja joita käytät emojin kanssa tai ilman.Ne ovat:::"suurisuinen ,Oulaskangas ,,perseSS.rattijuoppo,, änkyrä .käpykaartilainen.muutama muukin sana.Olet taatusti KepuEmoji.MOT
Oletko noin epätoivoinen. Kuvaat muuten hyvin miten ihmiset tuntevat persumme? Unohdit vain itseään täynnä....
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oletko noin epätoivoinen. Kuvaat muuten hyvin miten ihmiset tuntevat persumme? Unohdit vain itseään täynnä....
Narsisti kääntää aina (vian) toisen syyksi.Tosiasiassa narsisti on surkea ihmisraunio..Narsistin tuntomerkkejä on;hyökkäävä,, manipuloiva .kontroloiva.OLET NARSISTI 100%
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Narsisti kääntää aina (vian) toisen syyksi.Tosiasiassa narsisti on surkea ihmisraunio..Narsistin tuntomerkkejä on;hyökkäävä,, manipuloiva .kontroloiva.OLET NARSISTI 100%
Heh heh Niin teet. Olen miettinyt mitä saavutat, kun jokainen päivä aamusta iltaan itket täällä? Toki yleisti puhutaan sinun mielenterveyden ongelmista, mutta silti????
Muuten oletko päässy hoitopaikan johtajan hameen alle? - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Heh heh Niin teet. Olen miettinyt mitä saavutat, kun jokainen päivä aamusta iltaan itket täällä? Toki yleisti puhutaan sinun mielenterveyden ongelmista, mutta silti????
Muuten oletko päässy hoitopaikan johtajan hameen alle?Kyllä se sinäKepu emojiPelle täällä eniten möykkäät.Kepu maksaa siitä hyvin Vai? MOT
- Anonyymi00020
Tätä ketjua lukiessa voi vain huokaista tyytyväisenä. Onneksi Pyhäjärven Perussuomalaisilla ei ole msissään asiassa mitään merkitystä.
- Anonyymi00022
Kepullako on merkitystä? Ajanut Pyhäjärven velkasuohon. Sekö on hyvä asia???
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kepullako on merkitystä? Ajanut Pyhäjärven velkasuohon. Sekö on hyvä asia???
Kepu on tehnyt paljon vääriä valintoja historian aikana. Se ei ole esim. aikanaan halunnut tänne vasemmiston pelossa yrityksiä
Persut vaan nyt ovat pelkkiä raukkoja, jotka ovat isot suut levällään ovat juosseet käpykaartiin. Lisäksi meidän persuissa vaikuttaa ääliöitä, jotka halveksivat tavallisia ihmisiä mm. työläisiä. Kiellätkö tämän.
Hauskinta on, että nämä persut on pelkkiä kuplia isot suut levällään. Voidaan sanoa tyhmyyden ja mitättömyyden tiivistyvän heissä. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kepu on tehnyt paljon vääriä valintoja historian aikana. Se ei ole esim. aikanaan halunnut tänne vasemmiston pelossa yrityksiä
Persut vaan nyt ovat pelkkiä raukkoja, jotka ovat isot suut levällään ovat juosseet käpykaartiin. Lisäksi meidän persuissa vaikuttaa ääliöitä, jotka halveksivat tavallisia ihmisiä mm. työläisiä. Kiellätkö tämän.
Hauskinta on, että nämä persut on pelkkiä kuplia isot suut levällään. Voidaan sanoa tyhmyyden ja mitättömyyden tiivistyvän heissä.Minne emojit unohtui?? Oletko juonut jo liikaa konjakkia ,mielijuomaasi?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minne emojit unohtui?? Oletko juonut jo liikaa konjakkia ,mielijuomaasi?
Et sitten pysty vastamaan kysymyksiin? Onko sinustakin työväki roskaskkia ja vasemmistolaisuus mustaansurmaan verrattava ongelma?
Mietipä saako tuollaisilla lausunnoilla aikaan sitä yhteistyötä ja muiden ihmisten kunniotusta.
Minä olen vakaasti sitä mieltä, että jos pitäisi äänestää Pyhäjärven typerin ihminen niin isosuinen veisi ylivoimaisen voiton. Hän on joka paikassa suu levällään ja mitä pahinta paljastaa vain oman typeryytensä.
Perussuomalaisten on ajateltu edustavan tavallista kanssaa, mutta ainakin meillä edustaa sairasta kovaa oikeistolaisuutta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988